zaslepení EGR u 1.9CDTI
- swabel
- Příspěvky: 2166
- Registrován: 14 čer 2009, 02:14
- Bydliště: Tvrdošín - SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI
Toho VIFU tam lejes zbytocne moc. Pozri sa potom na palivovy filter, ako vyzera pri prilisnom davkovani VIFom. Vsetkeho s mierou
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK
- Reklama
Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI
Veru! co s tym emulatorom na 1.7CDTI. Tiez by som to tam supol
BMW F21 B47 170kW Valencia Orange 2016
Astra GTC Z17DTR 110kW Technical gray 2009 | MKJ | CD40 USB
Insignia A B20DTH 125kW Snow White 2015
Vectra C Caravan Z19DTH 110kW Royal blue 2007 - Ex
OP-COM 2014
Astra GTC Z17DTR 110kW Technical gray 2009 | MKJ | CD40 USB
Insignia A B20DTH 125kW Snow White 2015
Vectra C Caravan Z19DTH 110kW Royal blue 2007 - Ex
OP-COM 2014
Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI
Rozmýšľam o zaslepení EGR. Mám ešte pôvodné 10 ročné viackrát čistené. Ale pri poslednom čistení som zistil, že pružinka v elek. časti EGR je zalomená. (pravdepodobne mojím pričinením, keď som priebojníkom zašiel až na hranu) Preskúšaval som tyčku pri zapojenom kábli a naštartovanom aute a vôbec nekladie odpor. Takže je na 100% v háji. Teraz sa len chcem poinformovať: Môže tento pokazený EGR zostať v aute, nechám ho zaslepiť a softom vypnúť??? A ak je tu niekto z východu SR, dajte nejaký typ na dobrého technika (KE, PO).
edit: Navyše mi trhá autom v okolí 2000 otáčok. ----to len na potvrdenie toho, že EGR je
edit: Navyše mi trhá autom v okolí 2000 otáčok. ----to len na potvrdenie toho, že EGR je
Astra H, kombík, 2006, Z19DT, 88/120
- swabel
- Příspěvky: 2166
- Registrován: 14 čer 2009, 02:14
- Bydliště: Tvrdošín - SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI
Nechaj ho tam a daj plnú záslepku a emulátor.
Písal som o tom pár strán naspäť. Prečítaj si stranu 8 a 9 tohto vlákna. Dozvieš sa o tom všetko.
Písal som o tom pár strán naspäť. Prečítaj si stranu 8 a 9 tohto vlákna. Dozvieš sa o tom všetko.
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK
Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI
No nevim nevim, po zaslepení EGR by si mohl mít problém na STK.
Jedná se o nepovolený zásah do konstrukce a funkčnosti vozidla.
Nemusel by si projít přes emise.
Já mám EGR v pořádku tak tento problém nemám a neřeším. Ale i tak bych se snažil nezaslepovat.
Poradil bych ještě před zaslepením se někoho z STK na to zeptat. Jestli by si prošel nebo ne.
Jedná se o nepovolený zásah do konstrukce a funkčnosti vozidla.
Nemusel by si projít přes emise.
Já mám EGR v pořádku tak tento problém nemám a neřeším. Ale i tak bych se snažil nezaslepovat.
Poradil bych ještě před zaslepením se někoho z STK na to zeptat. Jestli by si prošel nebo ne.
Opel Astra Twintop Cosmo 1.9CDTI 110Kw MKJ VCU UHP-4 CID
Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI
Z hľadiska emisií by to malo byť ok, keďže sa testuje prakticky na plný plyn, vtedy by EGR ventil mal ostať zaslepený.
Avšak zásah do vozidla to je, takže asi bude záležať na koho človek narazí. Keď na vola tak je jedno či bude EGR zaslepený alebo nie
Avšak zásah do vozidla to je, takže asi bude záležať na koho človek narazí. Keď na vola tak je jedno či bude EGR zaslepený alebo nie
Astra H caravan,
r.v. 2006
Z19DTL (1,9CDTi, 74kW)
r.v. 2006
Z19DTL (1,9CDTi, 74kW)
- swabel
- Příspěvky: 2166
- Registrován: 14 čer 2009, 02:14
- Bydliště: Tvrdošín - SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI
Otázka 10 minút pred technickou alebo emisnou kontrolou z auta emulátor vybrať
Po kontrole 10 minút nahodiť naspäť.
Emisná kontrola sa robí nad 4000 ot/min, vtedy je tak či tak EGR zatvorený.... Takže emisie v poriadku.
Po kontrole 10 minút nahodiť naspäť.
Emisná kontrola sa robí nad 4000 ot/min, vtedy je tak či tak EGR zatvorený.... Takže emisie v poriadku.
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK
Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI
Trošku to tu oživím, už mám těsně před dokončením emulátor na Z17DTR,DTJ. Už jsem s tím i jezdil a ok
Jen mě na závěr překvapilo, že si jednotka po vypnutí motoru a vyndání klíčku ze zapalování ještě 2x EGR otevře a zavře. Takže před chvílí jsem dokončil snad už poslední desku plošného spoje, osadil, ve středu zkoušky na motoru.
Lidi řeknu vám, ošetřit všechno, co jednotka požaduje, to byl masakr. Tolik špeků jsem nečekal.
Jinak se omlouvám, že to cpu do vlákna 1,8tek.
Příště, doufám, už vyrobím nové vlákno, s hotovým emulátorem.
Jen mě na závěr překvapilo, že si jednotka po vypnutí motoru a vyndání klíčku ze zapalování ještě 2x EGR otevře a zavře. Takže před chvílí jsem dokončil snad už poslední desku plošného spoje, osadil, ve středu zkoušky na motoru.
Lidi řeknu vám, ošetřit všechno, co jednotka požaduje, to byl masakr. Tolik špeků jsem nečekal.
Jinak se omlouvám, že to cpu do vlákna 1,8tek.
Příště, doufám, už vyrobím nové vlákno, s hotovým emulátorem.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI
Alzafir, si prostě borec. Škoda, že nejsou emulátory i na benzínové motory. Ale smekám před tebou