![Zmatený :?](./images/smilies/icon_e_confused.gif)
Jinak tyhle odchylky se dají zobrazit i v OPCOMu.
todle je v pohodě,problém je když seš přes 2,0vejš pak už motor i znatelně kulhá.žádnej stresvojta píše:tak sem zkusil to vyvážení válců, na druhym obrázku je první pokus, opravdu si to něco jakoby uložilo když sem z toho vylejzal ale když sem tam vlezl znova tak to ukazovalo stejný hodnoty, potom sem dal "výměnu vstřiku", zresetoval sem to na všech válcích a potom sem znova vlezl do vyvážení válců a ukazovalo to to co je na prvním obrázku
jel sem to projet a řek bych že žádná změna, možná trochu tišší ale to může bejt jenom pocit
znamenaj teda ty kladný hodnoty že je něco špatně? kor když na některym válci to přednim bylo záporný a ted je to kladný a naopak? mám najeto necelejch 42000
VladaK píše:Dá se v ŘJ motoru udělat něco jako základní nastavení? Přizpůsobuje se jednotka aktuálnímu stavu motoru a pokud jo, tak dají se teda tyhle hodnoty smazat?
Protože mě ten motor připadá zase nějakej rozházenej, už mi zase docela často pohupuje volnoběh, ráno nebo po celodenním stání to někdy nechce moc startovat, točím třeba 2s a někdy to chytne hned. Samozřejmě když to startuje déle, tak se potom vyvalý oblak dýmu. Dík
základni nastavení to nemá, a dvou vteřinový startování je podle me vklidu až to bude točit třebas 5 vteřin a až pak obživne tak pak bys možná mohl něco řešit.VladaK píše:Jo to zkusit můžu, ale už teď mi to moc často nežhaví, jak je tepleji. Ale si myslím, že to není řešení. Co mám ještě vyzkoušený jiný auta (většinou Škodovky - PD i klasiku rotační čerpadlo) tam jsem vždycky přišel, popř. nažhavil a chytlo to hned, žádný přemejšlení jestli jo nebo ne.
A co to základní nastavení, jde to?
Naše další fóra: | astra-g.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |