Černý kouř, pokles výkonu a chyby v ECU
Černý kouř, pokles výkonu a chyby v ECU
Ahoj,
poslední dobou zaznamenávám pokles výkonu (cca. do 2000 ot. - než naskočí turbo). Auto má při rozjezdu tendenci chcípat (jde to udržet přidáním více plynu).
V ECU mám chyby: Potvrzené - P1400, Nepotvrzené/Probíhající (peending) - P2279, P0400
Není ten pokles výkonu třeba tím, že je auto v nouzovém režimu (nejde zapnout tempomat)? Slyšel jsem názor, že kouření může být vadným žhavičem?
Minulý rok jsem si nechal vyčistit AGR ventil (půl roku byl klid a poté to začalo) - předním jsem měl pouze chybu P1400.
Motor: 1.7 CDTI 59 kW
Máte nějaký tip na problém, než se dostanu do servisu? Díky
poslední dobou zaznamenávám pokles výkonu (cca. do 2000 ot. - než naskočí turbo). Auto má při rozjezdu tendenci chcípat (jde to udržet přidáním více plynu).
V ECU mám chyby: Potvrzené - P1400, Nepotvrzené/Probíhající (peending) - P2279, P0400
Není ten pokles výkonu třeba tím, že je auto v nouzovém režimu (nejde zapnout tempomat)? Slyšel jsem názor, že kouření může být vadným žhavičem?
Minulý rok jsem si nechal vyčistit AGR ventil (půl roku byl klid a poté to začalo) - předním jsem měl pouze chybu P1400.
Motor: 1.7 CDTI 59 kW
Máte nějaký tip na problém, než se dostanu do servisu? Díky
- Reklama
Re: Černý kouř, pokles výkonu a chyby v ECU
Ahoj zkus zadat do vebu P0400 Astra a uvidíš. A takhle můžeš zadávat i ostatní chyby.
Černý kouř znamená vypalování DPF. To je ta chyba P1400. Vypaluje se to po 800-1300km cca měsíc.
Doufám že si to těžce nepřekročil. Pokud máš MKJ tak ti to ukáže.
Stačí jet asi tak cca 10-15km a je to v pořádku. Chyba P0400 a P 2279 je většinou EGRventil. A půl roku na zanesení je standart.
Já už jsem ho za dva a půl roku čistil 5x, Doma. Zde na vebu je i popsaný postup.
Opel Astra Twintop Cosmo 1.9CDTI 110Kw MKJ VCU UHP-4 CID
Černý kouř znamená vypalování DPF. To je ta chyba P1400. Vypaluje se to po 800-1300km cca měsíc.
Doufám že si to těžce nepřekročil. Pokud máš MKJ tak ti to ukáže.
Stačí jet asi tak cca 10-15km a je to v pořádku. Chyba P0400 a P 2279 je většinou EGRventil. A půl roku na zanesení je standart.
Já už jsem ho za dva a půl roku čistil 5x, Doma. Zde na vebu je i popsaný postup.
Opel Astra Twintop Cosmo 1.9CDTI 110Kw MKJ VCU UHP-4 CID
Naposledy upravil(a) Hellrider dne 03 srp 2015, 23:42, celkem upraveno 1 x.
Opel Astra Twintop Cosmo 1.9CDTI 110Kw MKJ VCU UHP-4 CID
Re: Černý kouř, pokles výkonu a chyby v ECU
Podla tych dvoch chyb to jasne vyzera na EGR a ta tretia moze moze byt tiez kvoli tomu, alebo mas netesnost na sani vzduchu
ECN - P2279 Intake Air System Leak Detected B-035
ECN - P2279 Intake Air System Leak Detected B-035
BMW F21 B47 170kW Valencia Orange 2016
Astra GTC Z17DTR 110kW Technical gray 2009 | MKJ | CD40 USB
Insignia A B20DTH 125kW Snow White 2015
Vectra C Caravan Z19DTH 110kW Royal blue 2007 - Ex
OP-COM 2014
Astra GTC Z17DTR 110kW Technical gray 2009 | MKJ | CD40 USB
Insignia A B20DTH 125kW Snow White 2015
Vectra C Caravan Z19DTH 110kW Royal blue 2007 - Ex
OP-COM 2014
Re: Černý kouř, pokles výkonu a chyby v ECU
Jo máš pravdu. Může to být netěsnost způsobená sazemi a karbony mezi sedlama EGR ventilu a tak uniká tlak.
A nebo netěsnost a nebo prasklina na hadicích.(Tůrování při ucpaném DPF). Můj případ ještě než jsem si koupil MKJ.
A nebo co nepřeju!!!!! praský plášť turba.(Tůrování při ucpaném DPF). Já měl sakra štěstí.
A ještě to může být váha vzduchu.
Opel Astra Twintop Cosmo 1.9CDTI 110Kw MKJ VCU UHP-4 CID
A nebo netěsnost a nebo prasklina na hadicích.(Tůrování při ucpaném DPF). Můj případ ještě než jsem si koupil MKJ.
A nebo co nepřeju!!!!! praský plášť turba.(Tůrování při ucpaném DPF). Já měl sakra štěstí.
A ještě to může být váha vzduchu.
