Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
Tu ešte prikladám spotrebu po druhej regenerácií (na dennom počítačí - s dvomi regeneráciami)
Zafira 1.7 CDTI, A17DTR, 81 kW, 2009
- Reklama
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
Zkusenosti z poslednic 2 dnů. Vcera vecer jsem se vydal na cestu do brna v pr,behu cesty probehla regenerace, ktera zacala pri 70% a po 413. Pred chvili jsem se vratil z Vyletu Brno -Most a zpet - MKJ ukazuje 654 od posledni regeneracee a 79% zaneseni. Zitra jedu z brna do ol. Tak uvideme jak daleko to este pujde.
EDIT: 91% 774km při další jízdě čekám regeneraci....
EDIT: 91% 774km při další jízdě čekám regeneraci....
Naposledy upravil(a) Jocker dne 10 črc 2012, 08:52, celkem upraveno 1 x.
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
Poznatky z dlhej cesty hneď po regenerácií :
V sobotu som robil trasu po cestách 1. triedy. Prešiel som 93 km tam a 92 späť. Prých 12 km s tromi krátkymi zastávkami na nákup. Zanesenie po 12 km bolo 34% (pri začiatku cesty 30%), po 93 už 43%. Pri ceste späť som absolvoval tú istú trasu a 2 zastávky a zanesenie skončilo na 57%. Dohromady 183 km a 27% zanesenia, takmer polovica z možného zanesenia a neboli to krátke trasy , na ktoré sa v Opli vždy odvolávajú.
V sobotu som robil trasu po cestách 1. triedy. Prešiel som 93 km tam a 92 späť. Prých 12 km s tromi krátkymi zastávkami na nákup. Zanesenie po 12 km bolo 34% (pri začiatku cesty 30%), po 93 už 43%. Pri ceste späť som absolvoval tú istú trasu a 2 zastávky a zanesenie skončilo na 57%. Dohromady 183 km a 27% zanesenia, takmer polovica z možného zanesenia a neboli to krátke trasy , na ktoré sa v Opli vždy odvolávajú.
Zafira 1.7 CDTI, A17DTR, 81 kW, 2009
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
Tu mám výsledky z mojej žiadosti o odstránenie častého vypaľovania filtrov.
Na základe týchto dvoch odpovedí vyjadrujem svoj názor, že spoločnosť Opel v Čechách ani na Slovensku sa týmto problémom nebudú zaoberať a budú sa vždy len vyhovárať na nejaké krátke trasy, ako je to uvedené dole, hoci som im zaslal hodnoverné výsledky a poznatky počas vlastníctva auta.
Na základe prvej odpovede som na zákaznícku linku odoslal svoj rozhorčený názor a dostal som druhú odpoveď, ktorá nič nerieši. Predpokladám, že tú istú odpoveď dostali aj ďaľší ľudia, ktorí poslali na zákaznícku linku nejakú sťažnosť resp. žiadosť. Takže nič iné mi asi neostáva, len pokračovať ďalej a to priamo žiadať Adam Opel AG Bahnhofsplatz
65423 Rüsselsheim am Main v Nemecku.
1. odpoveď :
Dobrý den.
Obrátil jste se na naši zákaznickou linku ohledně dotazu na časté vypalování filtru pevných částic.
Situace prověřena na Technickém oddělení s tím, že je třeba obrátit se přímo na autorizovaný servis, kde situaci mohou prověřit.
Většinou se jedná o to, že se s vozem jezdí příliš krátké tratě a nestíhá se dočistit filtr, vytváří se příliš vysoká teplota a motor se musí regenerovat a na krátkých tratí nemá tuto možnost.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Zákaznický servis spol. Opel
2. odpoveď :
Dobrý den.
Je nám velice líto, že pro Vás nemáme vhodnější odpověď pro dořešení Vaší situace.
Tyto technické údaje Vám může přes technické oddělení ověřit pouze autorizovaný servis.
