Strata výkonu
Re: Strata výkonu
Tak po natankovaní sa to zlepšilo no ešte je to trošku také hluché , ale ako som išiel tankovať (asi tak štvrť nádrže nafty som ešte mal) tak skoro celu cestu auto cukalo ..ale len po pustení plynu pocukávalo ...od natankovania zatiaľ ani necuklo
HONDA CIVIC 1,8 VTEC - 2008
EX - Opel Astra H 1,9 CDTI 88KW - rok 2005
EX - Opel Astra H 1,9 CDTI 88KW - rok 2005
- Reklama
- swabel
- Příspěvky: 2166
- Registrován: 14 čer 2009, 02:14
- Bydliště: Tvrdošín - SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Strata výkonu
Bude to zaneseny EGR ventil.
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK
Re: Strata výkonu
Tak finito,vyrazil som pred frajerku na chatu a auto sa hodilo do núdzáku ,chyba ECN 190 175....Takže je to asi jasné je to AGR...tak to idem skúsiť vyčistiť snáď tam nic nepokašlem
HONDA CIVIC 1,8 VTEC - 2008
EX - Opel Astra H 1,9 CDTI 88KW - rok 2005
EX - Opel Astra H 1,9 CDTI 88KW - rok 2005
Re: Strata výkonu
Ventil som vybral vyčistil,skusil som tak 10 km sa previezť,auto má opäť záťah,ale kontrolka s autom svieti až pokiaľ nenaštartujem a v pamäti chýb je stýle spomínaná chyba...zmizne to časom,alebo to musím vymazať diagnostikou?inak filter zanesený riadne,ale hlavne sa mi vôbec nevracala strunka v elektrickej časti...po navrtaní dierky,prefúknutí kompresorom a vykúpaní vo WD40 chodila strunka krásne,....dúfam že sa ten filter zase zanese aspoň za rok
HONDA CIVIC 1,8 VTEC - 2008
EX - Opel Astra H 1,9 CDTI 88KW - rok 2005
EX - Opel Astra H 1,9 CDTI 88KW - rok 2005
- swabel
- Příspěvky: 2166
- Registrován: 14 čer 2009, 02:14
- Bydliště: Tvrdošín - SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Strata výkonu
No fajn. Tiez mi predvcerom zasvietila kontrolka na disleji a po vyblikani mi zobratilo kod 04005A - t.j. chyba EGR.
Rozobral som EGR nakomplet ho vycistil, potom pri skladani nasledne zaslepil. Poskladal som to spat, nasadil na sanie, chybu vymazal cez OPCOM a auto ide konecne ako ma v nizkych otackach. Inak selenoid bol zaoxidovany, zhrdzaveny, asi bol zadrety. Praca cca. 1 - 1,5 hod.
Rozobral som EGR nakomplet ho vycistil, potom pri skladani nasledne zaslepil. Poskladal som to spat, nasadil na sanie, chybu vymazal cez OPCOM a auto ide konecne ako ma v nizkych otackach. Inak selenoid bol zaoxidovany, zhrdzaveny, asi bol zadrety. Praca cca. 1 - 1,5 hod.
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK
Re: Strata výkonu
jj tiez som ho mal zaoxidovany...ale chybu mi hlási inú ako tebe, a to ECN 190 175 ....ale zdá sa že po vyčistení auto ide normálne...tak neviem....
HONDA CIVIC 1,8 VTEC - 2008
EX - Opel Astra H 1,9 CDTI 88KW - rok 2005
EX - Opel Astra H 1,9 CDTI 88KW - rok 2005
Re: Strata výkonu
Ne všechny chyby se řeší čištěním EGR. Sice způsobuje dost problémů, ale jednotka většinou vypíše kód P0400. Pokud vypíše P1901, nebo P2279 popř. P242F tak je to v souvislosti s filtrem DPF. Pokud se tedy čistí EGR jako o závod a nechá se filtr DPF ucpat úplně, tak je zaděláno na daleko větší starosti. Vyčistit filtr DPF je mnohem složitější než vyčistit EGR. Jinak pokud je EGR vadné, nebo znečištěné, tak stačí udělat na diagnostice jeho test a okamžitě se ví, jesti je problém v něm nebo někde jinde.
Jinak doporučuji u chyby P1901 zkontrolovat přívodní hadice a trubky z filtru DPF do čidla uístěném na palivovém filtru, zvláště v místě ohybu nad výfukem (popraskání, zalomení, zapečení, propálení).
Jinak doporučuji u chyby P1901 zkontrolovat přívodní hadice a trubky z filtru DPF do čidla uístěném na palivovém filtru, zvláště v místě ohybu nad výfukem (popraskání, zalomení, zapečení, propálení).
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
- swabel
- Příspěvky: 2166
- Registrován: 14 čer 2009, 02:14
- Bydliště: Tvrdošín - SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Strata výkonu
Mne vypisalo kod 04005A, takze som vedel, ze je to EGR. Po nasadeni som to pozrel v OPCOMe v meranych datach a chodil pekne...
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK
Re: Strata výkonu
Chci se zeptat. To zaslepení se nějak pozitivně projevilo v nízkých otáčkách? Myslím třeba v otáčkách mezi 1800-2000?swabel píše:No fajn. Tiez mi predvcerom zasvietila kontrolka na disleji a po vyblikani mi zobratilo kod 04005A - t.j. chyba EGR.
Rozobral som EGR nakomplet ho vycistil, potom pri skladani nasledne zaslepil. Poskladal som to spat, nasadil na sanie, chybu vymazal cez OPCOM a auto ide konecne ako ma v nizkych otackach. Inak selenoid bol zaoxidovany, zhrdzaveny, asi bol zadrety. Praca cca. 1 - 1,5 hod.
Opel Astra H Caravan, 1.9CDTI 110kW, 11/2004
Re: Strata výkonu
Nie je to úplné zaslepenie pozri:
https://www.opel-astra-h.cz/forum/viewto ... slepky+egr
https://www.opel-astra-h.cz/forum/viewto ... slepky+egr
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan