Problém s výkonem v nízkých otáčkách Astra 1.9 cdti
Re: Problém s výkonem v nízkých otáčkách Astra 1.9 cdti
Proč to budeš za takový prachy měnit ? Za 500 to zaslep a je to.
Opel Astra H | hatchback | 1.9 CDTi - 110 kw
DPF off, SILENCER off
Ondra-sek.cz - vše pro cestování s miminkem
DPF off, SILENCER off
Ondra-sek.cz - vše pro cestování s miminkem
- Reklama
Re: Problém s výkonem v nízkých otáčkách Astra 1.9 cdti
A co jednotka? Tvrdí mi, že se přepne do nouzového režimu, u zafiry i F astry jsem to udělal a bylo to v poho, ale tady to prý nejde...
1,9 CDTI 110kw Cosmo
Re: Problém s výkonem v nízkých otáčkách Astra 1.9 cdti
nejde o úplné zaslepení, ale o vložení plechových podložek, které omezují množství spalin jdoucí přes EGR do sání, když budeš hledat najdeš o tom téma. Jinak EGR ventil jde od sazí jednoduše vyčistit. Taky většinou dojde k zadření jádra ovládacího magnetu, kde vlastně spaliny ani nejdou. I to jde celkem jednoduše opravit bez dalších nákladů, pokud ti tedy EGR neodešel úplně - porucha ovládacího elektromagnetu. Na čištění ventilu včetně elektromagnetu je tady taky někde návod i s fotkami. Mně se to stalo během 3,5 let co astru s tímto motorem mám už dvakrát, a vždy to byl zadřený elektromagnet a stačilo ho vyčistit. Zanesení ventilu sazemi nebylo ani jednou až tak moc hrozné, takže zaslepovací podložky jsem nedával.
Opel Astra H Caravan, 1.9CDTI 110kW, 11/2004
Re: Problém s výkonem v nízkých otáčkách Astra 1.9 cdti
Jen doplním, po výměně EGRu vše v pořádku...
1,9 CDTI 110kw Cosmo
Re: Problém s výkonem v nízkých otáčkách Astra 1.9 cdti
Včera jsem řešil stejný problém. Na dovolené ve Francii jsem byl po dlouhém bloudění po Troeys donucen natankovat u čerpací stanice u obchodního centra.Bohužel jsem měl vrchovatý kufr,takže jsem ani nemohl šáhnout pro aditiva Natankoval jsem cca 20litrů a po 200km dotankoval na dálnici u Totalu lepší (dražší) naftu z dvou nabízených. cca 40litrů. Tedy 80%nádrže 20%zbytek. Předtím jízda po dálnici rychlostí cca 135km/h (tempomat). Už po cestě byla znát velká neochota rozjet se na šestý rychlostní stupeň. Při rozjezdu od čerpačky mě auto málem chcíplo neboť nemělo dostatek otáček. Poté následovalo cca 600km v otáčkách kolem 3000ot/min a další dotankování asi 42litrů nafty u AGIPu na Rozvadově.
Včerejší cesta cca 80km mě ujistila v tom, že je "něco špatně" a neochota jít do otáček nebyla způsobena nahrknutým autem.
Prolezl jsem zdější forum a dle návodu se pokusil vyčistit EGR ventil. Vyčistil jsem jen odlitek od usazenin sazí. Hřídel elektromagnetu chodí zcela plynule a velmi lehce, bez jakýchkoli známek zadrhávání. Na ten jsem nešahal (nebyl čas)
Po namontování zpět se projev značně zlepšil a téměř bych řekl, že se vrátil do normálu. (težko se to určuje jde přeci jen o subjektivní neměřitelný pocit)
Sazí a nánosu uvnitř EGR ventilu bylo opravdu velmi mnoho, a čistič sám o sobě neměl šanci to rozpustit. Myslím, že nejvetší problém je na dosedacích plochách toho ventilu. Předpokládám, že pokud dobře nedosedne, nebude dobře těsnit a tudíž půjdou spaliny zpátky do motoru i v okamžiku, kdy je třea čerstvého vzduchu. Jinak mě docela překvapilo, jak je slitina od sazí narušená.
Včerejší cesta cca 80km mě ujistila v tom, že je "něco špatně" a neochota jít do otáček nebyla způsobena nahrknutým autem.
Prolezl jsem zdější forum a dle návodu se pokusil vyčistit EGR ventil. Vyčistil jsem jen odlitek od usazenin sazí. Hřídel elektromagnetu chodí zcela plynule a velmi lehce, bez jakýchkoli známek zadrhávání. Na ten jsem nešahal (nebyl čas)
Po namontování zpět se projev značně zlepšil a téměř bych řekl, že se vrátil do normálu. (težko se to určuje jde přeci jen o subjektivní neměřitelný pocit)
Sazí a nánosu uvnitř EGR ventilu bylo opravdu velmi mnoho, a čistič sám o sobě neměl šanci to rozpustit. Myslím, že nejvetší problém je na dosedacích plochách toho ventilu. Předpokládám, že pokud dobře nedosedne, nebude dobře těsnit a tudíž půjdou spaliny zpátky do motoru i v okamžiku, kdy je třea čerstvého vzduchu. Jinak mě docela překvapilo, jak je slitina od sazí narušená.
