Škubání a cukání 1.6 77Kw twinport
Napsal: 03 čer 2019, 11:02
Čau,
Potřeboval bych poradit! Nedávno (2 měsíce) jsem si pořídil Astru H, rok 2004, motor 1,6 77KW Twinport.
Řeším teď 3 problémy.
1. Auto mi při podřazování, zpomalování, vždy jakoby škubne (zhoupne se) - přijde mi to dost výrazné, na to aby to bylo normální, např když jdu z 4 na trojku při 80km/h a dojíždím na 50km/h, tak je to nejvýraznější..
-spodní silentblok je vyměněný, ale možná to souvisí s těmi dalšími problémy co vypíšu níž.
2. Při popojíždění, třeba na dvojku je auto taky trochu houpavé, motor občas jakoby poškubává. Šrtící klapka je vyčištěná a seřízená, svíčky jsou nové..
Mohl by to být zanesený EGR? zatím jsem na něj nekoukal a v servise mi řekli, že pokud nesvítí kontrolka, tak je zatím v pořádku.
3. občas se mi auto dost rozcuká, když jedu na 4ku (kolem 2000 ot.) v obci třeba, tak začne dost kopat, při podřazení a přidání plynu dobrý a pak to zas jde i na 4ku bez cukání. Nebo stačí i na volnoběh trochu vytočit cca na 3000 ot. a taky to odezní.
Známý říkal, že by to mohli být výřivé klapky... mohl by to dělat i zanesený EGR? Nebo mám hledat chybu u váhy vzduchu nebo v těch klapkách?
Děkuji za rady .
Jinak pro info. olej, filtry měněno, rozvody vč. pumpy taky.
Potřeboval bych poradit! Nedávno (2 měsíce) jsem si pořídil Astru H, rok 2004, motor 1,6 77KW Twinport.
Řeším teď 3 problémy.
1. Auto mi při podřazování, zpomalování, vždy jakoby škubne (zhoupne se) - přijde mi to dost výrazné, na to aby to bylo normální, např když jdu z 4 na trojku při 80km/h a dojíždím na 50km/h, tak je to nejvýraznější..
-spodní silentblok je vyměněný, ale možná to souvisí s těmi dalšími problémy co vypíšu níž.
2. Při popojíždění, třeba na dvojku je auto taky trochu houpavé, motor občas jakoby poškubává. Šrtící klapka je vyčištěná a seřízená, svíčky jsou nové..
Mohl by to být zanesený EGR? zatím jsem na něj nekoukal a v servise mi řekli, že pokud nesvítí kontrolka, tak je zatím v pořádku.
3. občas se mi auto dost rozcuká, když jedu na 4ku (kolem 2000 ot.) v obci třeba, tak začne dost kopat, při podřazení a přidání plynu dobrý a pak to zas jde i na 4ku bez cukání. Nebo stačí i na volnoběh trochu vytočit cca na 3000 ot. a taky to odezní.
Známý říkal, že by to mohli být výřivé klapky... mohl by to dělat i zanesený EGR? Nebo mám hledat chybu u váhy vzduchu nebo v těch klapkách?
Děkuji za rady .
Jinak pro info. olej, filtry měněno, rozvody vč. pumpy taky.