![Cool 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Dálnice 13km, 135 s tempomatem +- 5.7l, 4-6kPa... Volnoběh 0, někdy -1 i -2kPa...
Při komunikaci servisman tvrdil, že mi už určitě regenerace proběhla a že pokud chci na diagnostiku, tak klidně, ale že je to zbytečné a že to na počkání nebude...
![Zmatený :?](./images/smilies/icon_e_confused.gif)
A prej "věřte tomu a jestli to nemá problémy, tak to neřešte". Tvrdil, že to poznám jedině v té spotřebě a že kontrolka žhavení signalizuje pouze po přerušené nebo nedokončené regeneraci, aby upozornila řidiče, že ta další se už dokončit musí.
2500 prej není žádné magické číslo, ale regenerace by se měla provádět v intervalu kolem 800km a když není potřeba, tak v násobcích, tzn. 1600, 2400, ... Při novém filtru a stylu jízdy to je normální.
O MKJ takticky mlčím, protože kdyby něco, budu si stát za reklamací a nechci výmluvy, že to ovlivnilo něco, co tam nemá být.
![Zmatený :?](./images/smilies/icon_e_confused.gif)
Taky jsem si napíchl OP-COM a vylezly na mne stejné čísla jako v MKJ.
Zároveň jsem si chtěl zkontrolovat info o ŘJ (viz námitka výše, že to vypadá, jako by to nepřehráli). Našel jsem logy z minulých období a porovnal s nynějším stavem. Jediný rozdíl je v:
ECU variant coding: 0xC4103237 - původně byla 0x000010C4
Má někdo něco jíné u Z19DTH?
Takže zatím tak... Přeberte si to, jak kdo chcete. Já zatím stále čekám...
![Otázka :?:](./images/smilies/icon_question.gif)