Regulacni ventil Turba

Odpovědět
martas09
Příspěvky: 80
Registrován: 07 lis 2009, 18:26
Bydliště: Praha

Regulacni ventil Turba

Příspěvek od martas09 » 11 dub 2010, 15:00

Muze nekdo poradit jakym smerem se pohybuje tahlo co regulije tlak turba? Obcas mi turbo vypne pri vetsi zatezi (treba svizna jizda do kopce). Kdyz jsem se pokousel hejbat s tyckou regulatoru, tak tycka sla posunout jen smerem do 'plechovky'. Cekal bych, ze se bude vysouvat a ne zasouvat.
Opel Astra H Caravan 1.7CDTI r.2005

Reklama
 

Uživatelský avatar
RomanK
Příspěvky: 1118
Registrován: 04 kvě 2008, 13:30
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Regulacni ventil Turba

Příspěvek od RomanK » 11 dub 2010, 15:06

martas09 píše:... Cekal bych, ze se bude vysouvat a ne zasouvat.
Z jakého důvodu?
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301

martas09
Příspěvky: 80
Registrován: 07 lis 2009, 18:26
Bydliště: Praha

Re: Regulacni ventil Turba

Příspěvek od martas09 » 12 dub 2010, 12:58

predpokladam, ze do reg ventillu jde tlak a ne podtlak. Jen jsem chtel zjistit jestli se lopatky turba hejbou nebo ne. Cetl jsem Skoda Octavia forum, kde upoozornovali, ze tahlo jde smerem vem. Proto se ptam. Jen chci zjistit jestli to funguje stejne u Opla nebo je konstrukcne ventilu jina. Turbo mi vypina a nejsem si jistej jestli to je vadnym reg. ventilem, nebo nnecim jiny. Tahlo ventilu celkem v pohode rozhybam rukou (proti tlaku nejake pruziny smerem od turba do ventilu). Takze nepredpokladam, ze se lopatku zasekavaj kuli karbonizaci.

Zdravi Martin
Opel Astra H Caravan 1.7CDTI r.2005

Uživatelský avatar
Kesi
Příspěvky: 3014
Registrován: 25 říj 2008, 22:26
Bydliště: Košice (SR)

Re: Regulacni ventil Turba

Příspěvek od Kesi » 13 dub 2010, 19:16

Malo by to ísť dnu si myslím je to ovládané podtlakom.
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan

11roman11
Příspěvky: 159
Registrován: 04 kvě 2009, 20:26

Re: Regulacni ventil Turba

Příspěvek od 11roman11 » 14 dub 2010, 21:04

Po nastrtování to přitáhne aby byl co možná nejviší plnící tlak na rozjezd z nízkejch o táček. s nárůstajcíma otačkama se pak vrací do polohy jako když je chcípnuto.
Vyskoušel se zdechlim motorem za to zabrat smerem dolu,melo by to chodit absolutně hladce jak dolu tak hlavně nazpět pokud ucejtíš lehčí drhnutí budeš mít už částečně zajebanej varjabyl.naklápění pak drhne a máš pak moc vysokej tlak turba než by chtěla jednotka a ta pak rozsvítí chybu p-0234 kladná odchilka v obvodu regulace plnícího tlaku :?

a nebo to může bejt uplně něco jinýho jak popisuješ jízdu s kopce

martas09
Příspěvky: 80
Registrován: 07 lis 2009, 18:26
Bydliště: Praha

Re: Regulacni ventil Turba

Příspěvek od martas09 » 18 dub 2010, 19:48

11roman11 píše:Po nastrtování to přitáhne aby byl co možná nejviší plnící tlak na rozjezd z nízkejch o táček. s nárůstajcíma otačkama se pak vrací do polohy jako když je chcípnuto.
Vyskoušel se zdechlim motorem za to zabrat smerem dolu,melo by to chodit absolutně hladce jak dolu tak hlavně nazpět pokud ucejtíš lehčí drhnutí budeš mít už částečně zajebanej varjabyl.naklápění pak drhne a máš pak moc vysokej tlak turba než by chtěla jednotka a ta pak rozsvítí chybu p-0234 kladná odchilka v obvodu regulace plnícího tlaku :?

a nebo to může bejt uplně něco jinýho jak popisuješ jízdu s kopce
Pohyb tahla pri nastartovani a pridavani plynu jsem uz omrk 8-) Zda se, ze to facha dobre. DIK
Opel Astra H Caravan 1.7CDTI r.2005

Odpovědět