Mám pár dotazů ohledně výměny palivového filtru: zde ve vláknu je doporučení nachystat si okolo dvou litrů nafty na zaplnění nádobky filtru. Když se mi podařilo nádobku otevřít (nešla mi odšroubovat ta převlečná plastová matice na víku filtru, nakonec pomocí velkého šroubováku a poklepáním kladivem do výstupků na matici se zadařilo), vybrat starou naftu, tak do nádobky se mi víc jak půl litru nafty nevlezlo. Zašrouboval jsem zpátky převlečnou matici, ale bohužel jsem ji málo dotáhl, takže po nastartování kaluž nafty a zadní část auta totálně zaliskaná od nafty
![Zmatený :?](./images/smilies/icon_e_confused.gif)
. Takže znovu rozdělat, matici jsem ještě asi o čtvrt otáčky dotáhl (zase kladivem a šroubovákem) a teď už mám pocit, že to neteče. Motorový prostor a spodní kryt motoru je ale ostříkaný od nafty. Až po složení jsem si uvědomil, že jsem při osazení nového filtru tento nepotočil o těch 50 stupňů, jak je v knize "Jak na to" psáno. Co myslíte - vadí to moc? Mám to znovu rozdělávat? Vždyť ten filtr je přece průchozí všemi směry a ani nemá kam vypadnout. Co vy na to? Díky za rady.