Další fází bylo vytažení pístu. A jelikož nejde samostatně sundat olejová vana, musel motor ven. Při shánění pístu jsme zjistily, že tyto motory vyráběli 2 výrobci a to v Německu a v Itálii. Samozřejmě písty obou výrobců jsou rozdílné
![Smutný :-(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
. Po sundání pístu jsme zjistili, že jsou chycené lágry. Po sundání převodovky jsme zjistili, že setrvačník už je mrtvý a spojku nějaký umělec neodborně osadil, takže též KO
![Smutný :-(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
. V této fázi bylo rozhodnuto, že oprava je nerentabilní, tudíž jsem postaven před stejnou věc jako Zafi..vyměnit motor. Tudíž jsem teď ve fázi shánění motoru.
Musím podotknout že auto jelo úplně normálně, žádné neobvyklé zvuky. Najeto údajně 169 tis. Akorát v zimě se rozhodlo že nebude startovat.