Opel Astra Twintop Cosmo 1.9CDTI 110Kw MKJ VCU UHP-4 CID
Naposledy upravil(a) Hellrider dne 04 srp 2015, 00:05, celkem upraveno 1 x.
Opel Astra Twintop Cosmo 1.9CDTI 110Kw MKJ VCU UHP-4 CID
Re: Černý kouř, pokles výkonu a chyby v ECU
Díky za odpovědi... sám to asi nevyčistím, takže to hodím do servisu.
No ten černý kouř a problém s výkonem je už delší dobu (2-3 týdny) ... během té doby jsem najezdil tak 2 000 km.
Tady tomu nerozumím... co jsem neměl překročit?
Vypaluje se to po 800-1300km cca měsíc.
Doufám že si to těžce nepřekročil.
No ten černý kouř a problém s výkonem je už delší dobu (2-3 týdny) ... během té doby jsem najezdil tak 2 000 km.
Tady tomu nerozumím... co jsem neměl překročit?
Vypaluje se to po 800-1300km cca měsíc.
Doufám že si to těžce nepřekročil.
Re: Černý kouř, pokles výkonu a chyby v ECU
Pokud jsi přerušoval regeneraci (vypalování) DPF, tak jsi to mohl ucpat nad limit.
V takovém případě se už regenerace nespustí. A pokud je to hodně tak ani nepůjde spustit statická v servise. Můj případ.
Tvé problémy tomu nasvědčují.
Opel Astra Twintop Cosmo 1.9CDTI 110Kw MKJ VCU UHP-4 CID
V takovém případě se už regenerace nespustí. A pokud je to hodně tak ani nepůjde spustit statická v servise. Můj případ.
Tvé problémy tomu nasvědčují.
Opel Astra Twintop Cosmo 1.9CDTI 110Kw MKJ VCU UHP-4 CID
Opel Astra Twintop Cosmo 1.9CDTI 110Kw MKJ VCU UHP-4 CID
Re: Černý kouř, pokles výkonu a chyby v ECU
Jak jsem mohl přerušit regeneraci? Několikrát jsem smazal chyby v ECU... třeba tím?Hellrider píše:Pokud jsi přerušoval regeneraci (vypalování) DPF, tak jsi to mohl ucpat nad limit.
V takovém případě se už regenerace nespustí. A pokud je to hodně tak ani nepůjde spustit statická v servise. Můj případ.
Tvé problémy tomu nasvědčují.
Opel Astra Twintop Cosmo 1.9CDTI 110Kw MKJ VCU UHP-4 CID
PS: Jestli je myšleno DPF - filtr pevných částic, tak ten v 1.7 CDTI 59 kW údajně není.
-
- Příspěvky: 911
- Registrován: 11 kvě 2009, 11:35
- Bydliště: Lysá nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Černý kouř, pokles výkonu a chyby v ECU
Jestli ve voze DPF je nebo není poznáš snadno, podívej se na typový štítek a pokud na pozici 16 budeš mít hodnotu 0.5, tak DPF máš.
Re: Černý kouř, pokles výkonu a chyby v ECU
Byl jsem se podívat. Mám tam hodnotu 1.2, takže DPF nemám.PepaS píše:Jestli ve voze DPF je nebo není poznáš snadno, podívej se na typový štítek a pokud na pozici 16 budeš mít hodnotu 0.5, tak DPF máš.
Zkusím nechat vyčistit AGR a uvidím. Dříve mi v servisu nutili nový, ale já jsem trval pouze na vyčištění. Přijde mi, že na AGR se nemůže nic pokazit Co myslíte?
Re: Černý kouř, pokles výkonu a chyby v ECU
Aha já myslel že DPF máš. Ty problémy jsou stejné jako ty mé před dvěma lety.
Na vině byl ucpaný filtr pevných částic a nefunkční lambda sonda.
Vzhledem že ho nemáš, tak bych nechal zkontrolovat váhu vzduchu. Pokud né tak bych zkusil veb.
Na EGR se může akorát pos... že když se dostane dovnitř elektromagnetu voda že může vnitřek zreznout.
A EGR se nebude otevírat. Poznáš to podle kolíčku uprostřed. Musí se volně pohybovat a nedrhnout.
Pokud je uvnitř a nechce ven je zarezlí.
Ale i v tomto případě je zde na foru postup jak to opravit.
Opel Astra Twintop Cosmo 1.9CDTI 110Kw MKJ VCU UHP-4 CID
Na vině byl ucpaný filtr pevných částic a nefunkční lambda sonda.
Vzhledem že ho nemáš, tak bych nechal zkontrolovat váhu vzduchu. Pokud né tak bych zkusil veb.
Na EGR se může akorát pos... že když se dostane dovnitř elektromagnetu voda že může vnitřek zreznout.
A EGR se nebude otevírat. Poznáš to podle kolíčku uprostřed. Musí se volně pohybovat a nedrhnout.
Pokud je uvnitř a nechce ven je zarezlí.
Ale i v tomto případě je zde na foru postup jak to opravit.
Opel Astra Twintop Cosmo 1.9CDTI 110Kw MKJ VCU UHP-4 CID
Opel Astra Twintop Cosmo 1.9CDTI 110Kw MKJ VCU UHP-4 CID