Příspěvek
od Oněgin » 12 dub 2012, 07:11
Jocker píše:Co je na tom divného, že se filtr zanese po 120 km jízd po městě? Stačí pozorovat ostatní auta co jim jde z výfuku (Octavie atd.) ve městě při každém rozjezdu čoud z výfuku (nemyslím si, že je nutné popisovat). Schválně kolik z Vás jezdí se studeným autem pěkně piánko lechtá plyn, netočí než se zahřeje?-(řečnická otázka - autor nečeká odpověď). Po startu je podle mého BC aktuální spotřeba okolo 0,9 a po zahřátí klesne na 0,4-0,5.
U mě regenerace probíhá co cca 400 km - celý měsíc jezdím pořád ty stejné trasy - 36km do práce 36km z práce, o víkendu nějaký ten výlet. Březnový výlet do AT pak znamenal interval regenerace kolem 700 - jak jsem psal o pár stran zpět.
Momentálně mě zajímá jedna věc - životnost oleje - Kde sledujete tu klesající životnost? Techem? Mi bylo řečeno, že auto nemá samostanou hlášku která vyskočí, ale že pokud je olej na konci životnosti vyskočí INSP. Podle toho co tady píšete bych musel být od koupi auta v servise už 2x. Momentálně mám najeto 16000 a nič.
Sice se na řečnickou otázku neodpovídá, přesto to učiním: Já

Jen mi nejde do hlavy, jaktože je tak velký rozdíl mezi 1,7 a 1,9 motorem? Do práce jedu 5 km, pak 1 km na oběd a 6 - 7 km domů. 2x do týdne 5 a 5 km odpoledne. Sem tam delší štreka a regenerace odhadem po 800 km. Zatím mám jen po krátkých trasách do 25 km najeto téměř 300 km a saturace asi 50%.
Zafira B Sport, 1,9 CDTI, 110 kW, Cosmo, panorama, DVD 90 NAVI, MKJ, adapt. xenony, park. asistent, vyhř. sedačky, flex lišty atd. r.v. 2006
Daewoo Nubira Wagon, 1,6 16V, 77 kW, r.v. 1998