astra H Z18XE - problém ( nouzový režim + cukání motoru )
Napsal: 23 lis 2018, 14:15
Ahoj všeci,
mám problém na své astře 2005 1.8 92kw s motorem Z18XE. Když ráno poprvé nastartuju tak otáčky vylítnou někde k 3000 otáček a pak to padne že se to začíná dusit a udělá to 3x a pak se to ustálí ale dělá to pouze na první studený start - další starty jsou OK !
a ta druhá věc je problém že když tomu auto trochu šlápnu tak mi to padne do nouzového režimu ( oranžová kontrolka motoru ) a auto se začíná dusit - někdy se sama vzpamatuje a někdy je potřeba prostě vypnout motor a znovu nastartovat a vše je zase OK - je to dost divný !
na diagnostice mi se mi ukazovali 2 chyby a to jedna byla P0170 ( moc chudá směs ) a ta druhá byla něco ve stylu zapalovací cívky a chyby na prvním a 4 válci
nechal jsem si vyměnit zapalovací lištu, vyměnit svíčky a vyčistit škrtící klapku a stále padá do nouzáku
jinak auto má automatickou převodovku ale nevím jestli je tato informace k něčemu
ale auto auto to většinou dělá když jedu 1 pak 2 a najednou se 2jka pořádně protočí a u 3jky to hodí nouzový režim
prosím Vás o radu
Děkuji moc všem co mi na to zkusí odpovědět
mám problém na své astře 2005 1.8 92kw s motorem Z18XE. Když ráno poprvé nastartuju tak otáčky vylítnou někde k 3000 otáček a pak to padne že se to začíná dusit a udělá to 3x a pak se to ustálí ale dělá to pouze na první studený start - další starty jsou OK !
a ta druhá věc je problém že když tomu auto trochu šlápnu tak mi to padne do nouzového režimu ( oranžová kontrolka motoru ) a auto se začíná dusit - někdy se sama vzpamatuje a někdy je potřeba prostě vypnout motor a znovu nastartovat a vše je zase OK - je to dost divný !
na diagnostice mi se mi ukazovali 2 chyby a to jedna byla P0170 ( moc chudá směs ) a ta druhá byla něco ve stylu zapalovací cívky a chyby na prvním a 4 válci
nechal jsem si vyměnit zapalovací lištu, vyměnit svíčky a vyčistit škrtící klapku a stále padá do nouzáku
jinak auto má automatickou převodovku ale nevím jestli je tato informace k něčemu
ale auto auto to většinou dělá když jedu 1 pak 2 a najednou se 2jka pořádně protočí a u 3jky to hodí nouzový režim
prosím Vás o radu
Děkuji moc všem co mi na to zkusí odpovědět