Stránka 4 z 5

Re: Zajímavý test nafty

Napsal: 14 úno 2013, 16:02
od def
netankuju premiovou naftu...jen obycejnou

zatim nemam protokol z toho testovani tech vstriku, pro auto jedu az zitra. ale po telefonu mi rekli ze u dvou je vysoky prepad...a ten jeden ze dava malo pri castecnem a plnem zatizeni. Kazdopadne se vymeni vsechny 4. Zkouseli to vycistit a nepomohlo to...prej je to opotrebenim. A tyto vstrikovace jsou neopravitelne.
Samozrejme je mozny ze to uz nejak nacal prvni majitel...kazdopadne nevim jak.

Re: Zajímavý test nafty

Napsal: 14 úno 2013, 16:16
od Radovan
jojo, jasně. Ona obyčejná nafta v DE bude asi stejná jako v CZ. (Těžko soudit, můžem o tom kecat, nevymyslíme stejně nic). A oprava nasere a nestojí taky 5,- Kč. :( ACH JO.

Našel jsem jetě pár zajímavých faktů z r. 2007:
"Podle Vladimíra Matějovského všichni výrobci dieselových motorů uznali palivo do pěti procent biosložky jako naprosto vyhovující.
Zástupci automobilek to potvrzují. "Všechny vznětové motory ve vozech Ford na českém trhu jsou plně připraveny na spalování nafty s příměsí biosložky do pěti procent objemu. Pokud bude biosložka splňovat všechny parametry, nevznikne žádný problém,“ ujišťuje Martin Linhart z českého zastoupení americké automobilky, a jeho kolegové tvrdí totéž.
Avšak přece jen lidé z Fordu přidávají jednu radu. "Doporučuji, aby se motor spalující naftu s biopříměsí snažili zahřát co nejdříve na provozní teplotu a aby při jízdě motor nepodtáčeli - tedy nejezdili dlouhodobě v příliš nízkých otáčkách. Pak by při nedokonalém spalování biosložky mohly vznikat nežádoucí usazeniny,“ doporučuje technik této značky Václav Bejček".

Zdroj: http://auto.idnes.cz/nafta-je-jina-mame ... tomoto_fdv

A v našich naftách je i 7 procent a více (tj. podle toho testu).....Tak to asi taky nebude moc GOOD pro naše auta. :?

Re: Zajímavý test nafty

Napsal: 14 úno 2013, 16:55
od nedy666
na tom asi něco bude!:) ://

takže jakej je žebrížek té nafty

1) maxxmotion - omv ?
2) verva - benzina
3) shell ?
4) jiné benzinky - eurooil,
supermarketové benzinky a soukromníci
Aralky jsem měl rád, ale tady v čr žádný už nejsou ne, zmizeli ž ČR?!
případně mě opravte. :oops:

Re: Zajímavý test nafty

Napsal: 14 úno 2013, 17:00
od Radovan
SOUHLAS.

A jsem zvědav, kdy se někdo z kluků napíše, že nafta patří do kamen a že my "DIESELáci" si máme koupit benzínový wageny.
:D

Re: Zajímavý test nafty

Napsal: 14 úno 2013, 17:10
od Frydex
Když nebudete jezdit na spotřebu, otáčky motoru se budou pohybovat nad dva tisíce, tak nemusíte řešit podle mě tyhle kraviny. Neříkám, že veškerá nafta je tip top, ale abych se omezoval v tom kde natankuju a liboval si, že mám o deci menší spotřebu, protože jsem jel do práce jak připosraný a plyn nesešlápnul víc jak o dva centimetry, to bych se na to vys*al. Nejhorší co může být, je jízda na klobouka, motoru to ubližuje víc jak kdejaká levná nafta. To nemluvím o zapráskaném EGRu, DPFku a věci s tím související...
Hau :twisted:

Re: Zajímavý test nafty

Napsal: 14 úno 2013, 17:13
od Radovan
OK, ale zásadně nesouhlasím, že kvalitativní složení nafty je "kravina".
HOWGH.

P.S. jako řidič slečny Daisy já fakt nejezdím, psal jsem, že to v DE na dálnici rád pustím přes 200.

Re: Zajímavý test nafty

Napsal: 14 úno 2013, 17:59
od Frydex
No, přes dvě stě to pustí na 3 minuty i kdejaký jouda u nás, ale pak si zase škudlí tu svou... protože pak: "Já teď jezdím za 5,1, to jsem frajer" :?: Znám jich hodně... ¨
Nikoho tady nejmenuju.. je to všeobecně, aby jste si uvědomili i tuhle stránku věci.

Re: Zajímavý test nafty

Napsal: 14 úno 2013, 18:39
od Radovan
Ano tati...... :D

Re: Zajímavý test nafty

Napsal: 01 bře 2013, 16:59
od bacardi
Frydex píše:Když nebudete jezdit na spotřebu, otáčky motoru se budou pohybovat nad dva tisíce, :twisted:
to mam ako jazdit nad 2 000 ot / min ... ked idem na trojke 55-60 tak je to 1900 - 2000 :( ma cez "dedinu" frcat na dvojku ?

Re: Zajímavý test nafty

Napsal: 01 bře 2013, 18:01
od Frydex
Ne, ale je tu spousta takových co tam narvou i čtverku kolem šedesátky. Vytáčet to přes tři tisíce není pro tenhle motor vůbec problém, ale někteří se tohoto "magického" čísla dotknou kvůli spotřeby jen zřídka kdy.
Logicky ale asi nebudu držet auto ve třech tisících na dvojku přes celou dědinu. Prostě jezdit hlavou, a ne na spotřebu.
Turbo tam není pro srandu, turbo se musí točit.