Zafira 1,9 CDTi, motor Z19DT, 74kW - škubání, zhasínání
Zafira 1,9 CDTi, motor Z19DT, 74kW - škubání, zhasínání
Nejdříve omluva Miloshovi za poprvé špatně umístěný příspěvek - děkuji a promiň!
Teď můj problém - potřeboval bych poradit. Jsem novým majitelem Zafiry, rv 2007, doposud najeto asi 1000km bez problémů. Dnes při jízdě do práce začalo auto poškubávat až samo zhaslo. Po znovu nastartování opět jelo, ale opět poškubávalo a po 10 km opět zhaslo. Stejná historie ještě jednou. Na zpáteční cestě jsme jel asi 15km s poškubáváním a pak to zhasínalo každé 3km a ztratilo to úplně tah.
Nepotkalo někoho něco podobného? Zkuste poradit. Najeto 69000km, poslední servis v 54000. Popř. máte zkušenosti se servisem v okolí Jičína?
Předem díky
13.12. - tak jsem myslel, že to odvezu do nějakého Oplu na diagnostiku a aby se na to podívali, ale nedá se s tím jet už vůbec . Zhasne to i na volnoběh. Po chvíli se to dá zase nastartovat.
Dobelhal jsem se s tím do nejbližšího neorig. servisu a uvidíme. Jedno je jisté, že to nedostává korektně naftu na vstřiky. Ale příčin může být asi několik, doufám, že to kluci najdou.
Nenapadá vás něco?
Teď můj problém - potřeboval bych poradit. Jsem novým majitelem Zafiry, rv 2007, doposud najeto asi 1000km bez problémů. Dnes při jízdě do práce začalo auto poškubávat až samo zhaslo. Po znovu nastartování opět jelo, ale opět poškubávalo a po 10 km opět zhaslo. Stejná historie ještě jednou. Na zpáteční cestě jsme jel asi 15km s poškubáváním a pak to zhasínalo každé 3km a ztratilo to úplně tah.
Nepotkalo někoho něco podobného? Zkuste poradit. Najeto 69000km, poslední servis v 54000. Popř. máte zkušenosti se servisem v okolí Jičína?
Předem díky
13.12. - tak jsem myslel, že to odvezu do nějakého Oplu na diagnostiku a aby se na to podívali, ale nedá se s tím jet už vůbec . Zhasne to i na volnoběh. Po chvíli se to dá zase nastartovat.
Dobelhal jsem se s tím do nejbližšího neorig. servisu a uvidíme. Jedno je jisté, že to nedostává korektně naftu na vstřiky. Ale příčin může být asi několik, doufám, že to kluci najdou.
Nenapadá vás něco?
Naposledy upravil(a) kajdzas dne 14 pro 2009, 11:37, celkem upraveno 1 x.
Zafira B 1,9 CDTi, 74kW
- Reklama
Re: Zafira 1,9 CDTi, motor Z19DT, 74kW
V pohode, ja jen ze tady je vic lidi co maji stejny motor tak poradi lip nez na G foru
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Re: Zafira 1,9 CDTi, motor Z19DT, 74kW - škubání, zhasínání
Vyřešeno!
Nechal jsem auto odtáhnout do Oplu. Diagnostika říkala chybu na dvou vstřikách. Pánové zkoušeli měnit vstřiky, stále stejný problém. Zkoušeli měnit kabeláž z důvodů zkušeností problémů s korozí na konektorech, bez úspěchu, problém přetrvával. Následovala konzultace se servisním střediskem v zahraničí (už nevím jestli říkali Maďarsko nebo Německo, ale to je jedno). Tam jim radili, že by to mohlo být řídicí jednotkou motoru (hardware, né software).
Chlapci tomu nechtěli věřit, nicméně měli tam jednu Zafiru, sice automat, ale zkusili to přeprogramovat a no ono to bylo ono.
Takže jsem přes Vánoce sháněl jednotku (origo asi 36000,-czk, zkoušel jsem i Německo a to samé, ca 1400eur), dneska ráno jsem ji tam odvezl a večer si vyzvednul auto.
