


Tak před rokem jsem byl na emisích po chiptuningu a prošel jsem, ale technik říkal že mám DPF už hyn...., byl jsem na hodnotách 0,48 až 0,51. Bohužel jsem měl saturaci asi 88%. Páč jsem nestihl před emisemi vypálit. Takže saturace má určitě vliv na hodnoty měření. U mě DPF bylo pro důkladném čištění u DPF-TECHu, ale motor po chiptuningu, tj. víc vzduch a víc paliva, tudíž víc sazí.Sali píše:Sice o tom pochybuji, ale je možné, že výsledek ME ovlivní i míra saturace DPF? Před dvěma lety mi naměřili 0,06 - to jsem měl pár km po regeneraci filtru. Letos před pár dny jsem byl znova a naměřil mi 0,3 a měl jsem zase těsně před, filtr byl saturovaný dle MKJ cca 80%. Letos mi technik říkal, že mám patrně v DPF díru, ať si ho vyměnim, ale že se do limitu ještě vejdu.
Kód: Vybrat vše
[code][code][code]
Naše další fóra: | astra-g.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |