Strata výkonu
- swabel
- Příspěvky: 2166
- Registrován: 14 čer 2009, 02:14
- Bydliště: Tvrdošín - SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Strata výkonu
Raz sa da rozobrat, vycistit, premazat, no neda sa to robit do nekonecna. Doba, kedy sa chyba opat objavi sa skracuje s opatovnymi cisteniami.
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK
- Reklama
Re: Strata výkonu
toto som potreboval vediet,dik.Viem to doma sam vymenit?Treba tam nejake nove tesnenia?
astra H caravan-1,9 cdti-88kW/120ps-2008-chip na 145ps od profituning.sk
frontera-3,2-V6-151kW-1999
frontera-3,2-V6-151kW-1999
- swabel
- Příspěvky: 2166
- Registrován: 14 čer 2009, 02:14
- Bydliště: Tvrdošín - SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Strata výkonu
Vymena nie je narocna, tesnenia je dobre dat nove.
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK
Re: Strata výkonu
matobp
vyndat vycistit bordel okolo ventilu egr, zalit benzinem a pokud bude protekat zahodit a vymenit za jiny, ja jsem mel na obou autech opotrebovany ten ventil, po vycisteni netesnil.....elektromagnet byl bez znamek koroze a fungoval bez problem presto auto skubalo a pri brzdeni motorem padalo do nouzaku.
vyndat vycistit bordel okolo ventilu egr, zalit benzinem a pokud bude protekat zahodit a vymenit za jiny, ja jsem mel na obou autech opotrebovany ten ventil, po vycisteni netesnil.....elektromagnet byl bez znamek koroze a fungoval bez problem presto auto skubalo a pri brzdeni motorem padalo do nouzaku.
Opel Zafira 19 CDTi Cosmo, Bi-xenon, panorama, webasto, MKJ, MVK.....
Re: Strata výkonu
Tak chyba se projevuje neustále, budu investovat do nového EGRu máte prosím někdo tip kde dobře koupit? Origo ceny jsou dost vysoké, že.
Zafira 1,9 CDTi 88kW 2005, CD70 NAVI, park pilot, automatická klimatizace a spostu drobností co auto umožňuje
Re: Strata výkonu
Podívej se třeba tady:
http://www.autodily-prostejov.cz/opel.html
http://www.autodily-prostejov.cz/opel.html
Vectra C Caravan 1,9 CDTI r.v.2005
Možnost diagnostiky Olomouc a okolí OP-COM Professional CZ verze 131125d
Možnost diagnostiky Olomouc a okolí OP-COM Professional CZ verze 131125d
Re: Strata výkonu
tak jsem ho včera vyměnil EGRa jednoho, jsem zvědav jestli to bude mít vliv na můj problém.
Kupoval jsem tady http://www.WRC-autodily.cz
z prostějova se mi ani neozvali když jsem psal dotaz
a problém se objevol znovu, ještě to vysleduju ale asi jsem na problém nepřišel
Kupoval jsem tady http://www.WRC-autodily.cz
z prostějova se mi ani neozvali když jsem psal dotaz
a problém se objevol znovu, ještě to vysleduju ale asi jsem na problém nepřišel
Zafira 1,9 CDTi 88kW 2005, CD70 NAVI, park pilot, automatická klimatizace a spostu drobností co auto umožňuje
Re: Strata výkonu
Mě to dělalo nejdřív občas, ale teď už každou chvíli. Jak při zátahu, tak i když jedu z kopce, dám nohu z plynu při 2500 otáčkách a šup, rožne se kontrolka a jak otáčky klesnou pod 2000 zase zhasne. Když na to šlápnu nebo držím motor trvale v otáčkách víc jak 2200 tak mi spadne turbo a nejde do otáček. EGR mám nový, CIM měněný a hlavně jsem zoufalý protože je s tím občas hardcore předjíždění a jízda po dálnici je pro mě tabu .. Nemá někdo nějaký nápad nebo nevyřešil už někdo tento problém?
Opel Astra H kombi 1.9 CDTI 88kw 16V + chip na 110kw
rv.2005
OP-COM k dispozici
rv.2005
OP-COM k dispozici
Re: Strata výkonu
A co DPF, mas ho tam? Spaluje ok? Ked zostane moc zaneseny aj po regeneracii, moze sposobovat zle tlaky..
Mimochodom poculi ste uz niekto o 2 EGR ventiloch? Jeden servisman mi hovoril o podobnom probleme, ze sa im postupne stale vracala jedna TAXI Zafira s chybou v EGR, cistili, 2x vymenili za novy, vzdy pomohlo na chvilu a az nakoniec vraj zistili ze to ma 2. EGR ventil niekde v spodnej casti motora a az po jeho vycisteni zatial vsetko ok ...no ja som na neho kukal o com to hovori s tym, ze ja tam ziadny 2. nemam...tak neviem
Ja osobne to pri najblizsich problemoch riesim nasledovne - EGR zaslepit, DPF vykuchat, prepalit soft. Tiez by som chcel vyhodit chladic EGR plynov ten na termostate a okruh napajit na priamo - toto ste niekto urobili?