Výměna softwaru byla provedena na základě Evropských ustanovení ohledně splnění norem emisí.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Zákaznický servis spol. Opel
Na základe týchto dvoch odpovedí vyjadrujem svoj názor, že spoločnosť Opel v Čechách ani na Slovensku sa týmto problémom nebudú zaoberať a budú sa vždy len vyhovárať na nejaké krátke trasy, ako je to uvedené dole, hoci som im zaslal hodnoverné výsledky a poznatky počas vlastníctva auta.
Na základe prvej odpovede som na zákaznícku linku odoslal svoj rozhorčený názor a dostal som druhú odpoveď, ktorá nič nerieši. Predpokladám, že tú istú odpoveď dostali aj ďaľší ľudia, ktorí poslali na zákaznícku linku nejakú sťažnosť resp. žiadosť. Takže nič iné mi asi neostáva, len pokračovať ďalej a to priamo žiadať Adam Opel AG Bahnhofsplatz
65423 Rüsselsheim am Main v Nemecku.
1. odpoveď :
Dobrý den.
Obrátil jste se na naši zákaznickou linku ohledně dotazu na časté vypalování filtru pevných částic.
Situace prověřena na Technickém oddělení s tím, že je třeba obrátit se přímo na autorizovaný servis, kde situaci mohou prověřit.
Většinou se jedná o to, že se s vozem jezdí příliš krátké tratě a nestíhá se dočistit filtr, vytváří se příliš vysoká teplota a motor se musí regenerovat a na krátkých tratí nemá tuto možnost.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Zákaznický servis spol. Opel
2. odpoveď :
Dobrý den.
Je nám velice líto, že pro Vás nemáme vhodnější odpověď pro dořešení Vaší situace.
Tyto technické údaje Vám může přes technické oddělení ověřit pouze autorizovaný servis.
Výměna softwaru byla provedena na základě Evropských ustanovení ohledně splnění norem emisí.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Zákaznický servis spol. Opel
Zafira 1.7 CDTI, A17DTR, 81 kW, 2009
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
Jo ta ta prvdpoved mi prisla ve stejnem zneni dnes.
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
Jocker, ponúkol si sa minulý mesiac na preklad. Platí ponuka? Ovládaš dostatočne angličtinu , aby si dokázal urobiť preklad, ktorý by išiel na firmu?
Zafira 1.7 CDTI, A17DTR, 81 kW, 2009
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
Ahojte,
taky jsem dnes obdržel odpověď od zákaznického střediska opel, tu samou, 1.odpověď jako Imko.
taky jsem dnes obdržel odpověď od zákaznického střediska opel, tu samou, 1.odpověď jako Imko.
Zafira 1.7cdti, 92kW, 2011
- destroyer_svk
- Příspěvky: 687
- Registrován: 08 úno 2011, 21:22
- Bydliště: Galanta - SVK
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
Fandim vasej snahe chlapi,ale v tomto smere musim suhlasit viac-menej s nazorom ktory tu pred istym casom vyjadril Lake292.
Ono ked napisete nejaky mail tak sa automaticky importer odvala na dealera, v ktoreho kompentecii je riesit taketo veci.
Tuto situaciu by som prirovnal k takej ako by niekto stale reklamoval vysoku spotrebu oleja.
Servis spravi vahovu skusku oleja (mimochodom v SR podla Zakona na ochranu spotrebitela nie je ju mozne dat uhradit zakaznikovi !,v CR by mala platit ina legislativa) a vysledok skusky (samozrejma s novym olejom) by bol napr. ze spotreba je 0,475 l/1000 km.Udavana spotreba je "v norme" podla vyrobcu,nakolko ten uvadza v navode ze spotreba oleja moze byt cca. 0,5 l /1000 km a zakaznik je vybaveny. A tu ovplyvnuje styl jazdy a xy dalsich faktorov.
