Zdravím pánové,
před nedávnem mě napadla taková myšlenka... Jeli jsme s rodinou do Chorvatska a napadlo mě, co bych asi dělal, kdyby mi odešel altík, což je vcelku běžná závada u Opela. Známého, co má Zafiru, to vyšlo v Rakousku na 18k (s odtahem a na počkání). No přecejen to není zrovna zanedbatelná částka. Už už jsem přemýšlel, že bych si koupil pro jistotu s sebou nějakou druhovýrobu za 3k, jakože do zálohy. Nakonec jsem to neudělal a naštěstí ani nebylo potřeba. Ale chci se spíš zeptat, jestli je tu někdo na fóru s dieslem, kdo má najet třeba 150k a víc s původním altíkem. A ještě jestli jde nějak poznat (jakkoliv), že altíku už "zvoní hrana". Protože příští rok se rovněž chystáme na dovolenou autem, tak abych měl klidnější spanií:)
Allernátor u Z19DT(J,H)
- smileboy
- Příspěvky: 314
- Registrován: 11 led 2011, 23:54
- Bydliště: Poříčí nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Allernátor u Z19DT(J,H)
Opel Astra H 1.9 CDTi Caravan 88 kW, 1/2007, GID, aut. klima, CD30 MP3, stropní DVD, tempomat a největsí vychytávka - ovládání předních oken DO!
- Reklama
Re: Allernátor u Z19DT(J,H)
Mám zafiru 1,9 88kw, altík / diodový můstek / mi odešel ve 125 000 km, Naštěstí altík odešel v servisu v Příbrami , když technik šel auto projet. Pak proběhla oprava cca 2,5 kč. Od té doby dobijíííí jak blázen. , jo a o variantě ,, mít doma ještě jeden a brát ho sebou na dovolenou do zahraničí jsem taky přemýšlel,
Re: Allernátor u Z19DT(J,H)
Už už jsem přemýšlel, že bych si koupil pro jistotu s sebou nějakou druhovýrobu za 3k, jakože do zálohy.
Toto mi připomělo mého dědu, který za sedadly ve Škodě 120 vozil náhradní starter, altík, setrvák a pístní kroužky. Co kdyby náhodou
Toto mi připomělo mého dědu, který za sedadly ve Škodě 120 vozil náhradní starter, altík, setrvák a pístní kroužky. Co kdyby náhodou
Re: Allernátor u Z19DT(J,H)
tak mne skapal pri 165 000km a bolo to tyzden pred cestou do Gradaca do HR
komplet repas aj s pracou....110eur
komplet repas aj s pracou....110eur
Opel Vectra C Caravan 1.9 CDTI-Z19DTH
Re: Allernátor u Z19DT(J,H)
Mám sice Vectru C ale s tímto motorem a altík odešel minulý měsíc - klasika diodovej můstek,najeto poctivejch 180tkm a nepoznal jsem předem vůbec nic,jeden den ok a druhej po nastartování kontrolka dobíjení(baterie) a altík mrtvej stálo mě to i s prací 3500kč