Mimochodom poculi ste uz niekto o 2 EGR ventiloch? Jeden servisman mi hovoril o podobnom probleme, ze sa im postupne stale vracala jedna TAXI Zafira s chybou v EGR, cistili, 2x vymenili za novy, vzdy pomohlo na chvilu a az nakoniec vraj zistili ze to ma 2. EGR ventil niekde v spodnej casti motora a az po jeho vycisteni zatial vsetko ok ...no ja som na neho kukal o com to hovori s tym, ze ja tam ziadny 2. nemam...tak neviem
Ja osobne to pri najblizsich problemoch riesim nasledovne - EGR zaslepit, DPF vykuchat, prepalit soft. Tiez by som chcel vyhodit chladic EGR plynov ten na termostate a okruh napajit na priamo - toto ste niekto urobili?
Astra H Combi 1.9CDTI 88kW ..
Open&Start..AFL..CID..Navi..Bluetooth..AUX..Park.senzory
Open&Start..AFL..CID..Navi..Bluetooth..AUX..Park.senzory
Re: Strata výkonu
Já měl na stejný problém s kontrolkou. Jakmile jsem sjížděl z dálnice, noha z plynu a než jsem opustil sjezd, tak blik. Každé ráno, každé odpoledne... Ke konci to už i svítilo furt - zhaslo třeba další den. Nebo po několika startech.
EGR jsem měl měněný před skoro rokem v Oplu a říkal jsem si, že snad po roce...
Nikdy jsem ale nepociťoval ztrátu výkonu. Jelo to pořád stejně, akorát jsem při velké akceleraci do kopce cítil takové pohupování/poškubávání vozu. Pak jsem stáhl zkušebně Live Data OP-COMem a i když jsem v tomto úplný laik, tak po zobrazení grafu tam to pohupování šlo vidět.
No a asi před 3 týdny jsem to už nevydržel a pustil se do EGR. Nebyl moc zanesený, ale když už byl venku...
Co hlavně (když už byl venku EGR), vytáhl jsem i MAP senzor. A to bylo něco! Škoda, že jsem to nevyfotil! Jedna velká koule sazí - ani jsem netušil, jaký to má mít tvar, dokud jsem to několik krát neprostříkal čističem brzd a párátkem neprošťoural! Vůbec netuším, jak to ten tlak v sání mohlo snímat!
No zkrátím to - kontrolka od té doby nesvítí (ťuk, ťuk, ťuk ), pohupování je pryč a věřím, že to nebylo ventilem, ale tím senzorem...
Tak třeba to pomůže i někomu jinému!
EDIT: MAF senzor je špatné označení - to by byla asi váha vzduchu.
MAP senzor - to je to správné označení - sorry!
EGR jsem měl měněný před skoro rokem v Oplu a říkal jsem si, že snad po roce...
Nikdy jsem ale nepociťoval ztrátu výkonu. Jelo to pořád stejně, akorát jsem při velké akceleraci do kopce cítil takové pohupování/poškubávání vozu. Pak jsem stáhl zkušebně Live Data OP-COMem a i když jsem v tomto úplný laik, tak po zobrazení grafu tam to pohupování šlo vidět.
No a asi před 3 týdny jsem to už nevydržel a pustil se do EGR. Nebyl moc zanesený, ale když už byl venku...
Co hlavně (když už byl venku EGR), vytáhl jsem i MAP senzor. A to bylo něco! Škoda, že jsem to nevyfotil! Jedna velká koule sazí - ani jsem netušil, jaký to má mít tvar, dokud jsem to několik krát neprostříkal čističem brzd a párátkem neprošťoural! Vůbec netuším, jak to ten tlak v sání mohlo snímat!
No zkrátím to - kontrolka od té doby nesvítí (ťuk, ťuk, ťuk ), pohupování je pryč a věřím, že to nebylo ventilem, ale tím senzorem...
Tak třeba to pomůže i někomu jinému!
EDIT: MAF senzor je špatné označení - to by byla asi váha vzduchu.
MAP senzor - to je to správné označení - sorry!
Zafira 1,9 CDTi Cosmo, r.v. 2007, Panorama, ... alias "Golem"
Nedávno: ZAFIRA 1,6 16V Elegance
Dávno: ASTRA F 1,6 Classic
Kdysi dávno: CORSA A 1,4i
OP-COM Clone
Nedávno: ZAFIRA 1,6 16V Elegance
Dávno: ASTRA F 1,6 Classic
Kdysi dávno: CORSA A 1,4i
OP-COM Clone