Cukání při vyšších rychlostech
Cukání při vyšších rychlostech
Čago Opláci, mám problém, když jedu do kopce a přeřadím ze 4 st na 5 st auto začne cukat a nechce jet někdy to trvá cca.2-3 sekundy a zase jede,ale většinou ne /jinak do 4st normální /většinou mezi 110 až 120km/h, tak podřadím a chvílku zabere a potom to samé. Už to dělá i při předjíždění na rovince. Mám podezření na filtr pevných částic, ale nevím. Doufám, že někdo poradíte. Děkuji za každou radu. Mám Opel zafira 1.9 CDTI 110KW/16v r.v 2008, najeto 200000 km.
- Reklama
Re: Cukání při vyšších rychlostech
probni vyčistit Egr-ko
Opel Astra F caravan 1,8l 16v - ex
Opel Vectra C caravan 1,9 CDTi, motor Z 19 DTH
Diagnostika a programovanie pomocou OP COM
Opel Vectra C caravan 1,9 CDTi, motor Z 19 DTH
Diagnostika a programovanie pomocou OP COM
Re: Cukání při vyšších rychlostech
Egr jsem už čistil a pořád stejný. Do nouze mě to nehází a ani žádnou chybu to nehlásí.
Re: Cukání při vyšších rychlostech
jednou sem řešil na Z17DTR ze si paní stěžovala na hrozny cukani ve vyších otačkach kdyz chtěla předjíždět a podradila tak jí to strašně začlo cukat a necthělo to zrychlovat jak ma kdyz sem to projížděl ztracel se vysokej tlak na liště paliva. měla problem v palivovém filtru měla ho černej jak bota. protože byla někde na servisce u někoho v garaži do servisky napsal ze byl měněnej ale nebyl. takže sem dal paliv filtr a tlak se neztracel a auto jezdilo jak vítr.. tak se na něj mrkni.
http://www.danceradio.cz:)
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998
Diagnostika:op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998
Diagnostika:op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
Re: Cukání při vyšších rychlostech
Zdarec, mám obdobný problém.
Máme Z19DT - Ale necuká mi to při vysokých otáčkách, ale tak mezi 1750 - 2000 to/min. Žádná chyba samozřejmě nevyskakuje.
Projevilo se to poslední dobou, max. měsíc, co se oteplilo. Když je chladno, nebo ráno při studeným motoru nic. Sem tam to cukne, jako by to najednou nemělo palivo a pak to zase jede jako vždycky.
Někde jsem tu četl, že by to mohl být i setrvačník - máme měněnej před rokem a půl a najeto prozatím asi 15.000 km.
V sekci "Benzín" to taky jeden popisuje, ale tam to bylo bohužel vysokotlaké palivové čerpadlo. Naše autí má najeto už 193.000 km, takže (jak se tu taky někde probíralo) přikláněl bych se k tomu čerpadlu. Což je pro mě ale pořádná pálka - co se tu všude uvádí za ceny.
Teď jsem teda na netu našel u AutoAnděl čerpadlo za 17.000,- Kč, ale stejně.
Palivovej filtr jsem si nechal měnit při posledním oleji, tedy 6.500km nazad, ale po velmi špatné zkušenosti s tím servisem, kdy mi na 99% propíchnul ten týpek šroubovákem manžetu na poloose a mě začala všude "chcát" vazelína a já musel řešit výměnu, tak bych se ani nedivil, kdyby ho nevyměnili.
Navíc mi při výměně oleje zacákal pletenec tak, že mi pak při vypalování DPFka skoro chytil motor - dva dny před dovolenou jsem při návratu z nákupu parkoval před domem s autem z kterýho se hulilo tolik dýmu, že jsem myslel na nejhorší. Dvě malé děti vzadu navíc. Ale co jim dokážu
Napřed zkusím výměnu filtru, ale chci se připravit na nejhorší. Plánoval jsem nějaké výdaje, ale do auta rozhodně ne.
Navíc mě teď čeká výměna zadních kotoučů a destiček, což taky nepotěší
Má někdo podobné zkušenosti, nebo může poradit co to může být?
PS: EGRko mi čistili na podzim u Opla, když mi odešlo čidlo klikovky.
Máme Z19DT - Ale necuká mi to při vysokých otáčkách, ale tak mezi 1750 - 2000 to/min. Žádná chyba samozřejmě nevyskakuje.
Projevilo se to poslední dobou, max. měsíc, co se oteplilo. Když je chladno, nebo ráno při studeným motoru nic. Sem tam to cukne, jako by to najednou nemělo palivo a pak to zase jede jako vždycky.
Někde jsem tu četl, že by to mohl být i setrvačník - máme měněnej před rokem a půl a najeto prozatím asi 15.000 km.
