1,7CDTI 92kw - kolísání otáček na volnoběh + zvuk

Odpovědět
geenius
Příspěvky: 1
Registrován: 21 črc 2015, 13:56

Re: 1,7CDTI 92kw - kolísání otáček na volnoběh + zvuk

Příspěvek od geenius » 21 črc 2015, 14:21

ahojte,

kedze mi tento web velmi pomohol, chcel by som sa s vami podelit o moje skusenocti :)
aj mne robilo auto presne toto iste. je to aj zachytene na tomto videu od ineho pouzivatela.
https://www.youtube.com/watch?v=_Vy1FxD ... e=youtu.be

povodne som si myslel, ci nieje klinovy remen povoleny alebo nejake klzne lozisko. castokrat sa mi stalo, ze mi auto viac krat skapalo alebo nereagoval plyn. tak som pripojil diagnostiku a zistil som, ze pocas kolisania alebo tych divnych zvukov klesa resp. kolise tlak v common-rail. malo tam byt 24MPa ale bolo od 15-23MPa. ked klesol tlak pod 15MPa auto skapalo. skusal som vymenit palivovy filter, ale tam to nebola chyba. nepomohlo ani "vyprdkanie" DPF. nakoniec sa mi podarilo objavit tuto diskusiu s natiahnutim pruzinky. ano aj moja bola 19mm a po natiahnuti a naslednom viacnasobnom stlaceni ked uz mala 19,5mm som to namontoval naspat a cuduj sa svete. pozadovany tlak 24MPa a realny 44MPa. nic nekolisalo. nechal som to chvilku bezat a tych 44MPa potom kleslo na 24MPa. odvtedy uz takmer zmizli tie zvuky ale hlavne uz nekolisu otacky a auto neskapina. neviem celkom ako funguje tento regulacny ventil, ale akoby sa to vnutro otacalo a ked sa tie otvory stretnu, vtedy prechadza palivo. tie divne zvuky potom znamenaju, ze vnutorny valcek oproti vonkajsiemu puzdru ma uz asi velku volu. kedze su oba mosadzne, znelo to ako vybite klzne lozisko. neviem do kedy mi vydrzi tato oprava ale aspon som zatial usetril peniaze. takze diik :) ;) 8-)

Reklama
 

bssego
Příspěvky: 5
Registrován: 16 led 2015, 11:02
Bydliště: Karviná

Re: 1,7CDTI 92kw - kolísání otáček na volnoběh + zvuk

Příspěvek od bssego » 09 led 2016, 21:04

zdravím po natažení pružinky jede super žádné kolísání spotřeba cca 0.6-0.7l akorát mi po opravě auto ukazuje chybu p0106 může to mít něco společné s opravou? Spotřeba stoupla cca o 0.2-0.3l/100km ale je zima tak to bych připisoval tomu díky za reakce

MisoM
Příspěvky: 3
Registrován: 11 čer 2015, 09:56

Re: 1,7CDTI 92kw - kolísání otáček na volnoběh + zvuk

Příspěvek od MisoM » 12 led 2016, 14:54

Mne tiez behali otacky pri volnobehu a pri jazde mi trhalo autom, v kolone som niekedy vyzeral ako zaciatocnik :). Tak som teda vybral regulator, ze natiahnem strunku. Doma som ale nemal spicate klieste, ktorymi by som vybral tu vec, co drzi strunku. Tak som teda vratil regulator naspat, ze zozeniem klieste a potom vyberiem strunku. Cuduj sa svet, odvtedy motor bezi nadherne :) Uz vyse mesiac bez problemov.

Uživatelský avatar
swabel
Příspěvky: 2166
Registrován: 14 čer 2009, 02:14
Bydliště: Tvrdošín - SR
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,7CDTI 92kw - kolísání otáček na volnoběh + zvuk

Příspěvek od swabel » 12 led 2016, 23:20

Niekedy to staci len ocistit, regulator sa kazi hlavne kvoli velmi drobnym kovovym ulomkom z cerpadla, ktore vznikaju opotrebenim.
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK

Uživatelský avatar
marekv
Příspěvky: 8
Registrován: 24 lis 2015, 21:35
Bydliště: Český Krumlov

