Synchrony v převodovce

Tereza
Příspěvky: 692
Registrován: 26 zář 2009, 13:26
Bydliště: Praha

Re: Synchrony v převodovce

Příspěvek od Tereza » 11 lis 2009, 07:51

Tak to jste mě všichni potěšili, že vám to jde taky přes zoubky, já už myslela, že jsem zase jediná, který to zlobí. A nejvíc právě z dvojky na trojku. A občas se mi taky stane, že tam nechce naskočit jednička (nebo i zpátečka - mám tu s tim čudlíkem, ale možná tak to tak máte všichni). Ale oproti minulýmu autu, Fiatu je tohle naprostá paráda :D.
Jinak se mi stává, že se občas ta řadící páka začne třást, dost viditelně, ale za chvíli to samo přestane, to moc nechápu. To někdo taky máte? Ale asi se tim ani nebudu zabejvat.
Jinak po delší jízdě, jestli se to zlepší, zatim moc nevim, za ty dva měsíce jezdíme jen po Praze a ne moc daleko, tak max do 70 km v kuse.
Moje holka: Astra H, hatchback, 2006, 1.3 cdti 66 kW

Reklama
 

Uživatelský avatar
Oton
Moderátor
Příspěvky: 2697
Registrován: 24 srp 2008, 00:12
Bydliště: Lelekovice ,okr.Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Synchrony v převodovce

Příspěvek od Oton » 11 lis 2009, 09:05

mě tam zas v té :lol: :lol: :lol: plečce :lol: :lol: :lol: nejde občas narvat zpátečka! :twisted: ;)

dark
Příspěvky: 862
Registrován: 01 črc 2009, 13:24
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: Synchrony v převodovce

Příspěvek od dark » 11 lis 2009, 09:23

To vypadá, že Astra bude mít takovej podobnej problém jako mají VW Golf (nevim, u jak u IV a V generace) ale u I-II-III generace golfu, pokud si vzpominate delala skoro vsem podobnej problem při zpátečce a při řazení jedničky.
Ale narozdíl od Golfu jak píšete je pravda, že jak se auto zahřeje tak to řadí nádherně.

Jak tu někdo psal, skorem všichni ten problém mají a to máme všichni skoro jiný motory, takže to bude asi továrně...teď už jsem si na to celkem zvykl, ale ze začátku mě to dost štvalo.

Oton: to mám taky občas, jednou za čas, ale děje se to, že jí tam pořádně nemůžu dotáhnout.

Tak bych asi nic neřešil...bude to bug od Opelu :)

Ještě by mě zajímalo, co majitele Zafir B nebo Vectry C, pokud tu nějaký jsou :)
Opel Astra H | hatchback | 1.9 CDTi - 110 kw
DPF off, SILENCER off
Ondra-sek.cz - vše pro cestování s miminkem

Tereza
Příspěvky: 692
Registrován: 26 zář 2009, 13:26
Bydliště: Praha

Re: Synchrony v převodovce

Příspěvek od Tereza » 11 lis 2009, 11:08

Mě to teda štve pořád, protože mám fakt pocit, že to tim ještě víc ničim. Ale u mě je fakt, že to řadí pořád stejně, i když jedu dýl :(.

Nevim, která je Vectra C, ale asi jsem jí měli, prostě tu poslední (r.v.2006), vyměnovali jsme jí v létě a ta to tolik nedělala, řazení bylo o něco lepší nebo spíš prakticky bez problémů.
Naposledy upravil(a) Tereza dne 11 lis 2009, 11:11, celkem upraveno 1 x.
Moje holka: Astra H, hatchback, 2006, 1.3 cdti 66 kW

L.u.k.e
Příspěvky: 16
Registrován: 11 lis 2009, 10:32

Re: Synchrony v převodovce

Příspěvek od L.u.k.e » 11 lis 2009, 11:10

Potvrzuji u Vectry C GTS 1,9CDTI prevodovka F40, znamej problem, za studena drhne mezi 1-2 a za tepla mezi 2-3, na vectra-c.com opel doporucoval vypustit 3,2litru oleje a napustit 2,4litru noveho. A dale uvedl, ze kdyz se to nezlepsi, uz neni jina moznost.