V sekci "Benzín" to taky jeden popisuje, ale tam to bylo bohužel vysokotlaké palivové čerpadlo. Naše autí má najeto už 193.000 km, takže (jak se tu taky někde probíralo) přikláněl bych se k tomu čerpadlu. Což je pro mě ale pořádná pálka - co se tu všude uvádí za ceny.
Teď jsem teda na netu našel u AutoAnděl čerpadlo za 17.000,- Kč, ale stejně.
Palivovej filtr jsem si nechal měnit při posledním oleji, tedy 6.500km nazad, ale po velmi špatné zkušenosti s tím servisem, kdy mi na 99% propíchnul ten týpek šroubovákem manžetu na poloose a mě začala všude "chcát" vazelína a já musel řešit výměnu, tak bych se ani nedivil, kdyby ho nevyměnili.
Navíc mi při výměně oleje zacákal pletenec tak, že mi pak při vypalování DPFka skoro chytil motor - dva dny před dovolenou jsem při návratu z nákupu parkoval před domem s autem z kterýho se hulilo tolik dýmu, že jsem myslel na nejhorší. Dvě malé děti vzadu navíc. Ale co jim dokážu
Napřed zkusím výměnu filtru, ale chci se připravit na nejhorší. Plánoval jsem nějaké výdaje, ale do auta rozhodně ne.
Navíc mě teď čeká výměna zadních kotoučů a destiček, což taky nepotěší
Má někdo podobné zkušenosti, nebo může poradit co to může být?
PS: EGRko mi čistili na podzim u Opla, když mi odešlo čidlo klikovky.
Astra H Caravan 1,9 CDTI Z19DT (88kW 8V) - 2005
Re: Cukání při vyšších rychlostech
Chtěl jsem se tě zeptat, zda jsi popisovaný problém našel a odstranil.
Mám to tiž podobný problém. Když je horko, občas (hodně nepravidelně) auto v uvedených otáčkách škubne a pak už třeba zase dlouho nic. A navíc to má ještě souvislost, že slyším od motoru v těchto otáčkách hluk od motoru, který tam před tím nebyl - takové hučení navíc (ne hučení turba).
Když je venku chladno, tak to nedělá, když je tepleji slyším hučení a někdy to cukne.
Mám to tiž podobný problém. Když je horko, občas (hodně nepravidelně) auto v uvedených otáčkách škubne a pak už třeba zase dlouho nic. A navíc to má ještě souvislost, že slyším od motoru v těchto otáčkách hluk od motoru, který tam před tím nebyl - takové hučení navíc (ne hučení turba).
Když je venku chladno, tak to nedělá, když je tepleji slyším hučení a někdy to cukne.
Astra H Caravan, 1.9 CDTI, 74kW, Z19DT
Re: Cukání při vyšších rychlostech
Zatím ne. V úterý jde auti na diagnostiku tak se uvidí. Žádná chyba zatím nevyskočila. Ten hluk co popisuješ nepozoruju, ale možná tam je.
Konzultoval jsem to s mechanikem ke kterýmu to budu dávat a zmínil eventuelně i váhu vzduchu. Tak uvidim, jestli na to přijdou. Budou mi dělat klimošku a tohle maj jako vedlejší "úkol"
Konzultoval jsem to s mechanikem ke kterýmu to budu dávat a zmínil eventuelně i váhu vzduchu. Tak uvidim, jestli na to přijdou. Budou mi dělat klimošku a tohle maj jako vedlejší "úkol"
Astra H Caravan 1,9 CDTI Z19DT (88kW 8V) - 2005
Re: Cukání při vyšších rychlostech
Dneska po cestě domu, jsem jel na 5.stupeň jako vždy a když jsem dotáhnul rychlosti cca 100km/h, tak auto začalo cukat-klepat, úplně jsem cítil jak autem něco vibruje - podotýkám, že volant nekmital, apod. Tak jsem zastavil, obešel auto jestli nemám defekt - nic, tak jsem vzal klíč a dotáhnul všechny kola - byly ok. Tak jsem se rozjel a zase v rychlost 90-100 na jakýkoliv stupeň to cuká-kmitá-vibruje a neustává to. Když to udělám do mírnéh kopce, kdy je potřeba vyšší výkon, tak se to umocní. Vůbec nevím co s tím může být a zítra jde auto do servisu Při zatáčení mi praskalo/křupalo na kole..tak vyměnili levej přední homokloub a dělá to pořád, sice trochu měně, ale pořád. Takže asi bude pořeba vyměnit i pravý. Netuším co to může být - poloosa, převodovka...
Prodáno 16/08/2014: Opel Astra H Caravan (2009), 1.7 CDTi (81 kW) Z17DTR , najeto 193 731.