Stránka 2 z 35

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 11 srp 2009, 09:18
od wojto33
jedna klapka ide tazko na 3. valci... na nej je ten motorcek alebo co to tam je a ostatne sa tam krutia uplne volne ...a tiez necitim nejaky rozdiel ale rad by som to tam namontoval lebo mam rad ked je vsetko ako ma :D :D

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 18 říj 2009, 19:47
od Marky
Polaci to uz nejak resi, alespon predpokladam...
http://www.kolektorycdti.zafriko.pl/kat/1____wstEp

Par otazek - asi hlavne pro RomanaK, ktery je v tomto kovany a machr ;)

Nemuze se utrzena klapka dostat (vsat) pod ventil?

Kolik to tak vydrzi nez se to sesype?

Nekde jsem cetl, ze uz to fiati dnes nejak modifikuji, neni o tom info?

Kdyz prekousnu tuto chorobu co jeste navic muze clovek potkat u 110kW vuci 88kW?

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 30 říj 2009, 18:23
od Jirka156
Mám taky motor Z19DTH a mám spadlé táhlo klapek. Zjišťoval jsem jak je to s tím, sehnat jen samotné táhlo a bohužel jsem nenašel. V Opelu prý jedině celé sání,ale v EPC není táhlo na sání vidět, tak bůh ví, jestli tam na novým díle je. Na Elitu je fotka sání, ale bez táhla. Ceny jsou 9-10tis.Kč a to se mi nechce. Tak se budu snažit přijít na způsob, jak to táhlo zafixovat. Jinak auto se zdá, že jede normálně, ale když to spadlo, tak auto spadlo donouzového režimu a nevytočil jsem ho nad 2000ot. Po vypnutí a zapnutí klíčku o.k. Jen chyba v registru.

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 17 pro 2009, 08:53
od Marky

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 17 pro 2009, 20:48
od Jirka156
Díky, ale bohužel nejsem zběhlý v angličtině. Určitě jsem pochopil, že se nemá táhlo demontovat a že dosedací plochy + vnitřek sání by měl být čistý. Ale co když je táhlo poškozené, co s ním? Přece ne kupovat celé sání + ostatní věci.

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 17 pro 2009, 22:01
od tomas2009
Pokud ovladas nemcinu, tak v tom odkaze prepis en na de.
Jinak mam obdobny problem, navic se mi rozsvitili jeste emise. V Oplu za vymenu chteji 15k + 5k za praci. Rikali, ze do roku 2006 nebo tak nejak montovali vadne dily (technologicky nedotazeny) a jeste do roku 2008 je menili zadarmo.

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 18 pro 2009, 05:10
od pmo
jen pro informaci, píšou tam, že s vadným potrubím se má vždy vyměnit i ovládací motorek, proto si myslím, že za materiál chtějí 15t

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 19 pro 2009, 19:12
od Jirka156
To mně naštěstí kontrolka nesvítí. Ale poom, co mi na tuto závadu RomanK přišel a táhlo nahodil, ještě u něj zase spadlo. Tak se znovu nasadilo a cestou domů mi vypadlo a auto spadlo do nouzáku. Po dojetí domů jsem motor vypnul a po cca hodině nahodil a od té doby jezdím bez táhla a se zhasnutou kontrolkou. Sání se dá v Polsku sehnat origo Pierburg kolem 5,5tis.Kč. Nevíte někdo č.dílu a výrobce toho motorku?

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 22 pro 2009, 17:40
od Marky
Cisla jsou v tom pdfku, u opelu stoji 7236Kc s DPH
Tady ho mas taky v plne krase a se vsema OEM cislama.
http://www.automedik.cz/automobily-nahr ... pid=103103

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 23 pro 2009, 07:18
od Adriano2
Tak sem novým majitelem motoru bez této klapky :( ....motor nevykazuje žádnou chybu,šlape,absolutne žádný problém ,zádna chyba v PC,ani na diagnostice....tak co s tím?
Dá se jezdit i bez toho?,co motoru udélám??? Byl tu jeden komentář že nekdo bez toho jezdí rok a pul...kdyby to nějaký čas vydrželo nezlobil by sem se,ale zase nechcu motoru nějak uškodit.