tiahlo na sacom potrubi

Odpovědět
Uživatelský avatar
swabel
Příspěvky: 2166
Registrován: 14 čer 2009, 02:14
Bydliště: Tvrdošín - SR
Kontaktovat uživatele:

Re: tiahlo na sacom potrubi

Příspěvek od swabel » 28 čer 2011, 06:50

2 Fritol - klapky maju 16V motory 88kw Z19DTJ+110kw Z19DTH, ostatne motory ich nemaju.
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK

Reklama
 

Uživatelský avatar
falconik
Příspěvky: 413
Registrován: 28 čer 2010, 06:57

Re: tiahlo na sacom potrubi

Příspěvek od falconik » 28 čer 2011, 09:21

RomanK píše:
falconik píše:...jdou na zirafe vymenit aniz by se museli sundavat rozvody kvuli cerpadlu railu???? Pripadne da se to zvladnout "doma" v garazi??? ;)
Jdou a dá.

Diky 8-) .....mimo tesneni sani je potreba menit i jine tesneni??? A ceka na me nejake prekvapko v podobe neceho co nepujde sundat nebo vyndat ;) .
Opel Zafira 19 CDTi Cosmo, Bi-xenon, panorama, webasto, MKJ, MVK.....

Uživatelský avatar
Destroyer
Příspěvky: 160
Registrován: 06 čer 2010, 10:49
Bydliště: České Budějovice

Re: tiahlo na sacom potrubi

Příspěvek od Destroyer » 28 čer 2011, 12:38

Ještě je tam těsnění pod EGR ventilem a pod škrtící klapkou. No. ale je to na tobě jestli jich vyměníš. Je lepší když ano.
Astra H, Z19DTH, 2005
Pneuservis, autoservis, autodiagnostika. Nastavovací prvky časování rovodů pro většinu modelů značky Opel. Originální náplně, originální a aftermarketové díly se slevou pro členy tohoto fóra.

Uživatelský avatar
Destroyer
Příspěvky: 160
Registrován: 06 čer 2010, 10:49
Bydliště: České Budějovice

Re: tiahlo na sacom potrubi

Příspěvek od Destroyer » 07 črc 2011, 10:32

Včera jsem vyměnil sací potrubí, servomotorek, termostat, rozvody, vodní pumpu a klínový řemen. Mučení na celý den. Kvůli termostatu jsem vyhodil baterii, je pak k němu lepší přístup. Vše jsem poskládal zpět a je to jiný auto. Reakce v nízkých otáčkách se zlepšila o 100 procent. Rozvody šli na fiksu, tedy bez aretace. Nyni se Vás dotazuji, našla by se dobrá duše, která by mi diagnostikou vymazala chyby z registru. Odpoledne budu vyjíždět z Chomutova do Českých Budějovic. V Praze budu od 15:00 do 16:00 a poté pokračuji dál na jih. Je tu mezi Vámi někdo kdo by měl dnes čas?! Děkuji.
Astra H, Z19DTH, 2005
Pneuservis, autoservis, autodiagnostika. Nastavovací prvky časování rovodů pro většinu modelů značky Opel. Originální náplně, originální a aftermarketové díly se slevou pro členy tohoto fóra.

machy
Příspěvky: 122
Registrován: 16 lis 2008, 18:16

Re: tiahlo na sacom potrubi

Příspěvek od machy » 25 črc 2011, 18:11

Tak jsem se zaradil taky mezi tahlo-odpadliky :-( Ale tahlo vydrzelo nad pomery, cca 190 tisic km. :mrgreen: Chci se zeptat:
1] Na kolik hodin je samotna vymena saciho potrubi? V oplu mi rekli, ze je to na cely den z cehoz plyne cena +- 5000,- za praci.
2] Vyrabi to saci potrubi jen Pierburg nebo jeste nekdo? V el.katalogu v oplu bylo napsano "PRATOLA SERRA"....... To je vyrobce??
3] Da se to u Astry vymenit stejne jako u Zafiry bez sundani rozvodu jak psal nahore RomanK? Udajne se nedoporucuje remen napinat dvakrat pokud ma najeto vic nez nejakych 20-30 tis. km.

Dekuju.

