Zaseklá tyčka regulace klapek turba???
Re: Zaseklá tyčka regulace klapek turba???
Nesquik
Jak to dopadlo? Auto v pohodě.
Jak to dopadlo? Auto v pohodě.
- Reklama
Re: Zaseklá tyčka regulace klapek turba???
Dopadlo to tak že od opravy pedálu to neudělalo ani jednou. Až včera po cestě z práce. Po ujetí asi 10km (takže relativně teplej motor) v kopci skočil nouzák a netáhlo to. Po opětovném nastartování opět vše OK. Zbytek cesty z práce (20km) a ráno cesta do práce (30km) vše OK. Rád bych někde sehnal jinej pedál abych to vyzkoušel s jiným ale dávat takovej měšec za nejistej výsledek...
Astra H Caravan 1.7CDTI, r.v. 2005, stříbrná
Dříve:
Astra F 3dv. 1.7TH, r.v. 1995, zelená metla
Fiat Uno 3dv. 1.3D, r.v. 1986, červená štětka
OP-Com - začátečník
Dříve:
Astra F 3dv. 1.7TH, r.v. 1995, zelená metla
Fiat Uno 3dv. 1.3D, r.v. 1986, červená štětka
OP-Com - začátečník
Re: Zaseklá tyčka regulace klapek turba???
A jak víš, že to je zase pedál? Jinak pedálů mám několik, klidně zapůjčím. Ale myslím, že budeš mít spíš chybu P0234.
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
Re: Zaseklá tyčka regulace klapek turba???
Chyby jsou 112052 a 112252. Nezkoušel jsem tentokrát diagnostiku ale minule tam jiný chyby nebyli. S půjčením toho pedálu to je problém páč když se to projeví jednou za půl roku tak se to bude blbě zkoušet. Ale i tak díky za nabídku.
Astra H Caravan 1.7CDTI, r.v. 2005, stříbrná
Dříve:
Astra F 3dv. 1.7TH, r.v. 1995, zelená metla
Fiat Uno 3dv. 1.3D, r.v. 1986, červená štětka
OP-Com - začátečník
Dříve:
Astra F 3dv. 1.7TH, r.v. 1995, zelená metla
Fiat Uno 3dv. 1.3D, r.v. 1986, červená štětka
OP-Com - začátečník
Re: Zaseklá tyčka regulace klapek turba???
Chyb P1120 a P1122 je několik. Které to jsou?
P1120 Snímac 1 polohy plynového pedálu - vysoká vstupní úroveň
P1120 Snímač 1 polohy pedálu akcelerátoru, rozsah/funkčnost
P1120 Signál snímače 1 a snímače 2 polohy pedálu akcelerátoru, nesprávný poměr*
P1122 Snímac 2 polohy plynového pedálu- vysoká vstupní úroveň
P1122 Snímač 2 polohy pedálu akcelerátoru, rozsah/funkčnost
P1122 Signál snímače 1 a snímače 2 polohy pedálu akcelerátoru, nesprávný poměr*
P1120 Snímac 1 polohy plynového pedálu - vysoká vstupní úroveň
P1120 Snímač 1 polohy pedálu akcelerátoru, rozsah/funkčnost
P1120 Signál snímače 1 a snímače 2 polohy pedálu akcelerátoru, nesprávný poměr*
P1122 Snímac 2 polohy plynového pedálu- vysoká vstupní úroveň
P1122 Snímač 2 polohy pedálu akcelerátoru, rozsah/funkčnost
P1122 Signál snímače 1 a snímače 2 polohy pedálu akcelerátoru, nesprávný poměr*
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
Re: Zaseklá tyčka regulace klapek turba???
myslim si že je to pedál protože při rozebrání byli sjeté kartáčky z drah potenciometru. Po srovnání se to na 4 měsíce spravilo. Pak jedině že by byla chba v pedálu (tu jsem opravil) a pak ještě v ŘJ.
Astra H Caravan 1.7CDTI, r.v. 2005, stříbrná
Dříve:
Astra F 3dv. 1.7TH, r.v. 1995, zelená metla
Fiat Uno 3dv. 1.3D, r.v. 1986, červená štětka
OP-Com - začátečník
Dříve:
Astra F 3dv. 1.7TH, r.v. 1995, zelená metla
Fiat Uno 3dv. 1.3D, r.v. 1986, červená štětka
OP-Com - začátečník
Re: Zaseklá tyčka regulace klapek turba???
Včera jsem byl na výletě asi cca 50 km a vše v pohodě, po 2 hodinách jsme vyrazily domu a asi po 10 Km, to tam opět skočilo- vypnul jsem motor a čekal- nastartoval jsem a jelo to a po 3 km znova, a pak už to dělalo pořád., až domu (jsme už z toho opravdu nešŤastný). Vypsalo mi to chyby 112052,112252,161450. Ještě jsem zapoměl dodat, že když mi to už udělalo dvakrát, tak jsem zkusil jet na tempomat a po pár kilometrech to t am bylo, nešlapal jsem vůbec na plyn. Co teda , že by ŘJ ?Nesquik píše:myslim si že je to pedál protože při rozebrání byli sjeté kartáčky z drah potenciometru. Po srovnání se to na 4 měsíce spravilo. Pak jedině že by byla chba v pedálu (tu jsem opravil) a pak ještě v ŘJ.
Dnes ráno bylo kolem 9stupňů jsem CHTĚL odvést dceru do školky a už na zvuku motoru jsem věděl že to tam hned po rozjezdu zkočí, jen jsem šlápnul na plyn a zozjel jsem tak to tam bylo. Tak jsem dojel a nazpátek už byl motor ohřátý jsem po nastartování slyšel jinej zvuk motoru a auto zase šlape. Co to je......
Žádám touto cestou RomanaK o radu jsem ze severních čech ( Chomutov). Jinak bych se stavil, kdybyc byl poblíž.
Re: Zaseklá tyčka regulace klapek turba???
Tak jsem z5 se stejnou závadou. Teď se opakuje klidně po 100 metrech 3x a pak 100kilometrů jede bez problémů. Vyměnil jsem palivový filtr ale po cca 100 kilometrech se to projevilo zas. Diagnostika opět nic neukázala, jen po vyblikámí je tam 112052 a 112252.
RomaneK za kolik bys mi nechal ten pedál? a v jakém jsou stavu?
RomaneK za kolik bys mi nechal ten pedál? a v jakém jsou stavu?
Astra H Caravan 1.7CDTI, r.v. 2005, stříbrná
Dříve:
Astra F 3dv. 1.7TH, r.v. 1995, zelená metla
Fiat Uno 3dv. 1.3D, r.v. 1986, červená štětka
OP-Com - začátečník
Dříve:
Astra F 3dv. 1.7TH, r.v. 1995, zelená metla
Fiat Uno 3dv. 1.3D, r.v. 1986, červená štětka
OP-Com - začátečník