Doufám, že mně již nic podobného nepotká
Nechal jsem auto odtáhnout do Oplu. Diagnostika říkala chybu na dvou vstřikách. Pánové zkoušeli měnit vstřiky, stále stejný problém. Zkoušeli měnit kabeláž z důvodů zkušeností problémů s korozí na konektorech, bez úspěchu, problém přetrvával. Následovala konzultace se servisním střediskem v zahraničí (už nevím jestli říkali Maďarsko nebo Německo, ale to je jedno). Tam jim radili, že by to mohlo být řídicí jednotkou motoru (hardware, né software).
Chlapci tomu nechtěli věřit, nicméně měli tam jednu Zafiru, sice automat, ale zkusili to přeprogramovat a no ono to bylo ono.
Takže jsem přes Vánoce sháněl jednotku (origo asi 36000,-czk, zkoušel jsem i Německo a to samé, ca 1400eur), dneska ráno jsem ji tam odvezl a večer si vyzvednul auto.
Doufám, že mně již nic podobného nepotká
Zafira B 1,9 CDTi, 74kW
Re: Zafira 1,9 CDTi, motor Z19DT, 74kW - škubání, zhasínání
Neměla původní jednotka ident BR?
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
Re: Zafira 1,9 CDTi, motor Z19DT, 74kW - škubání, zhasínání
Jestli myslíš ten kód na štítku, tak ne.
Mám tam EP.
Máš nějakou zkušenost??
Mám tam EP.
Máš nějakou zkušenost??
Zafira B 1,9 CDTi, 74kW
Re: Zafira 1,9 CDTi, motor Z19DT, 74kW - škubání, zhasínání
Tyto jednotky často odejdou pokud je někdo rozebírá. Třeba za účelem stočení km. Je ta tvoje bez známek otevření?
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
Re: Zafira 1,9 CDTi, motor Z19DT, 74kW - škubání, zhasínání
No přesně to jsme řešili, vypadá to jako by v ní někdo byl. Na první pohled OK, ale po okrajích je vidět, jako by víko bylo podlepeno nějakým silikonem. Ta nová, co jsme sehnal tam měla asi jen černé těsnění.
Ale kilometry na diagnostice, když jsem to koupil, odpovídaly. Diagnostika ukazovala asi 450km více než budíky, což mi bylo řečeno, že je v pořádku (pneu, auto ve fabrice a pak stočení atd.) Navíc je to 2,5 roku staré a mám servisku a všechno to tak nějak hraje...
uvidíme, snad to byla první aposlední závada tohoto typu...
Ale kilometry na diagnostice, když jsem to koupil, odpovídaly. Diagnostika ukazovala asi 450km více než budíky, což mi bylo řečeno, že je v pořádku (pneu, auto ve fabrice a pak stočení atd.) Navíc je to 2,5 roku staré a mám servisku a všechno to tak nějak hraje...
uvidíme, snad to byla první aposlední závada tohoto typu...
Zafira B 1,9 CDTi, 74kW
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: 21 srp 2012, 22:20
Re: Zafira 1,9 CDTi, motor Z19DT, 74kW - škubání, zhasínání
mne tiež motor trhá pri pridávaní a teraz ked je zima taka že je pod 10 stupnov auto stále zhasína, trhá zhasína, pri nomralnom rozjazde .. pred pol rokom mi prepalovali RJ kvoli DPF filtru , tak som sa teda začal pozerať aj po tomto probleme že by bol nejaky studenač alebo čo na RJ ...ale podozrievam aj EGR, vyčisteny bol vela krat už lebo robieval problemy nudzoveho režimu ... mohol by kvoli EGR sekať tak motor že by ako keby prestalo na par stotin sekundy davať palivo ?
inač moja tema je tu https://www.opel-astra-h.cz/forum/viewto ... =33&t=4733
inač moja tema je tu https://www.opel-astra-h.cz/forum/viewto ... =33&t=4733