Synchrony v převodovce

Uživatelský avatar
Juray
Příspěvky: 1032
Registrován: 06 led 2009, 21:26
Bydliště: Vroutek
Kontaktovat uživatele:

Re: Synchrony v převodovce

Příspěvek od Juray » 16 pro 2009, 19:04

Mě se to po zahřátí dost zlepší a já jsem se naučil řadit nahoru s menším meziplynem, takže vlastně řadím v otáčkách které bude mít následující kvalt;)

Reklama
 

tomas2009
Příspěvky: 35
Registrován: 15 pro 2009, 20:05
Bydliště: středočech
Kontaktovat uživatele:

Re: Synchrony v převodovce

Příspěvek od tomas2009 » 16 pro 2009, 21:01

jojo, mam to stejne. Po zahrati uz radi pekne.
Zkusim ten meziplyn i pri razeni nahoru.
Safíra B - 2005 | 1.9 CDTi - 110 kW
můj web: http://www.tajo.cz

Uživatelský avatar
pekki
Příspěvky: 212
Registrován: 28 čer 2008, 11:50
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Synchrony v převodovce

Příspěvek od pekki » 17 pro 2009, 17:06

meziplyn pri razeni nahoru? to snad delaji jen "tuzingari" s velkym laufem, aby je kazdy slysel. Meziplyn se dava pri razeni dolu, nahoru se 2x macka spojka :roll:
Opel Astra H 5D Z16XEP 05 Elegance Black

Uživatelský avatar
Juray
Příspěvky: 1032
Registrován: 06 led 2009, 21:26
Bydliště: Vroutek
Kontaktovat uživatele:

Re: Synchrony v převodovce

Příspěvek od Juray » 19 pro 2009, 15:58

2x spojka to zas jen v našem starym zetoru :) no nedělam samozdřejmě meziplyn jak kráva:D jen prostě než přeřadim tak mi třeba spadnou otáčky, tak je jemně zvednu přesně na další kvalt ;)

Uživatelský avatar
Kesi
Příspěvky: 3014
Registrován: 25 říj 2008, 22:26
Bydliště: Košice (SR)

Re: Synchrony v převodovce

Příspěvek od Kesi » 19 pro 2009, 16:11

Tak tak na V3S sme dávali smerom hore krátky medziplyn a smerom dole dlhý :D
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan

Uživatelský avatar
fanuc
Příspěvky: 108
Registrován: 02 srp 2009, 15:23
Bydliště: Galanta SK

Re: Synchrony v převodovce

Příspěvek od fanuc » 21 pro 2009, 20:19

Tak ja som druhý týždeň po oprave prevodovky. Výmena komplet trojka štvorka + spojkové ložisko. Robota na tri dni a dradé to bolo jak sviňa. Materiál 345 E (euro) a robota 450 E. Al teraz ti ide úplne super. Tiež som zatial používal takú malú pauzu pri radení v neutráli, ale teraz to tam hádzem hore dole a v pohode. Inak v servise hovorili, že je to výrobná vada. Preto to je "lacné" inak by to stálo oveľa viac. Tak dúfam že to bude na ďalších sto tisíc kilometrov bez problémov
Opel Zafira B 2007 1.9 CDTI Z19DTH 150 koníkov,chipnutá na 176koní/ 387Nm
Opel Zafira A 1999 1.8 125 koní

Uživatelský avatar
Juray
Příspěvky: 1032
Registrován: 06 led 2009, 21:26
Bydliště: Vroutek
Kontaktovat uživatele:

Re: Synchrony v převodovce

Příspěvek od Juray » 21 pro 2009, 20:40

Kolik máš najeto? A co se stalo že muselo dojít až na opravu?

L.u.k.e
Příspěvky: 16
Registrován: 11 lis 2009, 10:32

Re: Synchrony v převodovce

Příspěvek od L.u.k.e » 21 pro 2009, 20:56

795euro.... no to je sila a u auta z roku 2007. Tak ted uz jen dvouhmotak, nebo vstrik, nebo cerpadlo a pak uz se neni ceho bat, ostatni veci se do 20 000,- snad vejdou :D :D

Uživatelský avatar
fanuc
Příspěvky: 108
Registrován: 02 srp 2009, 15:23
Bydliště: Galanta SK

Re: Synchrony v převodovce

Příspěvek od fanuc » 22 pro 2009, 21:19

som druhý majitel. malo to nabehané 148 000 km. ja za päť mesiacov 11 000 km. A pri preraďovaní do alebo zo štvorky, išlo to cez zuby. Nábehový krúžok, synchronny krúžok a aj prevodové koleso KO. Výmena je lepšia komplet 3-4. je to lacnejšie v sade ako každá súčiastka zvlášť. a menil som aj ložisko spojky. To je tiež pekne drahé. Ale už šlape ako hodinky. Až na ten čudný štart v tej kose :-) Ale dnes (-5) bolo všetko úplne super. Naštartovalo na prvý krát v sekunde. Tak neviem.
Opel Zafira B 2007 1.9 CDTI Z19DTH 150 koníkov,chipnutá na 176koní/ 387Nm
Opel Zafira A 1999 1.8 125 koní

Odpovědět