Uživatelský avatar
swabel
Příspěvky: 2166
Registrován: 14 čer 2009, 02:14
Bydliště: Tvrdošín - SR
Kontaktovat uživatele:

Re: tiahlo na sacom potrubi

Příspěvek od swabel » 25 črc 2011, 18:25

Mam 1 novy saci modul, cena 269 € - 10 percent = 245 €, vymeni ti to niekto urcite aj lacnejsie.
http://www.opel-shop.sk/www-opel-shop-s ... 0-PIERBURG
Inac to vyraba len PIERBURG.
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK

Uživatelský avatar
falconik
Příspěvky: 413
Registrován: 28 čer 2010, 06:57

Re: tiahlo na sacom potrubi

Příspěvek od falconik » 26 črc 2011, 16:47

Tak probehla vymena na obou zirafach a du se podelit o zkusenosti:

Sani nejde vymenit aniz by se nesundalo cerpadlo railu.... :shock: proste ani na jednom aute se to nepovedlo, je problem s hefty co drzi to potrubi na bloku, muselo by se povest ten heft vysroubovat, vetsinou povoli maticka nez heft, a toto my potvrdily i na srba servisu kluci na dilne, proste tak to delaji i oni je to rychlejsi a min se s tim clovek se...... :lol: cerpadlo jde sundat vcelku jednoduse, na kole od rozvodu jsou 2 zajistovaci srouby tim se kolo cerpadla zajisti a rozvody nepreskoci a cerpadlo se jen slisuje z konusu.... Pocit z opet uzasneho zatahu auto je k nezaplaceni. Jinak mam docela zajimavy postreh od kluku z dily s tim restriktorem egr, nikdy ho nikomu nemontovali na opla, proste na to neni cislo dilu a ani info v tisu. Hlavne me upozornily ze bych mohl byt problem pac pro fiat a alfu je nutne prehrani sw jinak pry auto pada do nouzaku a jine chyby. Mam restriktor na obou autech a zatim dobry tak snad nebude problem ;) Jinak jse to opravdu da zvladnout doma v dilne a vymena je tak na cca 5h, na druhem aute to bylo za 2,5h ...... :) jedine na co se musi davat pozor je ten servomotor co ovlada klapky, pri neopatrne manipulaci lepe receno kdyz se za to tahlo bude rvat jak kokot tak se muze poskodit ten potenciometr co je v motorku a papa lala, nez se vse vrati je dobre provest pre opcom nebo nejakou diagnostikou test klapek at to clovek nedela nadvakrat 8-)

Stav klapek temer identicky byt jedno auto ma pres 160 tis a druhe 120 tis.......
Naposledy upravil(a) falconik dne 28 črc 2011, 22:10, celkem upraveno 1 x.
Opel Zafira 19 CDTi Cosmo, Bi-xenon, panorama, webasto, MKJ, MVK.....

Uživatelský avatar
Mayki
Příspěvky: 333
Registrován: 07 čer 2011, 16:36
Bydliště: Nejmladší město ČR

Re: tiahlo na sacom potrubi

Příspěvek od Mayki » 27 črc 2011, 13:03

Co všechno jsi potřeboval k výměně, jaké těsnění atd?
Zafira B 1.9 CDTI OPC Line 110kw, Bi-Xenony, Panorama, Recaro sedačky, MKJ, MVK, Raspberry Pi - RaspBMC, parkovací kamera, Mini 0803 Ambarella, NAVI CD70, Sport, r.v.2007
Programování OP-COM, denní svícení, zamykání po rozjezdu a pod ...

Uživatelský avatar
falconik
Příspěvky: 413
Registrován: 28 čer 2010, 06:57

Re: tiahlo na sacom potrubi

Příspěvek od falconik » 28 črc 2011, 22:12

Mayki píše:Co všechno jsi potřeboval k výměně, jaké těsnění atd?
klapky, tesneni mezi blok motoru a sani, tesneni na egr ventil jsou tam 2 a tesneni na privod od mezichladice turba
Opel Zafira 19 CDTi Cosmo, Bi-xenon, panorama, webasto, MKJ, MVK.....

patov
Příspěvky: 2
Registrován: 31 črc 2011, 23:16

Re: tiahlo na sacom potrubi

Příspěvek od patov » 31 črc 2011, 23:36

Ja som tento problém riešil prostredníctvom repasu sánia v Polsku cez http://www.in-car.pl/, stálo to 850 zl. Robil to chalan tak necelé 4 hodiny. Momentálne som s tým veľmi spokojný .Výkon motora sa v nižších otáčkach upravil a spotreba šla tiež dole. Dúfam že s tým budem spokojný a niečo to vydrží.

Odpovědět