Odlučovač pevných částic
Re: Odlučovač pevných částic
Ahojte
Ako tu tak citam, tak zase mam pruuuuuuuuuuuuuser
Dneska som musel prvy krat prerusit regeneraciu filtra odkedy mam Astru. Rano cestou do prace sa regeneracia spustila pri 90% zaneseni filtra. Po zaparkovani som teda prerusil regeneraciu, ale skontroloval som este cez MKJ, a stav regeneracie bol na 30%.
Vecer ked som isiel domov, nastartoval som auto a nic, ziadne pokracovanie. Pozrel som zase cez MKJ, a vypisalo mi ze mam zaneseni filter na 78% wtf??? Ked som dosiel domov zase kontrola a 82%. Takze nechapem preco nepokracoval v regeneracii, ale akoby odpocital uz spravenu hodnotu. Takze moja RJ si pamata akurat velke h*ovno, a nie ze bola prerusena regeneracia, a to som nesiel domov pomaly.
Podla toho co tu pisete sa mozem tesit na problemy s filtrom.
BTW. Mal uz niekto podobnu skusenost?
Ako tu tak citam, tak zase mam pruuuuuuuuuuuuuser
Dneska som musel prvy krat prerusit regeneraciu filtra odkedy mam Astru. Rano cestou do prace sa regeneracia spustila pri 90% zaneseni filtra. Po zaparkovani som teda prerusil regeneraciu, ale skontroloval som este cez MKJ, a stav regeneracie bol na 30%.
Vecer ked som isiel domov, nastartoval som auto a nic, ziadne pokracovanie. Pozrel som zase cez MKJ, a vypisalo mi ze mam zaneseni filter na 78% wtf??? Ked som dosiel domov zase kontrola a 82%. Takze nechapem preco nepokracoval v regeneracii, ale akoby odpocital uz spravenu hodnotu. Takze moja RJ si pamata akurat velke h*ovno, a nie ze bola prerusena regeneracia, a to som nesiel domov pomaly.
Podla toho co tu pisete sa mozem tesit na problemy s filtrom.
BTW. Mal uz niekto podobnu skusenost?
Opel Astra SW 1.7 CDTi 92kW Sport 2007
- Reklama
-
- Příspěvky: 911
- Registrován: 11 kvě 2009, 11:35
- Bydliště: Lysá nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odlučovač pevných částic
Regenerace se spouští pouze po zahřátí motoru, tj. teplota chladící kapaliny nad 80 °C. Kdyby se ti regenerace dokončila, tak by stav zanesení filtr spadlo pod 30 %. A k tomu nedošlo, takže nejspíš až dosáhneš zase 90 % a budeš mít motor teplý, tak se regenerace opět spustí.
Re: Odlučovač pevných částic
Ok, tak som to asi zase zle napisal, lebo ja hovorim o dvoch rozdielnych hodnotach, zanesenie filtra a stav regeneracie, vsak Ty PepaS to vies ajtak lepsie.
Regeneracia sa zacala ked bol filter zaneseni na 90%
Ked som vypinal motor, stav regeneracie bol na 30%
Vecer ked som nastartoval, filter zaneseni na 78%
A ako tak pozeram tvoju stranku, tak MKJ by mal zobrazovat aj prerusenu regeneraciu, ale mne to tam ukazuje len datum poslednej uspesnej regeneracie, a priemernu vzdialenost medzi regeneraciami.
Inac cestou domov som sa dostal nad 80°C.
A podla toho ako pises
Uvidim dneska cestou domov ci sa to zapne uz mam zase 87%.
Regeneracia sa zacala ked bol filter zaneseni na 90%
Ked som vypinal motor, stav regeneracie bol na 30%
Vecer ked som nastartoval, filter zaneseni na 78%
A ako tak pozeram tvoju stranku, tak MKJ by mal zobrazovat aj prerusenu regeneraciu, ale mne to tam ukazuje len datum poslednej uspesnej regeneracie, a priemernu vzdialenost medzi regeneraciami.
Inac cestou domov som sa dostal nad 80°C.
A podla toho ako pises
potom nechapem, preco tu niektori pisu ze im regeneracia pokracovala, a mne nie, aj ked som mal teplotu chlad. kvap. na 84°CA k tomu nedošlo, takže nejspíš až dosáhneš zase 90 % a budeš mít motor teplý, tak se regenerace opět spustí.
Uvidim dneska cestou domov ci sa to zapne uz mam zase 87%.
