STARTOVÁNÍ 1,7CDTI
STARTOVÁNÍ 1,7CDTI
ČAU.PROSÍM O VAŠE ZKUŠENOSTI PŘI STARTOVÁNÍ 1,7CDTI MOJE ASTRA PŘI PRVNIM STARTU RÁNO(STUDENÝ MOTOR TEPLOTA POD 0ºC až)ASI NA 2 VTEŘINY SE ROZSVÍTÍ KOTROLKA ŽHAVENÍ PAK ZHASNE A MOTOR NASTARTUJE VPOHODĚ.JENŽE TŘEBA PO UJETÍ KRÁTKÉ VZDÁLENOSTI cca1-2km A ZASTAVENÍ,PAK ZNOVU STARTOVÁNÍ(MOTOR JEŠTĚ NEMŮŽE BÝT ZAHŘÁTÝ)TAK UŽ KONTROLKA ŽHAVENÍ NESVÍTÍ ,ALE START TRVÁ DLOUHO.PODOBNÉ JE TO V LÉTĚ,KDYŽ JE MOTOR STUDENÝ ,TAK SI NEPŘIŽHAVÝ A START JE DLOUHÝ.DÍK ZA VAŠE ODPOVĚDI
- Reklama
Re: STARTOVÁNÍ 1,7CDTI
vladan píše:ČAU.PROSÍM O VAŠE ZKUŠENOSTI PŘI STARTOVÁNÍ 1,7CDTI MOJE ASTRA PŘI PRVNIM STARTU RÁNO(STUDENÝ MOTOR TEPLOTA POD 0ºC až)ASI NA 2 VTEŘINY SE ROZSVÍTÍ KOTROLKA ŽHAVENÍ PAK ZHASNE A MOTOR NASTARTUJE VPOHODĚ.JENŽE TŘEBA PO UJETÍ KRÁTKÉ VZDÁLENOSTI cca1-2km A ZASTAVENÍ,PAK ZNOVU STARTOVÁNÍ(MOTOR JEŠTĚ NEMŮŽE BÝT ZAHŘÁTÝ)TAK UŽ KONTROLKA ŽHAVENÍ NESVÍTÍ ,ALE START TRVÁ DLOUHO.PODOBNÉ JE TO V LÉTĚ,KDYŽ JE MOTOR STUDENÝ ,TAK SI NEPŘIŽHAVÝ A START JE DLOUHÝ.DÍK ZA VAŠE ODPOVĚDI
No ja si musim zaklopat, je to bez akychkolvek problemov...najchladnejsie co som rano tigra startoval, tak bolo -17 stupnov a taktiez zhavenie sa rozviestilo na max 2 sekundy a nastartovalo akoby stalo v garazi
Re: STARTOVÁNÍ 1,7CDTI
Vladane,
mám též 1.7 CDTi.
Zkušenost: startování OK, i při mínus 19 Celsia jako tuto středu ( nemáme garáž ),předpisový start i po 10 dnech co jen stála v mrazech na parkovišti ( musím zaklepat )
je pravda že používám aditivum ( koncentrát ) do nafty, jelikož nedávno auto cukalo při jízdě - pravděpodobně špatná nafta na pumpě, to je bohužel smutná realita v ČR.
Koukni, jak dlouho používáš stávající žhavící svíčky, kdy jsi měnil naposledy palivový filtr,vzduchový filtr zkus aditivum nebo čistič vstřikování -
to je prostě ten úplný základ na začátku pátrání po příčině
taková je moje zkušenost s 1.7 CDTI
mám též 1.7 CDTi.
Zkušenost: startování OK, i při mínus 19 Celsia jako tuto středu ( nemáme garáž ),předpisový start i po 10 dnech co jen stála v mrazech na parkovišti ( musím zaklepat )
je pravda že používám aditivum ( koncentrát ) do nafty, jelikož nedávno auto cukalo při jízdě - pravděpodobně špatná nafta na pumpě, to je bohužel smutná realita v ČR.
Koukni, jak dlouho používáš stávající žhavící svíčky, kdy jsi měnil naposledy palivový filtr,vzduchový filtr zkus aditivum nebo čistič vstřikování -
to je prostě ten úplný základ na začátku pátrání po příčině
taková je moje zkušenost s 1.7 CDTI
Astra Caravan Enjoy 1.7 CDTi , 74 kW , Z17DTH