Problém Z17DTH

VladaK
Příspěvky: 54
Registrován: 28 led 2010, 14:40

Re: Problém Z17DTH

Příspěvek od VladaK » 15 kvě 2010, 21:01

Nedávno jsem hledal na netu a našel jsem, že tyhle hodnoty vyvážení mají být od -0,7 do 0,8 mm3/zdvih na volnoběh a při zahřátým motoru. Jenom jsem si to nějak nedal z tý angličtiny dohromady, že je to to vyvážení o kterým píše roman :?
Jinak tyhle odchylky se dají zobrazit i v OPCOMu.

Reklama
 

JaMa
Příspěvky: 49
Registrován: 13 led 2009, 18:47

Re: Problém Z17DTH

Příspěvek od JaMa » 21 kvě 2010, 21:14

Trochu odvádím pozornost od původního tématu, ale nedá mi to..

Je možné vyřešit problém s vibracemi motoru výše uváděným vyvážením válců ?
Jde mi o to, že při zrychlování z nižších otáček motor v pásmu 1800 - 2000 ot. jsou v tu dobu znatelné vibrace, které dost znepříjemňují celý dojem z jízdy. S vyšším převodovým stupněm je to výraznější - asi proto, že pro překonání pásma 1800 - 2000 ot. potřebuju víc času při pětce než na trojku.

Pokud je možnost tuto věc vyřešit vyvážením válců, pak - pokud to někdo umíte - dejte vědět a já dorazím.
Rád zaplatím šikulovi, který mě zbaví těch zas.... vibrací... ;)
JaMa
Opel Astra H, 1,7 CDTI, 74 kW (2005)

Uživatelský avatar
vojta
Příspěvky: 2754
Registrován: 29 led 2009, 18:24
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém Z17DTH

Příspěvek od vojta » 21 kvě 2010, 21:18

já to umím ale jestli to pomůže těžko říct a taky nevim odkud seš, já z liberce
Zprávy pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

JaMa
Příspěvky: 49
Registrován: 13 led 2009, 18:47

Re: Problém Z17DTH

Příspěvek od JaMa » 21 kvě 2010, 21:38

Narážím právě na text od "11roman11", který tu píše, že tím řešil vibrace při zrychlení z nižších otáček.

Já jsem z Uničova, dívám se, že je to 225 km do Liberce :), ale štve mě to tak, že bych snad, pokud nenajdu někoho blíž, k tobě dorazil a zkusil to.

A "11roman11" je odkud... ? :)
JaMa
Opel Astra H, 1,7 CDTI, 74 kW (2005)

11roman11
Příspěvky: 159
Registrován: 04 kvě 2009, 20:26

Re: Problém Z17DTH

Příspěvek od 11roman11 » 21 kvě 2010, 21:52

vojta píše:tak sem zkusil to vyvážení válců, na druhym obrázku je první pokus, opravdu si to něco jakoby uložilo když sem z toho vylejzal ale když sem tam vlezl znova tak to ukazovalo stejný hodnoty, potom sem dal "výměnu vstřiku", zresetoval sem to na všech válcích a potom sem znova vlezl do vyvážení válců a ukazovalo to to co je na prvním obrázku

jel sem to projet a řek bych že žádná změna, možná trochu tišší ale to může bejt jenom pocit

znamenaj teda ty kladný hodnoty že je něco špatně? kor když na některym válci to přednim bylo záporný a ted je to kladný a naopak? mám najeto necelejch 42000
todle je v pohodě,problém je když seš přes 2,0vejš pak už motor i znatelně kulhá.žádnej stres :P

VladaK
Příspěvky: 54
Registrován: 28 led 2010, 14:40

Re: Problém Z17DTH

Příspěvek od VladaK » 21 kvě 2010, 21:56

Dá se v ŘJ motoru udělat něco jako základní nastavení? Přizpůsobuje se jednotka aktuálnímu stavu motoru a pokud jo, tak dají se teda tyhle hodnoty smazat?
Protože mě ten motor připadá zase nějakej rozházenej, už mi zase docela často pohupuje volnoběh, ráno nebo po celodenním stání to někdy nechce moc startovat, točím třeba 2s a někdy to chytne hned. Samozřejmě když to startuje déle, tak se potom vyvalý oblak dýmu. Dík

11roman11
Příspěvky: 159
Registrován: 04 kvě 2009, 20:26

Re: Problém Z17DTH

Příspěvek od 11roman11 » 22 kvě 2010, 07:28

Zkuste vyvážení a uvidíte jestli vám to pomůže,ale u tohodle motoru jsou vibrace více méně normální jen jde o oto jak moc to vibruje.určitý vibrace zkrátka vždy u tohodle motoru budou at se vám to zdá více či méně nepříjemný.
Já když napíšu že sem tím řešil vibrace v tahu z nízkejch otáček tak to vibrovalo tak že drnčely výplně ve dveřích a celá přístrojovka,ale i na volnoběh.Udělalo se vyvážení a byl klid, ale stějně vybrovala jen ne tolik.Do měsíce ta kára byla spět a měnil sem dva vstřiky a dva upálený písty.(za to nemohlo to vyvážení)Sám jsem měl 1,7 Dth a taky vybrovla,když jsem jezdil pod otáčkama......od 2200 vejš byl v poho

11roman11
Příspěvky: 159
Registrován: 04 kvě 2009, 20:26

Re: Problém Z17DTH

Příspěvek od 11roman11 » 22 kvě 2010, 07:29

VladaK píše:Dá se v ŘJ motoru udělat něco jako základní nastavení? Přizpůsobuje se jednotka aktuálnímu stavu motoru a pokud jo, tak dají se teda tyhle hodnoty smazat?
Protože mě ten motor připadá zase nějakej rozházenej, už mi zase docela často pohupuje volnoběh, ráno nebo po celodenním stání to někdy nechce moc startovat, točím třeba 2s a někdy to chytne hned. Samozřejmě když to startuje déle, tak se potom vyvalý oblak dýmu. Dík

zkus 2x nebo 3x nažhavyt a uvidíš jak lapne

VladaK
Příspěvky: 54
Registrován: 28 led 2010, 14:40

Re: Problém Z17DTH

Příspěvek od VladaK » 22 kvě 2010, 14:11

Jo to zkusit můžu, ale už teď mi to moc často nežhaví, jak je tepleji. Ale si myslím, že to není řešení. Co mám ještě vyzkoušený jiný auta (většinou Škodovky - PD i klasiku rotační čerpadlo) tam jsem vždycky přišel, popř. nažhavil a chytlo to hned, žádný přemejšlení jestli jo nebo ne.
A co to základní nastavení, jde to?

11roman11
Příspěvky: 159
Registrován: 04 kvě 2009, 20:26

Re: Problém Z17DTH

Příspěvek od 11roman11 » 23 kvě 2010, 11:43

VladaK píše:Jo to zkusit můžu, ale už teď mi to moc často nežhaví, jak je tepleji. Ale si myslím, že to není řešení. Co mám ještě vyzkoušený jiný auta (většinou Škodovky - PD i klasiku rotační čerpadlo) tam jsem vždycky přišel, popř. nažhavil a chytlo to hned, žádný přemejšlení jestli jo nebo ne.
A co to základní nastavení, jde to?
základni nastavení to nemá, a dvou vteřinový startování je podle me vklidu až to bude točit třebas 5 vteřin a až pak obživne tak pak bys možná mohl něco řešit.

Odpovědět