Opel Astra SW 1.7 CDTi 92kW Sport 2007
-
- Příspěvky: 911
- Registrován: 11 kvě 2009, 11:35
- Bydliště: Lysá nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odlučovač pevných částic
Jasně, já ti rozumím.Po úspěšně dokončené regeneraci hodnota zanesení DPF spadne dle stylu jízdy během regenerace a typu motoru někam mezi 10 - 30 %, proto jsem psal pod 30 %; to že se toto číslo shoduje s tvými 30 % stavu regenerace je jen náhoda. Jsou to hrušky a jablka.noff píše:Ok, tak som to asi zase zle napisal, lebo ja hovorim o dvoch rozdielnych hodnotach, zanesenie filtra a stav regeneracie
Regeneracia sa zacala ked bol filter zaneseni na 90%
Ked som vypinal motor, stav regeneracie bol na 30%
Vecer ked som nastartoval, filter zaneseni na 78%
Když se regenerace spustila, oznámilo její zahájení MKJ (okno, gong, na počitadle km běžely % stavu regenerace)?
Re: Odlučovač pevných částic
me uz se nekolikrat stalo, ze jsem do prace dojel na 89%-90%, stihl zaparkovat nez se regenerace pustilaPepaS píše:Regenerace se spouští pouze po zahřátí motoru, tj. teplota chladící kapaliny nad 80 °C. Kdyby se ti regenerace dokončila, tak by stav zanesení filtr spadlo pod 30 %. A k tomu nedošlo, takže nejspíš až dosáhneš zase 90 % a budeš mít motor teplý, tak se regenerace opět spustí.
po praci jsem naskocil do auta a regnerace se pustila behem chvilky, kdyz jsem mel teplotu jeste treba 40 °C a vicemene jsem jel setrvacnosti z kopce
a ted v zime teda regenerace tak po 200-220km max :-/
Zafira 1.7 CDTI 92kW (17DTR)
Re: Odlučovač pevných částic
Zbytocne sa plasis noff. Tak jak pise pepas, zase sa ti spusti regeneracia ked pride filter na cca 90% a budes mat teply motor. Ziadne pokracovanie regeneracie po opatovnom nastartovani nie je, proste to funguje vsetko dalej jak keby sa nic nedialo
BMW F21 B47 170kW Valencia Orange 2016
Astra GTC Z17DTR 110kW Technical gray 2009 | MKJ | CD40 USB
Insignia A B20DTH 125kW Snow White 2015
Vectra C Caravan Z19DTH 110kW Royal blue 2007 - Ex
OP-COM 2014
Astra GTC Z17DTR 110kW Technical gray 2009 | MKJ | CD40 USB
Insignia A B20DTH 125kW Snow White 2015
Vectra C Caravan Z19DTH 110kW Royal blue 2007 - Ex
OP-COM 2014
Re: Odlučovač pevných částic
Noff nemusíš se bát, to nic není. Mě už se to taky párkrát stalo.
Zřejmě protože při regeneraci je DPF rozžhaveno na 600 °C tak to nezměří a píše hodnotu 30%.
Ale po vychladnutí a znovuzkontrolování autodiagnozou už napíše správnou hodnotu.
Prostě ještě ten den nebo nějakej další podle toho jak dlouho jela regenerace než byla přerušena se zase spustí.
Pokud chceš můžeš nastartovat nucenou regeneraci.
Stačí mít saturaci (zanesení) min.70% což máš a držet nějakou dobu otáčky nad 2500.
Já osobně regenerace nepřerušuju.
A pokud musím třeba že už jsem na místě, tak motor vypnu aby se přerušila regenerace.
Znovu nastartuju a nechám DPF vychladit. Ale myslím že se to dělat nemusí. jen prevence.
Zřejmě protože při regeneraci je DPF rozžhaveno na 600 °C tak to nezměří a píše hodnotu 30%.
Ale po vychladnutí a znovuzkontrolování autodiagnozou už napíše správnou hodnotu.
Prostě ještě ten den nebo nějakej další podle toho jak dlouho jela regenerace než byla přerušena se zase spustí.
Pokud chceš můžeš nastartovat nucenou regeneraci.
Stačí mít saturaci (zanesení) min.70% což máš a držet nějakou dobu otáčky nad 2500.
Já osobně regenerace nepřerušuju.
A pokud musím třeba že už jsem na místě, tak motor vypnu aby se přerušila regenerace.