Opel Astra H Caravan; 1.9CDTI 110kW
Opel Astra G Hatch; 2.0DTi 74kW
Opel Astra G Hatch; 2.0DTi 74kW
Re: Problém s výkonem v nízkých otáčkách Astra 1.9 cdti
Ahoj, trochu opráším tohle vlákno Chci se zeptat, jestli mi teda někdo poradí???
Jenom podotknu, že jsem si vědom závad EGR a vířivých klapek na saní. EGR pravidelně čistím a klapky jsou měněny (u EGR el. magnet ok, sání stálé těsní). Také čistím čidlo na sání.
Přes všechny tyhle úkony Astra jede ve spodních otáčkách mizerně, teda do doby zabrání turba, což je někdy kolem 1800 ot.
Proč to zde píšu, měl jste to někdo, nebo máte to někdo taky u motoru Z19DTH. Popřípadě pokud jste to měli, co jste udělali pro odstranění? Porovnávám to s Astrou mé setry, která má 1,9 8V a chod motoru je kultivovaný, tedy od spodu hezky táhne a výkon je stálý.
A nebo znáte někoho na koho bych se mohl obrátit? Roman z Brna je pro mě daleko, jsem ze Severních Čech.
Předem všem díky za možné rady
Jenom podotknu, že jsem si vědom závad EGR a vířivých klapek na saní. EGR pravidelně čistím a klapky jsou měněny (u EGR el. magnet ok, sání stálé těsní). Také čistím čidlo na sání.
Přes všechny tyhle úkony Astra jede ve spodních otáčkách mizerně, teda do doby zabrání turba, což je někdy kolem 1800 ot.
Proč to zde píšu, měl jste to někdo, nebo máte to někdo taky u motoru Z19DTH. Popřípadě pokud jste to měli, co jste udělali pro odstranění? Porovnávám to s Astrou mé setry, která má 1,9 8V a chod motoru je kultivovaný, tedy od spodu hezky táhne a výkon je stálý.
A nebo znáte někoho na koho bych se mohl obrátit? Roman z Brna je pro mě daleko, jsem ze Severních Čech.
Předem všem díky za možné rady
Astra H Caravan, 1,9 CDTi 110KW, r.v. 2006
Re: Problém s výkonem v nízkých otáčkách Astra 1.9 cdti
Všem Vám velmi děkuji za vyčerpávající postřehy a rady. Moc jste mi pomohli.
Díky Vám už Astra jezdí jako nová.
Díky Vám už Astra jezdí jako nová.
Astra H Caravan, 1,9 CDTi 110KW, r.v. 2006
Re: Problém s výkonem v nízkých otáčkách Astra 1.9 cdti
1. Cez internet ti to nikto nediagnostikuje.
2. Hladas problem tam kde neni. Z19DTH proste pod 1800ot tahat nebude. Ani v zaujme tvojho auta tak nejazdi
2. Hladas problem tam kde neni. Z19DTH proste pod 1800ot tahat nebude. Ani v zaujme tvojho auta tak nejazdi
BMW F21 B47 170kW Valencia Orange 2016
Astra GTC Z17DTR 110kW Technical gray 2009 | MKJ | CD40 USB
Insignia A B20DTH 125kW Snow White 2015
Vectra C Caravan Z19DTH 110kW Royal blue 2007 - Ex
OP-COM 2014
Astra GTC Z17DTR 110kW Technical gray 2009 | MKJ | CD40 USB
Insignia A B20DTH 125kW Snow White 2015
Vectra C Caravan Z19DTH 110kW Royal blue 2007 - Ex
OP-COM 2014
Re: Problém s výkonem v nízkých otáčkách Astra 1.9 cdti
souhlas.. přece jen 110 kW je trochu na úkor spodního pásma otáček..quicky píše: 2. Hladas problem tam kde neni. Z19DTH proste pod 1800ot tahat nebude. Ani v zaujme tvojho auta tak nejazdi
jinak pokud se ti to nezdá zkus Denyho - Brozany
ASTERIX 1.9 CDTI 110 kW
Re: Problém s výkonem v nízkých otáčkách Astra 1.9 cdti
Aha...takže to že nereaguje na plyn ve spodních otáčkách je normální...i HTP 1,2 mi ujede.
To je jedno...nějak si nato přijdu sám...
To je jedno...nějak si nato přijdu sám...
Astra H Caravan, 1,9 CDTi 110KW, r.v. 2006