Stránka 1 z 1

Z20LEH

Napsal: 14 čer 2017, 21:09
od Marty1990
Čus borci. Jistě tohle téma tady někde je, ale chtěl bych to vědět přímo, nejlépe od majitele. Plánuju koupit H OPC, rozhodně z Německa. Je jich tam mnohem víc. Ale zaráží mě, že skoro všechny maj kolem 100-140k měněný turba, převodovky, některým dokonce převodovka hučí na 5. a 6. stupeň. Kamarád měl Z20LET a vykoukla na něj ojnice. Ale někde někdo psal, že Z20LEH je už teoreticky jiná koncepce, byly přidány vyvažovací hřídele a nevim co všechno. Jde mi o to, na co se zaměřit, jestli má cenu kupovat s nájezdem přes 200k, nebo naopak před 100k. I když už ani těm nájezdům v Německu nevěřim. Co třeba často odchází atd....Co se týká podvozku, tak jestli bez nebo s IDS+. Díly neřeším, s těma kšeftuju, takže ceny mám dobrý, ale jde mi o ten celkovej pohled na věc. A hlavně výdrž toho motoru. Je mi jasný, že původní majitelé to nešetřili. Prosím nějakýho znalce nebo nejlépe majitele o soukromou zprávu. Díky borci :-)

Re: Z20LEH

Napsal: 14 čer 2017, 22:01
od marablind
Ahoj, mám Z20LET i Z20LEH takže možná mohu něco poradit. na z20let mám najeto 165k s originálním turbem a žádným větším servisem (jen kompletní přetěsnění motoru za 20k, často prokapává olej skrz gufera) No a z20leh jsem koupil při nájezdu 140k a už má měněné turbo. Ojnice na mě teda nevykoukla ani u jednoho auta :D Jediný co je průser tak je ten olej no. I když nechám Z20LEH delší dobu nastartované na místě tak začne trošku papat olej. A jestli neřešíš cenu dílů tak na 100% IDS+ :)

Re: Z20LEH

Napsal: 15 čer 2017, 16:43
od pejee
Rozhodně z německa, protože u nás není na prodej žádné :mrgreen: