kedze mi tento web velmi pomohol, chcel by som sa s vami podelit o moje skusenocti
![Úsměv :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
aj mne robilo auto presne toto iste. je to aj zachytene na tomto videu od ineho pouzivatela.
https://www.youtube.com/watch?v=_Vy1FxD ... e=youtu.be
povodne som si myslel, ci nieje klinovy remen povoleny alebo nejake klzne lozisko. castokrat sa mi stalo, ze mi auto viac krat skapalo alebo nereagoval plyn. tak som pripojil diagnostiku a zistil som, ze pocas kolisania alebo tych divnych zvukov klesa resp. kolise tlak v common-rail. malo tam byt 24MPa ale bolo od 15-23MPa. ked klesol tlak pod 15MPa auto skapalo. skusal som vymenit palivovy filter, ale tam to nebola chyba. nepomohlo ani "vyprdkanie" DPF. nakoniec sa mi podarilo objavit tuto diskusiu s natiahnutim pruzinky. ano aj moja bola 19mm a po natiahnuti a naslednom viacnasobnom stlaceni ked uz mala 19,5mm som to namontoval naspat a cuduj sa svete. pozadovany tlak 24MPa a realny 44MPa. nic nekolisalo. nechal som to chvilku bezat a tych 44MPa potom kleslo na 24MPa. odvtedy uz takmer zmizli tie zvuky ale hlavne uz nekolisu otacky a auto neskapina. neviem celkom ako funguje tento regulacny ventil, ale akoby sa to vnutro otacalo a ked sa tie otvory stretnu, vtedy prechadza palivo. tie divne zvuky potom znamenaju, ze vnutorny valcek oproti vonkajsiemu puzdru ma uz asi velku volu. kedze su oba mosadzne, znelo to ako vybite klzne lozisko. neviem do kedy mi vydrzi tato oprava ale aspon som zatial usetril peniaze. takze diik
![Úsměv :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Mrknutí ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
![Cool 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)