Stránka 34 z 35

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 22 zář 2015, 14:18
od fedas
Figi, tim chtěl asi říct, že když tam klapky nejsou, tak se auto chová, jako při stále otevřených. Pravdou je, že jisté rozdíly zde jsou, jak jsem psal. Ve výkonu ne, ale je pravda, že auto je schopné se rozjet plynule v extrému už od nějakých 1200 ot. Při nefunkčních klapkách je do 1800 auto temeř mrtvé.

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 22 zář 2015, 14:29
od fedas
Moje táhlo na sání bylo spadlé od koupě. Najel jsem ještě asi 25 tis. Pak už to foukalo kolem klapky nejblíže EGR a výměna se stala celkem akutní. Přemýšlel jsem o repasi v Polsku, ale po pravdě mě úplně nenadchlo to plechové provedení klapek, které tam dávali.
Já jsem měl asi kliku, ale podařilo se mi teměř zadarmo přijík k inovovanému sání (vyběhanému po 240 tis.). Naštěstí to asi nebylo zas tak moc (nevím, jak mohou vypadat jiné), ale podařilo se mi jednotlivé klapky rozebrat, nechat udělat "futýrka", a vůli tím zase vymezit. Simerinky byly ještě docela OK. Na ebay jsem koupil nové domečky http://www.swirlrepair.com/index.html za cca 20E. Musel jsem vyzkoušet více O-kroužků, než jsem našel správnou velikost, aby v nich táhlo dobře drželo. Soustružníkovi jsem za jeho práci opravil telefon, sání vyměnil sám. Tím mě repase sání v penězích přišla na cca necelý pětikilo (o času se radši bavit nebudem :D ). Zatím mám najeto asi 8 tis., táhlo drží a motor se chová velmi kultivovaně.
Video po sestavení : https://www.youtube.com/watch?v=c0H52NCEUp0
Finále na motoru: https://www.youtube.com/watch?v=HtMStca0k5Q

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 22 zář 2015, 14:53
od fedas
Další foto

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 22 zář 2015, 14:54
od fedas
Tady je vidět, že klapka na 4 válci už byla ve stavu za 1 minutu 12. Najeto asi 156tis.

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 22 zář 2015, 19:26
od Figi
Přesně jak píše FEDAS chápu to tak, že když jsou ty klapky vykuchané ven, tak se to chová tak jako když je ta klapka otevřená stále... Tedy při vysokých otáčkách pravděpodobně stejný výkon, protože v tomhle případě jsou klapky (když na sání jsou) stejně otevřené a přísun vzduchu je stejný. (nehádám se že to tak je, jen jsem to tak pochopil podle toho co jsem četl...).
Mě jde o ty nízké otáčky kde aktuálně při špatných kapkách cítím, že musím pomaleji pouštět spojku, aby mi to nezdechlo, není to sice žádná hrůza, ale trochu to poznat jde...
Protože nevím co se děje v sání teď, když je sání špatné, tak bych byl rád, když by mi někdo vysvětlil v čem bude sání bez klapek lepší než to, které tam mám.
Já si totiž myslel že je problém v tom že se klapky nezavřou...
Může se stát, že se mi teď klapky třeba nasají do motoru?

SWABEL pokud bych se rozhodl vzít sání bez klapek, jak to uděláme s dopravou, na kolik by to vyšlo? Do Ostravy asi nejezdíš,že?

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 22 zář 2015, 19:45
od fedas
Figi, myslím, že jsem to docela popsal výše. Je to teda spíše pocitové, ale podobně to popisuje více majitelů. Já jsem zatím neslyšel, že by si OPEL nasál nějakou klapku. I když ta moje už k tomu možná neměla daleko. Už byla kousek povysunutá a možná by brzo ztratila vedení spodního čepu a pak by se mohly dít věci. Nasátí je spíš problém BMW, které mají jina řešené sání a tam se tyto případy již staly: http://www.bmwforums.info/general-guide ... flaps.html , tady je taky pekne videt slamastika po nasátí : http://www.bmwforums.info/general-guide ... flaps.html

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 22 zář 2015, 21:47
od swabel
Že sa nasaje do motora nejaká klapka, je veľmi málo pravdepodobné.
Problém je ten, že ak klapka zostane v zaseknutá v zatvorenej polohe, auto nebude mať výkon. To je celá veda. Klapky sú tam len kvôli lepšiemu víreniu vzduchu do valca. Ak tam nie sú, auto ide rovnako dobre.
Niekde dokonca vedia odstrániť v ECU motora aj mapy sania a klapiek.

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 23 zář 2015, 07:02
od denny
U motorů BMW je to docela běžná šlamastika,Tyto motory byly i v Omegách.
U BMW to vyřešili tak ,že novější modely je již nepoužili a Opel už tyto motory nepoužíval.Za to zase začal montovat ty "super" třílitry od Isuzu :)

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 23 zář 2015, 09:45
od Zdenda
Cau, já jsem celkem nedávno provedl na mém motoru odstranění klapek a zaslepení dírek :D mám najeto cca 1000 km a všechno ok. Po vymontování dvě klapky zavřené, jedna v pozici na půl a jedna otevřená.. Při plným to teď jede opravdu výborně a v nízkých ot. necítím rozdíl. Jinak moje sání profukovalo dost měl jsem od sazí půl motoru a teď ta čistota 8-)

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 23 zář 2015, 17:09
od pmo
Můžu také potvrdit, mám zaslepeno přes rok a v pohodě, stejně jako Zdenda v předchozím příspěvku. A to jsem to rozdělával ještě funkční bez nějakého očouzení motoru, táhlo ještě drželo, ale dalo se lehce sundat. Zaslepení jsem dělal při rozvodech.