Stránka 3 z 3

Re: Problém Z17DTH

Napsal: 23 kvě 2010, 17:12
od VladaK
A dá se s tím něco dělat? Protože i když mi auto vrátili ze servisu, že je úplně OK, tak mi řekli, že v ŘJ něco přehráli. A je fakt, že to auto se chovalo o něco líp, běh byl takový vyrovnanější. Docela by mě zajímalo, co to je....

Re: Problém Z17DTH

Napsal: 25 kvě 2010, 20:59
od 11roman11
VladaK píše:A dá se s tím něco dělat? Protože i když mi auto vrátili ze servisu, že je úplně OK, tak mi řekli, že v ŘJ něco přehráli. A je fakt, že to auto se chovalo o něco líp, běh byl takový vyrovnanější. Docela by mě zajímalo, co to je....
třebas tomu při zkušebce daly strašně nažrat a když se to takle profoukne tak to pak taky běží vyrovnanějc...auto se bojí a chce prič a začne sekat latinu ;)

Re: Problém Z17DTH

Napsal: 25 srp 2010, 20:46
od VladaK
Tak jsem ve zkoumání mého problému nikam nedostal. Auto jsem měl 4 týdny ve Furthu, vymysleli tam několik teorií, vč. toho, že jim Opel poradil vyměnit vstřiky, to udělali a auto se chovalo pořád stejně. Jinak mi řekli, že auto je mechanicky v pořádku, elektronika prej taky, ale do toho moc nedělají, ale kouří a kouří.
Takže mi z toho nějak vychází, že už to snad může být jen v řídící jednotce. Takže bych jí zkusil koupit od Lukassa a vyměnit, teda pokud je šance, že jsou zaměnitelné? A hlavně jaký je postup při výměně ŘJ, Vojto, Romane?

Re: Problém Z17DTH

Napsal: 28 čer 2011, 00:01
od KFL
11roman11 píše: To vyvážení se dělá Techem, zaleze se do jednotky motoru a je to v položce programování nebo doplňkový funkce...
stabilizuje + zvedne si to otáčky a ukáže jakým způsobem jednotka motoru upravuje interval otevření vstřiku pokud sou hodnoty v mínusu tak sou vstřiky Ok pokud v plusu a ještě hodně tak ten vstřik je načlej protože jednotka musí prodlužovat interval otevření tak aby motor běžel vyrovnaně na všechny válce,když s toho vylejzáš tak si to něco naučí ....zkrátka to napíše programování proběhne tam taková stupnice a pak hotovo.Ty plusový hodnoty na vstřiku může způsobit i menší komprese daného válce takže to není úplně přesnej ukazatel vadnýho vstřiku spíš to upozorní na problém.
Těžko říct jestli to pomůže,ale řešil sem tím rezonace + drnčení při akceleraci potom OK.to jak to hulí sem nezkoumal
Každopádně pokud ti vadí ňaký zvuky nech si zkontrolovat ty vůle a pak jen tak pro dobrej pocit programování všeho možnýho co jednotka motoru umí.A víc bych to neřešil,když bude problém tak se ti rozsvítí diagnostika nebo to nenatočíš.
vojta píše:tak sem zkusil to vyvážení válců, na druhym obrázku je první pokus, opravdu si to něco jakoby uložilo když sem z toho vylejzal ale když sem tam vlezl znova tak to ukazovalo stejný hodnoty, potom sem dal "výměnu vstřiku", zresetoval sem to na všech válcích a potom sem znova vlezl do vyvážení válců a ukazovalo to to co je na prvním obrázku
jel sem to projet a řek bych že žádná změna, možná trochu tišší ale to může bejt jenom pocit
znamenaj teda ty kladný hodnoty že je něco špatně? kor když na některym válci to přednim bylo záporný a ted je to kladný a naopak? mám najeto necelejch 42000
Da sa spravit vyvazenie aj s OpComom? Nasiel som tam Injector Replaced 1/2/3/4/ALL. Na valcoch mi to skace az po -0.4/-1.1/-0.6/-0.9. V TISe pisu, ze akceptovatelne je to do 4.5.

Re: Problém Z17DTH

Napsal: 07 črc 2011, 11:33
od petrusek
U mně to v op-comu vypadá takhle... Moc dobrý pocit z toho rozdílu hodnot nemám. Nejsem žádný odborník a nemám to s čím srovnat, ale subjentivně nějaké potíže s motorem nevnímám. Jediné co je mi podezřelé je startování po delším stání (třeba týden) které trvá řádově kolem 5 vteřin.