Olej se do výfuku snad nedostal, turbo se zaseklo, ale zůstalo pohromadě. Pochopil bych to, kdyby se celé rozpadlo a olej začal "hořet". No nevím, to už budou muset zjistit mechanici. Můj servisák zkoušel všechno možné a nic.quicky píše:Neostal nejaky olej v potrubi? a teraz sa tam vypaluje... ja byt tebou tak sa radsej sustredujem na to co sa robilo okolo toho turba
Turbo / DPF ? Astra H Z19DT
Re: Turbo / DPF ? Astra H Z19DT
- Reklama
Re: Turbo / DPF ? Astra H Z19DT
Schvalne jsem to dneska na rovince zkusil, a na sestku pri 80-tce tam mam rovnych 1400 ot/min.
Zrychlovat to sice zrychlovalo, ale normalne jsem citil i pres kapotu, jak se ten motor na me nevericne diva a hodne vycitavym pohledem se pta "co mi to delas ?! "
Zrychlovat to sice zrychlovalo, ale normalne jsem citil i pres kapotu, jak se ten motor na me nevericne diva a hodne vycitavym pohledem se pta "co mi to delas ?! "
ZAFIRA 1.9 CDTI Cosmo; 120 PS; 7 mist; Sky Flex; 17" alloy wheels
Re: Turbo / DPF ? Astra H Z19DT
Zdravím.
A co intercoler.?. Nenatlačilo do něj turbo olej než odešlo? A teď motor nemá vzduch?
Po výměně turba se může trochu oleje dostat do výfuku a pak to klidně 5-10 km vypaluješ a není za tebou skoro vidět
Astru máš z německa? Mám astru s tímto motorem Z19DT (nová z ČR) a DPF tam není.
Zdar Roman.
P.S. souhlas s Mauro. 80km na šestku = podtáčení.Příliš málo vzduchu pro motor.Ani z kopce netočím míň jak 1750 otáček.
A co intercoler.?. Nenatlačilo do něj turbo olej než odešlo? A teď motor nemá vzduch?
Po výměně turba se může trochu oleje dostat do výfuku a pak to klidně 5-10 km vypaluješ a není za tebou skoro vidět
Astru máš z německa? Mám astru s tímto motorem Z19DT (nová z ČR) a DPF tam není.
Zdar Roman.
P.S. souhlas s Mauro. 80km na šestku = podtáčení.Příliš málo vzduchu pro motor.Ani z kopce netočím míň jak 1750 otáček.
Astra Caravan 2006 1.9CDTI 88kW 8V (Z19DT)
Re: Turbo / DPF ? Astra H Z19DT
V Čr byli DPF povinné az od roku 2010,jinde treba v nemecku dřív
nyní:Opel Astra Caravan cosmo 1,9CDTI 88kw. r.v 2010 s DPF a s MKJ
ex:Ford Focus 1,6 16V r.v 1999
Ford Escort 1,6 16V r.v1994
Op-Com v okolí Česká Lípa k dispozici
ex:Ford Focus 1,6 16V r.v 1999
Ford Escort 1,6 16V r.v1994
Op-Com v okolí Česká Lípa k dispozici
Re: Turbo / DPF ? Astra H Z19DT
Na intercooler jsem se ptal hned když jsem si bral auto zpátky po opravě turba a prý tam olej nebyl. 5-10 km by bylo fajn, ale já už najel přes 150 km a stále hulí. Astru jsem si dovezl z Německa.Romano77 píše:Zdravím.
A co intercoler.?. Nenatlačilo do něj turbo olej než odešlo? A teď motor nemá vzduch?
Po výměně turba se může trochu oleje dostat do výfuku a pak to klidně 5-10 km vypaluješ a není za tebou skoro vidět
Astru máš z německa? Mám astru s tímto motorem Z19DT (nová z ČR) a DPF tam není.
Zdar Roman.
P.S. souhlas s Mauro. 80km na šestku = podtáčení.Příliš málo vzduchu pro motor.Ani z kopce netočím míň jak 1750 otáček.
Re: Turbo / DPF ? Astra H Z19DT
Každý máme nějaký styl jízdy kdyby to motor nezvládal, samozřejmě bych ho zbytečně netrápil. Ať teda neslovíčkaříme, 1500rpm točí přesně v 85km/h. Nejsem žádnej spořílek, dálnici jezdím 140 - 150, průměrná spotřeba dle BC dlouhodobě 5,7/100km, ale v reálu to je o 0,5 litru víc, když si spočítám najeté km a natankované litry - to že BC kecá jsem si už zvykl.Mauro píše:Schvalne jsem to dneska na rovince zkusil, a na sestku pri 80-tce tam mam rovnych 1400 ot/min.
Zrychlovat to sice zrychlovalo, ale normalne jsem citil i pres kapotu, jak se ten motor na me nevericne diva a hodne vycitavym pohledem se pta "co mi to delas ?! "
Re: Turbo / DPF ? Astra H Z19DT
Napadá mě, jestli třeba ještě nemůže mít souvislost - když turbo odešlo, auto samozřejmě nemělo výkon, takže jsem domů a pak do servisu jel s plným plynem na podlaze a na rovince max. 80 km/h. Už tenkrát to hulilo, ale přikládal jsem to špatnému spalování když turbo netočilo. Tak jestli to tam někde nemůže být přicpané? můj servisák má kromě DPF podezření i na přicpaný katalyzátor, ale prý do něj nejde vidět, takže by to zjistil jen výměnou. V autorizáku zase tvrdili, že kdyby byl katík přicpaný, auto nepojede vůbec.
- Oťas
- Příspěvky: 1507
- Registrován: 19 dub 2010, 20:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo / DPF ? Astra H Z19DT
Kolik máš najeto? Co tomu říká dvouhmota, jestli brzdíš motorem ve vysokejch otáčkách.Romano77 píše:Ani z kopce netočím míň jak 1750 otáček.
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
Re: Turbo / DPF ? Astra H Z19DT
Při brzdění motorem při vyšších otáčkách by se nemělo dvouhmotě dít nic špatnýho, ne? Vadit by jí mělo pod nějakých 1800-1600 otáček jak při zrychlování, tak brzdění?
S autem jezdím, až dvouhmota odejde, koupím novou... vždyť je to spotřebka, jako ostatně všechno na současných autech.
S autem jezdím, až dvouhmota odejde, koupím novou... vždyť je to spotřebka, jako ostatně všechno na současných autech.
Astra H Z19DT caravan
Astra G Z16XE caravan
Fabia 1,2 HTP - služební
Omega A C24NE caravan
Omega A C20NE
Astra G Z16XE caravan
Fabia 1,2 HTP - služební
Omega A C24NE caravan
Omega A C20NE
Re: Turbo / DPF ? Astra H Z19DT
podla mojho nazoru auto trpi najma pri malych otackach ked sa dlho nechava, radenie 1800 a menej si myslim a zotrvaku najviac vadi statie v kopci na rychlosti, podtacanie motora moj nazor Hm nepocul som este o tom ze trpi zotrvak pri brzdenim motorom ale vsetko je mozne
Opel Astra H Caravan 1,7CDTi 74kw chip