Variátor?
Napsal: 09 led 2018, 17:28
Ahojte,
prosím Vás potreboval by som trochu poradiť, alebo teda pripraviť
Mal som problém s kompresiou na 4 valci, jeden servisák mi menil ventil, bol podpálený či niečo také.
Keď som auto bral zo servisu, tak to bola katastrofa, horšie ako keď som ho tam dal, a vypísalo mi chybu - zlá synchronizácia hriadeľa (alebo niečo také som našiel podľa čísla).
Zaniesol som auto späť do servisu, nastavil mi to, ale auto sa správalo presne tak, ako keď som ho tam dával prvý krát.
Teraz je už dva mesiace v druhom servise (nie že by ho robil, ale stojí v rade....) a dnes mi volali, že je to poškodený variátor. Hľadám o tom infošky ale neviem nič nájsť, tak by som sa chcel tu opýtať:
1 - Keď je poškodený variátor, čo to znamená z pohľadu ceny? Pýtam sa, pretože cenu mi servisák nepovedal ale z jeho slov som tak pocítil, že mi chce povedať riadnu pálku. Do motorov sa nevyznám, ale tak keď som trochu hľadal, tak ten variátor je niečo okolo rozvodov ak som správne našiel, je to drahé na opravu? Čo mám prijať od servisáka ako reálnu cenu?
2 - Môže byť poškodenie variátora spôsobené nekvalitnou opravou? To sa pýtam, pretože keď mi to v tom prvom servise dali do kopy tak určite tam nerobili poriadne to časovanie, podľa mňa to dali do kopy len od oka a údajne ešte aj teraz, po tom ako si to "opravili" to bolo o jeden zub preskočené. Ak to teda môže byť spôsobené neodbornou opravou v predchádzajúcom servise, riešil by som tam ich opravu reklamáciou, lebo mi zobrali 500€ a auto nedali do poriadku, aj keď vymenili ventil, ale ak spôsobili ďalšie škody...
3 - Môže mať chyba variátora za následok to, že auto v nízkych otáčkach strašne skáče, skapíňa až kým sa nezohreje, ... doslovne sa správa ako keď nejde jeden valec. Môže to byť? Lebo už som skeptik voči týmto servisom, auto je v štvrtom servise, ťahá sa to už 4 mesiace a nevedia ho opraviť, akoby to bolo nejaké auto čo v živote nevideli.
Inak astra H, 1.6, 85kw.
ďakujem za rady
prosím Vás potreboval by som trochu poradiť, alebo teda pripraviť
Mal som problém s kompresiou na 4 valci, jeden servisák mi menil ventil, bol podpálený či niečo také.
Keď som auto bral zo servisu, tak to bola katastrofa, horšie ako keď som ho tam dal, a vypísalo mi chybu - zlá synchronizácia hriadeľa (alebo niečo také som našiel podľa čísla).
Zaniesol som auto späť do servisu, nastavil mi to, ale auto sa správalo presne tak, ako keď som ho tam dával prvý krát.
Teraz je už dva mesiace v druhom servise (nie že by ho robil, ale stojí v rade....) a dnes mi volali, že je to poškodený variátor. Hľadám o tom infošky ale neviem nič nájsť, tak by som sa chcel tu opýtať:
1 - Keď je poškodený variátor, čo to znamená z pohľadu ceny? Pýtam sa, pretože cenu mi servisák nepovedal ale z jeho slov som tak pocítil, že mi chce povedať riadnu pálku. Do motorov sa nevyznám, ale tak keď som trochu hľadal, tak ten variátor je niečo okolo rozvodov ak som správne našiel, je to drahé na opravu? Čo mám prijať od servisáka ako reálnu cenu?
2 - Môže byť poškodenie variátora spôsobené nekvalitnou opravou? To sa pýtam, pretože keď mi to v tom prvom servise dali do kopy tak určite tam nerobili poriadne to časovanie, podľa mňa to dali do kopy len od oka a údajne ešte aj teraz, po tom ako si to "opravili" to bolo o jeden zub preskočené. Ak to teda môže byť spôsobené neodbornou opravou v predchádzajúcom servise, riešil by som tam ich opravu reklamáciou, lebo mi zobrali 500€ a auto nedali do poriadku, aj keď vymenili ventil, ale ak spôsobili ďalšie škody...
3 - Môže mať chyba variátora za následok to, že auto v nízkych otáčkach strašne skáče, skapíňa až kým sa nezohreje, ... doslovne sa správa ako keď nejde jeden valec. Môže to byť? Lebo už som skeptik voči týmto servisom, auto je v štvrtom servise, ťahá sa to už 4 mesiace a nevedia ho opraviť, akoby to bolo nejaké auto čo v živote nevideli.
Inak astra H, 1.6, 85kw.
ďakujem za rady