edit:
There's a known fault with the F40 transmission that it crunches a little when going from 1st to 2nd when the gearbox is cold, and then when it's warmed up it does it from 2nd to 3rd. Shouldn't affect 4th. If it's as I've described, Vauxhall's fix is to remove the 3.2 litres of oil that are in the gearbox and replace it with 2.4 litres, (you can't just remove 0.8 litres, as there's no dipstick for measuring the level). However, Vauxhall also say that if the gearbox already only has 2.4 litres in it, then there's no further fix available.

Ma zkusenost je takova, ze po proplachu prevodovky jsem nalil 2,4 litru oleje a zlepseni je jen nepatrne. Je to o zpusobu razeni, bud radim mezi 1-2 rychle a nebo cekam na neutralu 1-2s, pomale plynule prerazeni za studena neni mozne, vzdy to tam jakoby skrtne a to mi nedela dobre :D

Za tepla cca po 10km prevodovka radi bez problemu....

Uživatelský avatar
Adriano2
Příspěvky: 1127
Registrován: 23 říj 2009, 13:16
Bydliště: Záhorák :-)

Re: Synchrony v převodovce

Příspěvek od Adriano2 » 11 lis 2009, 11:22

Spiatočku občas nehodím hneď na prvý krát ani ja,proste tam nejde a na silu to tam drať nebudem,tak to hodím naspäť do N a potom už spiatočka ide......taktiež tažšie rýchlosti zastudena,ale to je asi normál,potom už to ide naparádu...ešte občas mi tam trojka skočí ako WRCčku ,pre tých čo sledujete rally:-D

http://www.youtube.com/watch?v=xsMQoloHFD0

čas 0:17 keď zaradí 1ku :D ,taký zvuk občas pri zaradení trojky počujem aj ja :roll:
HONDA CIVIC 1,8 VTEC - 2008
EX - Opel Astra H 1,9 CDTI 88KW - rok 2005

Tereza
Příspěvky: 692
Registrován: 26 zář 2009, 13:26
Bydliště: Praha

Re: Synchrony v převodovce

Příspěvek od Tereza » 11 lis 2009, 11:25

Mě jen trochu znervózňuje, že se vám s teplym motorem zlepší, mě ani ne.
A klepe se vám někomu ta páka? Že se třeba 5 sekund chvěje a pak zas sama přestane....Mě jo :roll:
Moje holka: Astra H, hatchback, 2006, 1.3 cdti 66 kW

L.u.k.e
Příspěvky: 16
Registrován: 11 lis 2009, 10:32

Re: Synchrony v převodovce

Příspěvek od L.u.k.e » 11 lis 2009, 11:40

Paka se zachveje na 3stupen pokud dam treba plny plyn tak mezi 2300-2800 ot se paka trochu chveje (okem ale nepozorovatelne), to nema s prevodovkou nic spolecneho, jen se prenaseji vibrace od motoru..

Tereza
Příspěvky: 692
Registrován: 26 zář 2009, 13:26
Bydliště: Praha

Re: Synchrony v převodovce

Příspěvek od Tereza » 11 lis 2009, 11:48

Tak to neni to, co mám já - to je okem sakra pozorovatený, ta páka prostě celá kmitá, vždycky na pár sekund a pak sama přestane a dělá to na všem rychlostech, při všech otáčkách, prostě naprosto náhodně a docela často.
Moje holka: Astra H, hatchback, 2006, 1.3 cdti 66 kW

L.u.k.e
Příspěvky: 16
Registrován: 11 lis 2009, 10:32

Re: Synchrony v převodovce

Příspěvek od L.u.k.e » 11 lis 2009, 12:45

Zajimave...., jedine co muzes stejne udelat je seridit razeni. ;) Pak zkontrolovat vsechny silentbloky motoru a pokud auto ma, tak dvouhmotovy setrvacnik - na volnobeh pomalu zvysovat otacky motoru a nesmi rust vibrace motoru.

Odpovědět