Stránka 31 z 35

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 11 dub 2014, 20:20
od Kesi
Včera namontované zaslepené sanie. Vyskúšané. Po 50km žiadny pocitový rozdiel medzi výkonom. A konečne to ide 8-)

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 11 dub 2014, 21:11
od Kesi
Pre inšpiráciu

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 13 dub 2014, 19:32
od pmo
No konečně to někdo zrealizoval na Oplu a napsal o tom. 8-) Udělám to taky tak, jen jsem čekal až to někdo vyzkouší a podělí se o zkušenosti. Mám k tomu jen pár otázek.
Ovládací motorek klapek jsi namontoval zpět a chodí naprázdno? EGR máš omezený podložkou nebo plně průchozí? A výkon je skutečně beze změny i v nízkých otáčkách? Zkoušel jsi to třeba na nějaké kontrolní trase, kde jsi věděl jak to jezdilo dříve, když byly klapky ještě OK a teď?

A k montáži - dával jsi zpět pero na hřídel čerpadla? V návodech je psané, že se pero nemá dávat zpět, ale názory se různí i tady na fóru a i já nevidím důvod proč tam pero nevrátit

Předem díky za odpovědi a za rady.

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 14 dub 2014, 19:55
od Kesi
Samozrejme je servo na ovládanie na mieste a zapojené, len som demontoval z neho tiahlo. Pri skúške funcie cez OPcom pracuje.
EGR je čiastočne zaslepené, ale ďalší level je jeho softvérové odstránenie.
Poistné pierko som dal naspäť, názory som čítal rôzne, ale neviem prečo by tam nemalo ísť.
Čo sa týka jazdných vlastností tak mám pocit že motor je v nízkych otáčkach ochotnejší, ale to môže byť dojem, alebo len to že je čisté sanie :mrgreen:

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 14 dub 2014, 20:23
od Signum
poistnutný klin nieje nutné dávať naspeť ,robil som to týmto štýlom podľa TIS-u min. 20X a problém nevznikol žiadny ;)

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 14 dub 2014, 20:33
od Kesi
Je to v podstate jedno, pretože ak tam klínok nedáš, dotiahnutý kónus určite neprešmykne.

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 15 dub 2014, 08:44
od falconik
Kesi

podle me kdyby se to vzalo na brzdu bude ve spodni casti otacek dira, saje to pres oba kanaly coz pri funkcnich klapkach neni. Asi to bude trochu vic kourit, mene vzduchu ve valci na stejnou davku paliva=vic coudim takze pokud mam DPF a budu se courat hodne ve meste "muzu" mit problemy se zanasenim DPF, saturace se vypocitava podle nejakeho predem daneho modelu vypoctu. Staci zaneseny EGR, ted jsem to opet resil, zadny problem obcas auto v nouzaku po vycisteni a saturaci na 60% stale chyba, staticka regenerace a vycisteny egr a vse zase jede jak ma.

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 15 dub 2014, 21:17
od Kesi
Prečo menej vzduchu? Trochu sa strácam, alebo to zle chápem. Vzduchu je tam rovnako ako pri funkčných klapkách len má iné prúdenie. Tým že je otvorené len jedno sanie tak je len rýchlejší pietok. Inak tá klapka niej vzduchotesná je to len prekážka. Je to výrivá klapka.

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 15 dub 2014, 21:24
od Kesi

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 15 dub 2014, 21:45
od falconik
Kesi

odpovedel jsi si sam :D vireni, diky vireni vznika "podtlak", v nizkych otackach dochazi k vireni a tim padem k lepsimu plneni=nizsi emise, vyssi kroutici moment. Zaslepeni je reseni ale.....btw dobra prace 8-) , nechal sis nekde vyrobit zaslepky nebo zavareno???

dokonce existuje opravna sada :o

http://www.swirlrepair.com/index.html

bohuze to neresi "vymackane" klapky a jejich netesnost...pouze tahlo