Strata výkonu

Odpovědět
Uživatelský avatar
Adriano2
Příspěvky: 1127
Registrován: 23 říj 2009, 13:16
Bydliště: Záhorák :-)

Re: Strata výkonu

Příspěvek od Adriano2 » 05 dub 2010, 14:16

Tak po natankovaní sa to zlepšilo no ešte je to trošku také hluché , ale ako som išiel tankovať (asi tak štvrť nádrže nafty som ešte mal) tak skoro celu cestu auto cukalo ..ale len po pustení plynu pocukávalo ...od natankovania zatiaľ ani necuklo
HONDA CIVIC 1,8 VTEC - 2008
EX - Opel Astra H 1,9 CDTI 88KW - rok 2005

Reklama
 

Uživatelský avatar
swabel
Příspěvky: 2166
Registrován: 14 čer 2009, 02:14
Bydliště: Tvrdošín - SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata výkonu

Příspěvek od swabel » 09 dub 2010, 07:24

Bude to zaneseny EGR ventil.
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK

Uživatelský avatar
Adriano2
Příspěvky: 1127
Registrován: 23 říj 2009, 13:16
Bydliště: Záhorák :-)

Re: Strata výkonu

Příspěvek od Adriano2 » 11 dub 2010, 10:19

Tak finito,vyrazil som pred frajerku na chatu a auto sa hodilo do núdzáku ,chyba ECN 190 175....Takže je to asi jasné je to AGR...tak to idem skúsiť vyčistiť snáď tam nic nepokašlem :D
HONDA CIVIC 1,8 VTEC - 2008
EX - Opel Astra H 1,9 CDTI 88KW - rok 2005

Uživatelský avatar
Adriano2
Příspěvky: 1127
Registrován: 23 říj 2009, 13:16
Bydliště: Záhorák :-)

Re: Strata výkonu

Příspěvek od Adriano2 » 11 dub 2010, 14:14

Ventil som vybral vyčistil,skusil som tak 10 km sa previezť,auto má opäť záťah,ale kontrolka s autom svieti až pokiaľ nenaštartujem a v pamäti chýb je stýle spomínaná chyba...zmizne to časom,alebo to musím vymazať diagnostikou?inak filter zanesený riadne,ale hlavne sa mi vôbec nevracala strunka v elektrickej časti...po navrtaní dierky,prefúknutí kompresorom a vykúpaní vo WD40 chodila strunka krásne,....dúfam že sa ten filter zase zanese aspoň za rok :D
HONDA CIVIC 1,8 VTEC - 2008
EX - Opel Astra H 1,9 CDTI 88KW - rok 2005

Uživatelský avatar
swabel
Příspěvky: 2166
Registrován: 14 čer 2009, 02:14
Bydliště: Tvrdošín - SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata výkonu

Příspěvek od swabel » 11 dub 2010, 14:29

No fajn. Tiez mi predvcerom zasvietila kontrolka na disleji a po vyblikani mi zobratilo kod 04005A - t.j. chyba EGR.
Rozobral som EGR nakomplet ho vycistil, potom pri skladani nasledne zaslepil. Poskladal som to spat, nasadil na sanie, chybu vymazal cez OPCOM a auto ide konecne ako ma v nizkych otackach. Inak selenoid bol zaoxidovany, zhrdzaveny, asi bol zadrety. Praca cca. 1 - 1,5 hod.
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK

Uživatelský avatar
Adriano2
Příspěvky: 1127
Registrován: 23 říj 2009, 13:16
Bydliště: Záhorák :-)

Re: Strata výkonu

Příspěvek od Adriano2 » 11 dub 2010, 14:41

jj tiez som ho mal zaoxidovany...ale chybu mi hlási inú ako tebe, a to ECN 190 175 ....ale zdá sa že po vyčistení auto ide normálne...tak neviem....
HONDA CIVIC 1,8 VTEC - 2008
EX - Opel Astra H 1,9 CDTI 88KW - rok 2005

Uživatelský avatar
RomanK
Příspěvky: 1118
Registrován: 04 kvě 2008, 13:30
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata výkonu

Příspěvek od RomanK » 11 dub 2010, 15:02

Ne všechny chyby se řeší čištěním EGR. Sice způsobuje dost problémů, ale jednotka většinou vypíše kód P0400. Pokud vypíše P1901, nebo P2279 popř. P242F tak je to v souvislosti s filtrem DPF. Pokud se tedy čistí EGR jako o závod a nechá se filtr DPF ucpat úplně, tak je zaděláno na daleko větší starosti. Vyčistit filtr DPF je mnohem složitější než vyčistit EGR. Jinak pokud je EGR vadné, nebo znečištěné, tak stačí udělat na diagnostice jeho test a okamžitě se ví, jesti je problém v něm nebo někde jinde.

Jinak doporučuji u chyby P1901 zkontrolovat přívodní hadice a trubky z filtru DPF do čidla uístěném na palivovém filtru, zvláště v místě ohybu nad výfukem (popraskání, zalomení, zapečení, propálení).
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301

Uživatelský avatar
swabel
Příspěvky: 2166
Registrován: 14 čer 2009, 02:14
Bydliště: Tvrdošín - SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata výkonu

Příspěvek od swabel » 11 dub 2010, 16:40

Mne vypisalo kod 04005A, takze som vedel, ze je to EGR. Po nasadeni som to pozrel v OPCOMe v meranych datach a chodil pekne...
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK

Uživatelský avatar
pmo
Příspěvky: 178
Registrován: 13 srp 2008, 15:06
Bydliště: Rosice

Re: Strata výkonu

Příspěvek od pmo » 11 dub 2010, 19:32

swabel píše:No fajn. Tiez mi predvcerom zasvietila kontrolka na disleji a po vyblikani mi zobratilo kod 04005A - t.j. chyba EGR.
Rozobral som EGR nakomplet ho vycistil, potom pri skladani nasledne zaslepil. Poskladal som to spat, nasadil na sanie, chybu vymazal cez OPCOM a auto ide konecne ako ma v nizkych otackach. Inak selenoid bol zaoxidovany, zhrdzaveny, asi bol zadrety. Praca cca. 1 - 1,5 hod.
Chci se zeptat. To zaslepení se nějak pozitivně projevilo v nízkých otáčkách? Myslím třeba v otáčkách mezi 1800-2000?
Opel Astra H Caravan, 1.9CDTI 110kW, 11/2004

Uživatelský avatar
Kesi
Příspěvky: 3014
Registrován: 25 říj 2008, 22:26
Bydliště: Košice (SR)

Re: Strata výkonu

Příspěvek od Kesi » 11 dub 2010, 20:48

Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan

Odpovědět