Teplota chladící kapaliny v zimě u motoru 1,9 CDTI 88kW
- Reklama
Re: Teplota chladící kapaliny v zimě u motoru 1,9 CDTI 88kW
Fritol : AK podrzis Settings po pipnuti listujes mačkaním BC a najdeš si na displeji digitalny teplomer
miruna : jasne , termostat vyjde okolo 1400-1500 kč...pozri net,alebo napiš RomanoviK, poprípade vojtovi
miruna : jasne , termostat vyjde okolo 1400-1500 kč...pozri net,alebo napiš RomanoviK, poprípade vojtovi
HONDA CIVIC 1,8 VTEC - 2008
EX - Opel Astra H 1,9 CDTI 88KW - rok 2005
EX - Opel Astra H 1,9 CDTI 88KW - rok 2005
- JohnyBA
- Příspěvky: 470
- Registrován: 09 kvě 2009, 09:58
- Bydliště: Bratislava/Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Teplota chladící kapaliny v zimě u motoru 1,9 CDTI 88kW
prave som absolvoval cestu Praha-Zlin, v Prahe bolo -2,5, na Vysocine -6, rychlost 110-140km/h, miestami dost snezilo, teplota stale 86-87 stupnov. Ked som pridal do kopca plny plyn, tak to stuplo z 86 na 87 ale asi sa hned otvoril termostat a hned to kleslo na 86
Re: Teplota chladící kapaliny v zimě u motoru 1,9 CDTI 88kW
Fritol dá se to v autě nastavit že se ti ta teplota zobrazuje na displeji palubního počítače. Dnes jsem si nastavil ukazatel teploty po jízdě asi 7km mi to ukazovalo zahřátí na 53 stupnů a po vypnutí motoru tam najednou skočilo 73 stupnů nevíte někdo co to znamená že to ukazuje ty dvě teploty-která je přesnější ta první při zapnutém motoru nebo ta druhá po vypnutém. Dále se chci zeptat když by ten můj termostat byl v háji a zahřívalo by se to jen na tu teplotu 63 až 72 stupňů může to mít vliv na spotřebu? Jako třeba že by byla bohatší směs-např.zapnutý sytič pokud je to u nafťáka možné.
Jinak chladič byl po těch 7km zahřátý jen trochu,byl vlažný. Bylo těch 7km jízdy málo na to aby se to pořádně zahřálo nebo by už měl být chladič pořádně horký. Někdo tu psal že pokud není chladič teplej tak je v háji termostat,ale nevím co tím myslel zda má být úplně studenej nebo stačí i když je jen vlažný aby ten termostat byl špatnej,díky za rady.
Jinak chladič byl po těch 7km zahřátý jen trochu,byl vlažný. Bylo těch 7km jízdy málo na to aby se to pořádně zahřálo nebo by už měl být chladič pořádně horký. Někdo tu psal že pokud není chladič teplej tak je v háji termostat,ale nevím co tím myslel zda má být úplně studenej nebo stačí i když je jen vlažný aby ten termostat byl špatnej,díky za rady.
Re: Teplota chladící kapaliny v zimě u motoru 1,9 CDTI 88kW
vždy když je vyplej klíček je tam 73 stupnu při vypnutým motoru musíš alespoň otočit klíček do kontrolek aby si viděl aktuální teplotu
Re: Teplota chladící kapaliny v zimě u motoru 1,9 CDTI 88kW
Tak jsem včera jel asi 30 km a po celou trasu se mi teplota nedostala přes 66 stupňů, až posledních asi 8 km jsem jel na dvojku za traktorem a teplota vylezla na 73 stupňů, tak co myslíte je ten termostat v háji nebo ne. Auto topí o trochu hůře než mé předešlé naftové Mondeo r.v.2004. Pokud by ten termostat byl v háji může to mít vliv i na spotřebu. A dá se zjistit zda je ten termostat špatný třeba na diagnostice?Díky za rady
Re: Teplota chladící kapaliny v zimě u motoru 1,9 CDTI 88kW
66 je urcite malo takze si to daj skontrolovat
Re: Teplota chladící kapaliny v zimě u motoru 1,9 CDTI 88kW
Vždyť nic nedáte za to šáhnout si na chladič, pokud je studenej při těch 66° termostatem by to nemělo bejt. Jedně si dát jak u šáde před chladič karton
Re: Teplota chladící kapaliny v zimě u motoru 1,9 CDTI 88kW
Takže když ten chladič bude při těch 66 stupních teplej tak je ten termostat v háji a když bude studenej tak je termostat O.K. A má být úplně studenej nebo vlažnej? Díky za odpověď
Re: Teplota chladící kapaliny v zimě u motoru 1,9 CDTI 88kW
No pokud má motor 66° měl by být chladič studenej jak psí čumák