Stránka 33 z 35

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 30 črc 2015, 16:02
od Mayki
Je to tady ten :

Kód: Vybrat vše

http://www.in-car.pl/?page_id=29
Je to už ale čtyři roky tak snad ještě funguje... ;)

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 30 črc 2015, 19:38
od exford
Komo píše:Vdaka bohu za 8 ventil :)
jj............diky 8-)

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 21 zář 2015, 09:33
od Figi
Ahoj, máte někdo ještě na prodej sání 1,9 16v 88 kW? Díky

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 21 zář 2015, 10:41
od swabel
Mám na predaj spravené sanie, bez klapiek. 85 € a staré sanie ide mne, alebo 110 € a staré sanie nepotrebujem.

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 21 zář 2015, 20:50
od Figi
Spravene bez klapek, to znamená, že tam jsou dané jen ty zaslepky? No zvažoval jsem, že si ty zaslepky objednám z ebay, ale bojím se dvou věcí. Zaprvé nižší výkon v nízkých otáčkách a taky emise, když se to řeší každý rok víc a víc...
Máte s tím zkušenosti?
Se špatnými kapkami mi to při klime na plný výkon v létě párkrát chciplo při rozjezdu a zdá se mi že musím opatrněji se spojkou i bez té klimatizace...

Na druhou stranu už je to staré auto a je mi líto do toho cpát např 15000 :-(

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 21 zář 2015, 20:58
od swabel
Nizsi vykon bez klapiek? :) Na to si prisiel ako?

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 22 zář 2015, 06:55
od Figi
No například když se podíváš v této diskuzi na starší příspěvky, tak to tam je zmíněno, že pokud jsou klapky stále zavřené, tak je nižší výkon ve vysokých otáčkách a při stále zavřených kapkách a při otevřených zase v nízkých otáčkách. Tohle tady někde taky najdeš.
Mě to navíc ještě profukuje ven, tak je to asi částečně i tím...
No ale teda to co nabízíš, je sání se záslepkami a máš s tím osobní zkušenost jak se to auto(motor) pak chová? Je tam pak nějaký rozdíl a nebo ne?

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 22 zář 2015, 08:19
od Signum
Pokiaľ niesi závodník tak žiadny rozdiel nespoznáš,iba v cene opravy ;)

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 22 zář 2015, 09:19
od fedas
Je pravda, že já jsem po opravě klapek čekal nějakej propastnej rozdíl. Při první jízdě se mi zdálo vše jako dřív. Po čase jsem si ale uvědomil, že jezdím trochu jinak, a auto opravdu jede trochu jinak. Zátah v nízkých otáčkach je plynulejší a při potřebě pouze malého výkonu se nechá klidnou jízdou jet i ve velice nízkých otáčkách (o nevhodnosti takové jízdy pro dvouhmotu vím). Ale, že by to jelo nějak výrazně víc, to asi ne.

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 22 zář 2015, 13:51
od swabel
Figi nepochopil si - klapky su vyhodené preč, žiadne v opravenom saní nie sú :)
Rozdiel nespoznáš, akurát ako píše Signum, len v cene opravy.
Prevedenie sania bez klapiek so zaslepenými otvormi po tiahlach je na veky večné, amen :) Upravené sanie prežije aj auto.