Re: 1,7CDTI 92kw - kolísání otáček na volnoběh + zvuk

Příspěvek od marekv » 15 led 2016, 17:20

Tak dnes také vyčištění a natažení pružinky regulátoru, otáčky přestaly kolísat a ten občasný zvuk který zněl fakt divně také zmizel.
Díky za návod. 8-)
Tak po case se mi ten zvuk vratil, asi ho budu muset vymenit. Nevi nekdo kde ho nekde za dobre koupit :)
Opel Astra Caravan 1,7 CDTI 81kW, r.v. 2009

mma79
Příspěvky: 7
Registrován: 04 kvě 2016, 08:46

Re: 1,7CDTI 92kw - kolísání otáček na volnoběh + zvuk

Příspěvek od mma79 » 11 kvě 2016, 22:57

Tak jsem dnes natáhnul pružinku na 19,7mm a chcípalo to,zmáčknul jsem ji na 19,5 a dobrý,ale stejně furt kolísá..jen už ne tolik. Přišel mi nový regulátor a je od nafty..je to tak z výroby nebo mi poslali použitý?
Astra H combi 1.7cdti, 92kw, 2009

Uživatelský avatar
quicky
Příspěvky: 786
Registrován: 18 pro 2014, 09:43
Bydliště: Bad Mergentheim / Bratislava

Re: 1,7CDTI 92kw - kolísání otáček na volnoběh + zvuk

Příspěvek od quicky » 12 kvě 2016, 08:40

Moj bol uplne suchy ak si dobre pamatam
BMW F21 B47 170kW Valencia Orange 2016
Astra GTC Z17DTR 110kW Technical gray 2009 | MKJ | CD40 USB
Insignia A B20DTH 125kW Snow White 2015
Vectra C Caravan Z19DTH 110kW Royal blue 2007 - Ex
OP-COM 2014

MisoM
Příspěvky: 3
Registrován: 11 čer 2015, 09:56

Re: 1,7CDTI 92kw - kolísání otáček na volnoběh + zvuk

Příspěvek od MisoM » 13 kvě 2016, 09:04

No ja som nakoniec musel regulator kupit tiez, pretoze kolisanie otacok sa mi po par mesiacoch vratilo. Novy bol tiez bol od nafty. Otacky drzia zatial v pohode, ale ten zvuk obcas pocut. Nie tak vyrazne ako pred tym, ale pocut ho.

matom
Příspěvky: 9
Registrován: 12 kvě 2015, 16:53

Re: 1,7CDTI 92kw - kolísání otáček na volnoběh + zvuk

Příspěvek od matom » 16 kvě 2016, 11:27

Ahojte. Asi pred rokom som to tu riesil. Vymenil som regulator a problem stale pretrvaval. Nakoniec som vymenil snimac chladiacej kvapaliny a rok bol klud. V zime mi zacali pri nastartovani opat kolisat otacky /ako keby niekto trochu pridaval plyn /. Pred nedavnom mi ako keby auto nereagovalo na plyn - pridam ze chcem zrychlit a aauto sa pomaly zobere - nama taku akceleraciu . Dokonca mi zasvietilo auticko s klucom. Po vypati motora a nastartovani vsetko fungovalo ok. Po diagnostike vypisovalo - Tlak v cerpadle . Aj sa mi zvisila spotreba asi o 0,5 l/100 km . Pridaval som aditiva ale moc to nepomohlo. Neviete poradit co to moye byt ?
Dakujem

trembel
Příspěvky: 6
Registrován: 09 zář 2008, 16:11

Re: 1,7CDTI 92kw - kolísání otáček na volnoběh + zvuk

Příspěvek od trembel » 18 kvě 2016, 21:21

Ahoj, tiez som bojoval s kolisanim otacok na 1.7 DTR. Po vymene regulatora sa to trochu zlepsilo, ale celkom neodstranilo. Po case sa to vratilo do povodneho stavu. Niekedy otacky kolisali hned po nastartovani, inokedy na zohriatom motore. Navyse sa auto od jari do jesene po cca 1 km jazdy, ak motor nebol celkom vychladnuty, dusilo. Pomohla vymena EGR ventilu. Ventil bol pred vymenou 2x cisteny. Cistenie nemalo na kolisanie otacok vplyv.

Odpovědět