...bez komentáře...
PS: snad jen - "jezdí jako z praku"...
Nový DPF
Re: Nový DPF
Zafira 1,9 CDTi Cosmo, r.v. 2007, Panorama, ... alias "Golem"
Nedávno: ZAFIRA 1,6 16V Elegance
Dávno: ASTRA F 1,6 Classic
Kdysi dávno: CORSA A 1,4i
OP-COM Clone
Nedávno: ZAFIRA 1,6 16V Elegance
Dávno: ASTRA F 1,6 Classic
Kdysi dávno: CORSA A 1,4i
OP-COM Clone
- Reklama
Re: Nový DPF
Jojo, saturace DPF stále 0% a interval mezi regeneracemi nevyplněn, protože se to nemá z čeho počítat.
Náhodou neptal ses servismana, jesli je stále vše v pořádku - já bych trval na připojení jeho diagnostiky a papírového výpisu z ní, klidně na tvoji žádost a zdvořile se pozeptat, jaké pak mám aktuální nasycení DPF-filtru ? Přece jen jsem už něco málo od nainstalování nového DPF najel, že ano.
Náhodou neptal ses servismana, jesli je stále vše v pořádku - já bych trval na připojení jeho diagnostiky a papírového výpisu z ní, klidně na tvoji žádost a zdvořile se pozeptat, jaké pak mám aktuální nasycení DPF-filtru ? Přece jen jsem už něco málo od nainstalování nového DPF najel, že ano.
Nyní: Z-B, 1,9 CDTI/74 kW, Z19 DTL, r.v. 12/2007 (a Š-Felicia)
Dříve: Fiat 127, Š 105
OP-COM China 08/2010 v1.39 a 03/2012 fw 1.59 k dispozici.
Dříve: Fiat 127, Š 105
OP-COM China 08/2010 v1.39 a 03/2012 fw 1.59 k dispozici.
Re: Nový DPF
Servis říká, že už mi určitě regenerace proběhla - však jsem psal výše...
S diagnostikou nejsou proti, ale nechtěl slyšet o diagnostice "na počkání"!
A já zase nechtěl slyšet o přistavení ráno a čekání do odpoledne...
Kdyby to jezdilo hůř a hůř a nebo by se za mnou kouřilo, tak ano, ale ono se to zhruba před 600km změnilo a jezdí to, jak má.
Takže stále čekám...
S diagnostikou nejsou proti, ale nechtěl slyšet o diagnostice "na počkání"!
A já zase nechtěl slyšet o přistavení ráno a čekání do odpoledne...
Kdyby to jezdilo hůř a hůř a nebo by se za mnou kouřilo, tak ano, ale ono se to zhruba před 600km změnilo a jezdí to, jak má.
Takže stále čekám...
Zafira 1,9 CDTi Cosmo, r.v. 2007, Panorama, ... alias "Golem"
Nedávno: ZAFIRA 1,6 16V Elegance
Dávno: ASTRA F 1,6 Classic
Kdysi dávno: CORSA A 1,4i
OP-COM Clone
Nedávno: ZAFIRA 1,6 16V Elegance
Dávno: ASTRA F 1,6 Classic
Kdysi dávno: CORSA A 1,4i
OP-COM Clone
Re: Nový DPF
Jo, dobře, nechci být rejpal, ale stále čekáš, až se objeví nějaká ta nenulová hodnota %nasycení filtru ?
Mě osobně by se nelíbilo ono přistavení auta ráno a přijedte si někdy večer. Jestli je to po vzájemné (+-) časové domluvě a ty si tu jejich diagnostiku zaplatíš jako službu sám pro sebe, tak samotné napíchnutí diag. + automatický tisk reportu trvá do 10-15min i se svačinou. A zatím jsem neslyšel, že by ses nemohl dívat ze dvou metrů (třeba i přes sklo) na to, jak ti auto skutečně napojují na diag.
Proto jsem psal i tom papírovém reportu, kde je uveden čas diagnostiky i čas tisku ...
