Re: Z19DTL 74kW problém táhla vířivých klapek
Napsal: 09 kvě 2010, 13:58
Tuto"fiatackou" 1.9 si delal od jara 2005 opel sam ve sve tradicni motorarne v nemeckem Kaiserslauternu. Fiat ma motorarnu v Pratola Serra, v urcitem obdobi nez se rozjela motorarna v Kaiserslauternu se vozily italske motry.
Oba motory jsou do značné míry technicky a konstrukčně identické – jde o čtyřválce o zdvihovém objemu 1910 cm3, přeplňované turbodmychadlem s proměnnou geometrií a vybavené mezichladičem stlačeného vzduchu. Oba agregáty se výrazněji liší jen hlavou válců – zatímco motor o výkonu 88 kW má vždy dva ventily najeden válec, verze o výkonu 110 kW je vybavena čtyřventilovým rozvodem.
http://news.auto.cz/aktuality/opel-novy ... astic.html
Nejvetsim problemem jsou u 16V vyrive klapky, bohuzel trvalo dlouho nez udelali modifikovanou verzi, ktera uz je pry OK.
Oba motory jsou do značné míry technicky a konstrukčně identické – jde o čtyřválce o zdvihovém objemu 1910 cm3, přeplňované turbodmychadlem s proměnnou geometrií a vybavené mezichladičem stlačeného vzduchu. Oba agregáty se výrazněji liší jen hlavou válců – zatímco motor o výkonu 88 kW má vždy dva ventily najeden válec, verze o výkonu 110 kW je vybavena čtyřventilovým rozvodem.
http://news.auto.cz/aktuality/opel-novy ... astic.html
Nejvetsim problemem jsou u 16V vyrive klapky, bohuzel trvalo dlouho nez udelali modifikovanou verzi, ktera uz je pry OK.