A nespokojny zakaznik moze vyskakovat kolko chce,vyrobca je "chraneny".Co na tom ze ma nove auto a musi dolievat neviem ako casto kolko oleja ... principialne je to to iste s vasimi castymi vypalovaniami filtra.Mozno keby sa este hromadili reklamacie v Opli s tym ze by museli menit neviem aky drahy diel,alebo samotny filter,mozno potom by nastala nejaka "Naprava v provozu" v TISe a bol by nejaky vysledok.Ale tam to konci vacsinou nejakou softverovou zalezitostou.
Drzim palce nadalej.
Ono ked napisete nejaky mail tak sa automaticky importer odvala na dealera, v ktoreho kompentecii je riesit taketo veci.
Tuto situaciu by som prirovnal k takej ako by niekto stale reklamoval vysoku spotrebu oleja.
Servis spravi vahovu skusku oleja (mimochodom v SR podla Zakona na ochranu spotrebitela nie je ju mozne dat uhradit zakaznikovi !,v CR by mala platit ina legislativa) a vysledok skusky (samozrejma s novym olejom) by bol napr. ze spotreba je 0,475 l/1000 km.Udavana spotreba je "v norme" podla vyrobcu,nakolko ten uvadza v navode ze spotreba oleja moze byt cca. 0,5 l /1000 km a zakaznik je vybaveny. A tu ovplyvnuje styl jazdy a xy dalsich faktorov.
A nespokojny zakaznik moze vyskakovat kolko chce,vyrobca je "chraneny".Co na tom ze ma nove auto a musi dolievat neviem ako casto kolko oleja ... principialne je to to iste s vasimi castymi vypalovaniami filtra.Mozno keby sa este hromadili reklamacie v Opli s tym ze by museli menit neviem aky drahy diel,alebo samotny filter,mozno potom by nastala nejaka "Naprava v provozu" v TISe a bol by nejaky vysledok.Ale tam to konci vacsinou nejakou softverovou zalezitostou.
Drzim palce nadalej.
Astra H Caravan Cosmo 1,9 CDTI OPC Look
VW Golf Variant VII 1,4 TSI DSG Highline
Škoda Octavia III 2,0 TDI DSG Elegance - ex
Škoda Felicia 1,3 GLX
VW Golf Variant VII 1,4 TSI DSG Highline
Škoda Octavia III 2,0 TDI DSG Elegance - ex
Škoda Felicia 1,3 GLX
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
No niečo otrasné. Dnes som znovu regeneroval. Po 278 km (185 km dlhé trasy, ostatné krátke ). Regenerácia skončila na 32%. Len čo som od práce došiel do servisu na servisnú prehliadku po troch rokoch už tam bolo 34 %(2 km), samozrejme na servisnej prehliadke všetko v poriadku ako vždy. Potom cesta domov s prestávkami na nákup a pri 14 km mám 40%
Ten čo mi zabezpečil zmenu programu v r. 2010 by si zaslúžil nobelovú cenu
Včera auto z garáže von , auto do garáže a už tam boli daľšie 2 % naviac.
Ten čo mi zabezpečil zmenu programu v r. 2010 by si zaslúžil nobelovú cenu
Včera auto z garáže von , auto do garáže a už tam boli daľšie 2 % naviac.
Zafira 1.7 CDTI, A17DTR, 81 kW, 2009
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
Jak jsem psal o pár příspěvků výše
Proběhla regenerace 90-30%, která kupodivu trvala zase přibližně 12km ???
No a pak jsem jel na výlet na Vysočinu - Ol-Brno dálnice zbytek po okrskách a zpět a regenerace se spustila po ujetí 243km při zanesení 62%.
jel jsem po dálnici OL-Most a zpět, během cesty pár zastavení na benzince a startů.
Proběhla regenerace 90-30%, která kupodivu trvala zase přibližně 12km ???
No a pak jsem jel na výlet na Vysočinu - Ol-Brno dálnice zbytek po okrskách a zpět a regenerace se spustila po ujetí 243km při zanesení 62%.