Mě osobně by se nelíbilo ono přistavení auta ráno a přijedte si někdy večer. Jestli je to po vzájemné (+-) časové domluvě a ty si tu jejich diagnostiku zaplatíš jako službu sám pro sebe, tak samotné napíchnutí diag. + automatický tisk reportu trvá do 10-15min i se svačinou. A zatím jsem neslyšel, že by ses nemohl dívat ze dvou metrů (třeba i přes sklo) na to, jak ti auto skutečně napojují na diag.
Proto jsem psal i tom papírovém reportu, kde je uveden čas diagnostiky i čas tisku ...
Nyní: Z-B, 1,9 CDTI/74 kW, Z19 DTL, r.v. 12/2007 (a Š-Felicia)
Dříve: Fiat 127, Š 105
OP-COM China 08/2010 v1.39 a 03/2012 fw 1.59 k dispozici.
Dříve: Fiat 127, Š 105
OP-COM China 08/2010 v1.39 a 03/2012 fw 1.59 k dispozici.
Re: Nový DPF
Tak protože jsem měl volno, navštívil jsem servis po cca 5650km bez regenerace se stavem zaplnění 0%.
Kupodivu (měli volněji) jsem byl po cca 20min ochotně napíchnut na diagnostiku a na můj dotaz vyvolali statickou regeneraci. Čekal jsem tedy na kafi (dílna je jiná budova) a po cca 30 minutách mi byl předán report, kde je skutečně vše na nule - teď už i km od poslední regenerace.
Vše údajně proběhlo jak má, nikde žádné chyby, tlaky, teploty OK... Výsledek je na papíře a více mi k tomu nebylo řečeno.
Snad jen že pět tisíc už je opravdu dost, ale ať to neřeším... Prostě mám motor v dobrém stavu a ať jezdím dál stejným stylem...
Takže jezdím dál -zatím přes 700km, spotřeba, kouření, vše v pohodě... Jen to 0%...
Kupodivu (měli volněji) jsem byl po cca 20min ochotně napíchnut na diagnostiku a na můj dotaz vyvolali statickou regeneraci. Čekal jsem tedy na kafi (dílna je jiná budova) a po cca 30 minutách mi byl předán report, kde je skutečně vše na nule - teď už i km od poslední regenerace.
Vše údajně proběhlo jak má, nikde žádné chyby, tlaky, teploty OK... Výsledek je na papíře a více mi k tomu nebylo řečeno.
Snad jen že pět tisíc už je opravdu dost, ale ať to neřeším... Prostě mám motor v dobrém stavu a ať jezdím dál stejným stylem...
Takže jezdím dál -zatím přes 700km, spotřeba, kouření, vše v pohodě... Jen to 0%...
Zafira 1,9 CDTi Cosmo, r.v. 2007, Panorama, ... alias "Golem"
Nedávno: ZAFIRA 1,6 16V Elegance
Dávno: ASTRA F 1,6 Classic
Kdysi dávno: CORSA A 1,4i
OP-COM Clone
Nedávno: ZAFIRA 1,6 16V Elegance
Dávno: ASTRA F 1,6 Classic
Kdysi dávno: CORSA A 1,4i
OP-COM Clone
Re: Nový DPF
Ahoj,
no, když to čtu, zdá se mi, že něco někde stále není v pořádku.
Mimochodem, neví někdo, jestli vůbec lze spustit statickou regeneraco DPF při nulovém zanesení filtru ? Něco se mi zdá, že je v sw podmínka, že nasycení musí být minimálně alespoň 50-60%, a max. 115%, pak že statická reg. z OP-COMu už nejde spustit. Ale třeba se pletu.
no, když to čtu, zdá se mi, že něco někde stále není v pořádku.
Mimochodem, neví někdo, jestli vůbec lze spustit statickou regeneraco DPF při nulovém zanesení filtru ? Něco se mi zdá, že je v sw podmínka, že nasycení musí být minimálně alespoň 50-60%, a max. 115%, pak že statická reg. z OP-COMu už nejde spustit. Ale třeba se pletu.
Nyní: Z-B, 1,9 CDTI/74 kW, Z19 DTL, r.v. 12/2007 (a Š-Felicia)
Dříve: Fiat 127, Š 105
OP-COM China 08/2010 v1.39 a 03/2012 fw 1.59 k dispozici.
Dříve: Fiat 127, Š 105
OP-COM China 08/2010 v1.39 a 03/2012 fw 1.59 k dispozici.