Znovu nastartuju a nechám DPF vychladit. Ale myslím že se to dělat nemusí. jen prevence.
Opel Astra Twintop Cosmo 1.9CDTI 110Kw MKJ VCU UHP-4 CID
Re: Odlučovač pevných částic
Ok, dikes chalani,
Regeneracia sa spustila znova, ako ste pisali pri 90% zaneseni, a filter vypalil na 35%, ako vzdy
Regeneracia sa spustila znova, ako ste pisali pri 90% zaneseni, a filter vypalil na 35%, ako vzdy
PepaS ano, vypisal upozornenie na display-i a aj ten gong, a tiez ukazoval percenta na pocitadle km (takto mi to funguje vzdy), len teraz ked som prerusil neukazoval info o preruseni, ako som pisal.Když se regenerace spustila, oznámilo její zahájení MKJ (okno, gong, na počitadle km běžely % stavu regenerace)?
Hellrider, dikes o tom rucnom spustani som nevedelPokud chceš můžeš nastartovat nucenou regeneraci.
Stačí mít saturaci (zanesení) min.70% což máš a držet nějakou dobu otáčky nad 2500.
Opel Astra SW 1.7 CDTi 92kW Sport 2007
Re: Odlučovač pevných částic
Morigu píše:me uz se nekolikrat stalo, ze jsem do prace dojel na 89%-90%, stihl zaparkovat nez se regenerace pustilaPepaS píše:Regenerace se spouští pouze po zahřátí motoru, tj. teplota chladící kapaliny nad 80 °C. Kdyby se ti regenerace dokončila, tak by stav zanesení filtr spadlo pod 30 %. A k tomu nedošlo, takže nejspíš až dosáhneš zase 90 % a budeš mít motor teplý, tak se regenerace opět spustí.
po praci jsem naskocil do auta a regnerace se pustila behem chvilky, kdyz jsem mel teplotu jeste treba 40 °C a vicemene jsem jel setrvacnosti z kopce
a ted v zime teda regenerace tak po 200-220km max :-/
taky řeším DPF, regenerace po max 200km, přijde mi to hrozně často, tipuju to na přicpaný filtr, co myslíte?
auto funguje OK, poslední regenerace se zapla na 84% saturace a v pohodě proběhla a výsledek 16% saturace, po 105km 38%
po přečtení dalších témat ještě přes opcom sleduju jak se chovají EGR a hodnoty na vstřikách, jestli se to nezanáší kvůli jiným součástkám
Re: Odlučovač pevných částic
Nazdárek všem!
Pánové nevím, kam bych to připsal, tak zkusím tady...
Ráno přišel kolega z emisí, ze kterých ho poslali, ať si to dá do pořádku... H s Z19DTH a vykuchaným DPF... Povolená kouřivost dle tabulek 0,5. Jeho 3,4 a už jel...
I mne čekají v dohledné době E+STK... A jsem na tom stejně - už jsem to s vykuchaným DPF koupil...
Předloni jsem prošel v poho, ale po dnešním příběhu...
Začal jsem se starat a chci se zeptat, zda-li už někdo řešil otázku "nový DPF + programování ŘJ do původního stavu"?
DPF jsem našel za 6400 i s montážními bazmeky... Ale co ta ŘJ?
Zkušenosti???
Pánové nevím, kam bych to připsal, tak zkusím tady...
Ráno přišel kolega z emisí, ze kterých ho poslali, ať si to dá do pořádku... H s Z19DTH a vykuchaným DPF... Povolená kouřivost dle tabulek 0,5. Jeho 3,4 a už jel...
I mne čekají v dohledné době E+STK... A jsem na tom stejně - už jsem to s vykuchaným DPF koupil...
Předloni jsem prošel v poho, ale po dnešním příběhu...
Začal jsem se starat a chci se zeptat, zda-li už někdo řešil otázku "nový DPF + programování ŘJ do původního stavu"?
DPF jsem našel za 6400 i s montážními bazmeky... Ale co ta ŘJ?
Zkušenosti???
Zafira 1,9 CDTi Cosmo, r.v. 2007, Panorama, ... alias "Golem"
Nedávno: ZAFIRA 1,6 16V Elegance
Dávno: ASTRA F 1,6 Classic
Kdysi dávno: CORSA A 1,4i
OP-COM Clone
Nedávno: ZAFIRA 1,6 16V Elegance
Dávno: ASTRA F 1,6 Classic
Kdysi dávno: CORSA A 1,4i
OP-COM Clone