Padání motoru 1,9 CDTI do nouzáku
Re: Padání motoru 1,9 CDTI do nouzáku
Ještě jsem to neřešil, jdu tam až zítra. Ale myslím si že neuspěju.
- Reklama
- Radovan
- Příspěvky: 174
- Registrován: 15 čer 2011, 21:08
- Bydliště: Cheb, Tachov (a práce Plzeň)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Padání motoru 1,9 CDTI do nouzáku
A když to dáš do Opel servisu, tak by na to nepřišli? Auto Kelly sice můžou tvrdit, že něco prověřili a nenašli, ale přece jen bych dal (víc věřil) na "domáci" servis. I když dražší.
A ten pocit bezmoci je příšernej. Moc držim palce, ať se to do dovolený najde.
A ten pocit bezmoci je příšernej. Moc držim palce, ať se to do dovolený najde.
Astra H Caravan, 1.9 CDTI (Z19DT), 88 kW, 8V, ESP, tempomat, vyhř. před. sedadla, 12V i v kufru, Flex organizer, r.v. 02/2008,"and much more"-enjoy.
FOTO GALERIE - můj "mazel"
FOTO GALERIE - můj "mazel"
Re: Padání motoru 1,9 CDTI do nouzáku
Tak jsem byl dnes v servisu a už začínám být zoufalej. Auto pořád padá do nouzáku a už neví co stím. Měli znovu vyndané saní, které znovu přetěsnili, dali jiný EGR ventil, váhu vzduchu a pořád to po překročení 3500 otáček spadne do nouzáku a hlásí to netěsnost sání. Hodnoty na diagnostice jim to ale ukazuje normální. Prý v pondělí zkusí ještě jestli není netěsný interkoler, ale tomu nevěřím jedině že by do něj při tom sundavání hlavy udělali oni dirku,protože to auto než jsem to knim dal jezdilo úplně normálně a tohle dělá až po tom jejich zásahu.
Re: Padání motoru 1,9 CDTI do nouzáku
Nenastavili špatně rozvody?
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
Re: Padání motoru 1,9 CDTI do nouzáku
Ty měli už dvakrát sundané tak snad ne a to by to asi nehlásilo chybu netěsnost sání nebo? A hlavně když je to studené tak to do toho nouzáku nespadne.
Re: Padání motoru 1,9 CDTI do nouzáku
Nebo myslíš romaneK jako odborník, že by to ty rozvody mohli dělat? Já už jsem z toho úplně hotovej. Za týden mám odjiždět z rodinou na dovču a nemám čím, tak se chytnu čeho koliv co by to mohlo dělat. A jak by to špatné nastavení mělo vliv na to padání do nouzáku a hlašení že je tam netěsnost sání?
Re: Padání motoru 1,9 CDTI do nouzáku
Pak je třeba za jizdy sledovat plnící tlak požadovaný a skutečný. A při výskytu nouzálu se podívat jaký je rozdíl. MKJ tuto položku právě pro tyto účely sleduje.
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
Re: Padání motoru 1,9 CDTI do nouzáku
RomaneK poslal jsem ti SZ
Re: Padání motoru 1,9 CDTI do nouzáku
Tak závada asi odstraněna, dnes jsem si bral auto ze servisu, stím, že závada je vyžešena. Nakonec to prý byla špatně nasazená hadice na turbu, taková prkotina a oni na to přídou pomalu po třech týdnech. No večer auto projedu a uvidím, ale stejně už když jsem jel ze servisu tak mi přišlo, že to nějak moc kouří, dřív to tolik určitě nehulilo, tak jsem na to zvědavej až to projedu a ohřeje se to zda to bude lepší nebo zda bude následovat další reklamace, nevíce to by to tak to kouření mohlo dělat? A nakonec ty jelita když jsem tam přinesl nový dekl pod motor za ten co mi tam nedali tak ten majitel najednou říká no vždyť ten tu mám já myslel že tam máte jinej, bych ho trefil do hlavy. Tak když by měl někdo zájem tak mám úplně novej dekl pod motor.
Re: Padání motoru 1,9 CDTI do nouzáku
Ahoj, takže všetko máš ok? Mne včera zase, zrýchlovanie po 130 -140 km/h a kontrolka sa rozsvietila a už nezhasla. Po zapnutí a vypnutí motoru sa už nerozsvietila ....ak ti to zmizlo tak po návrate z dovolenky skúsím dať skontrolovať tú hadicu
HONDA CIVIC 1,8 VTEC - 2008
EX - Opel Astra H 1,9 CDTI 88KW - rok 2005
EX - Opel Astra H 1,9 CDTI 88KW - rok 2005