Neštartuje pri 0°C Opel Astra H 1,6 16V
Neštartuje pri 0°C Opel Astra H 1,6 16V
Dobrý deň,
potrebujem radu, auto neštartuje pri teplote pod 0°C, pri teplote +1°C naštartuje na 2-3x, pri teplotách nad 1°C štartuje bez problémov. Keď auto naštartujem pri nízkej teplote, tak svieti kontrolka "autičko s klúčom" a generuje mi chybovú hlášku P160035, iné chybové hlášky nepíše. Kód som si zistil zatlačením brzdy a plynového pedálu pri štarte. Ešte som zistil, že keď naštartujem a zohrejem motor, tak štartujem bez problémov a už nesvieti ani kontrolka, ale keď motor vychladne, tak sa problém opakuje. V aute sú nové sviečky a nová zapalovacia lišta, takže tam problem vylučujem.
P160035 je aká chyba presne?
Opel Astra H 1,6 16V (z16xep), benzín, r.v. 2007
Ďakujem
potrebujem radu, auto neštartuje pri teplote pod 0°C, pri teplote +1°C naštartuje na 2-3x, pri teplotách nad 1°C štartuje bez problémov. Keď auto naštartujem pri nízkej teplote, tak svieti kontrolka "autičko s klúčom" a generuje mi chybovú hlášku P160035, iné chybové hlášky nepíše. Kód som si zistil zatlačením brzdy a plynového pedálu pri štarte. Ešte som zistil, že keď naštartujem a zohrejem motor, tak štartujem bez problémov a už nesvieti ani kontrolka, ale keď motor vychladne, tak sa problém opakuje. V aute sú nové sviečky a nová zapalovacia lišta, takže tam problem vylučujem.
P160035 je aká chyba presne?
Opel Astra H 1,6 16V (z16xep), benzín, r.v. 2007
Ďakujem
- Reklama
Re: Neštartuje pri 0°C Opel Astra H 1,6 16V
Chyba P1600 je v obvodu: Zdroj napájení a komunikace
Chyba P1600 - Řídící jednotka detekuje chybu v naprogramování.
Doporučení podle TIS - (manuál pro servis Opel)
Přeprogramovat nebo vyměnit řídící jednotku motoru ECU
Chyba P1600 - Řídící jednotka detekuje chybu v naprogramování.
Doporučení podle TIS - (manuál pro servis Opel)
Přeprogramovat nebo vyměnit řídící jednotku motoru ECU
Astra H Z16XEP HB 10/2006 / Astra F X16SZ HB 5/1993
Re: Neštartuje pri 0°C Opel Astra H 1,6 16V
Ďakujem za odpoveď, napadlo ma či to nemože spôsobovať nejaká vlhkosť, kondenz alebo voda priamo v riadiacej jednotke? Už som sa s tým stretol pri Peugeote 206 a malo to podobný priebeh. Teraz keď mrzne či sa tam voda zamrza a robi šarapatu. Len nechcem to kuchat bez toho aby mi niekto skúsenejší nepotrvrdil moju domnienku.
Re: Neštartuje pri 0°C Opel Astra H 1,6 16V
U řídící jednotky motoru je sice svorkovnice s izolací proti vlhkosti, ale je to možné. Vlhkost způsobená kondenzací, hlavně v tomto počasí dovede potrápit a způsobit i nelogické závady. Můžeš zkusit svorkovnice u ECU odpojit a vyfoukat vlažným, ale né horkým vzduchem třeba fénem a přitom stále kontrolovat teplotu foukaného vzduchu.
Astra H Z16XEP HB 10/2006 / Astra F X16SZ HB 5/1993
Re: Neštartuje pri 0°C Opel Astra H 1,6 16V
Takze, skusil som demontovat RJ a rozobral som ju. Nezistil som ziadnu vodu ani vlhkost v konektoroch a vnutri RJ. Ale zistil som, ze ked RJ zahrejem na teplotu nad 0°C, tak startujem bez problemov a bez zobrazovania chybovej hlasky P160035, akonahle teplota klesne, startovat nedokazem, starter toci ale ine nic a pokial v momente ako neviem startovat skontrolujem chybove hlasky, tak tam mam ECN 160035.
Dnes som auto nastartoval lebo bolo nad nulou a rovno zamieril do autorizovaneho servisu Opel na Mierovej 7 v Bratislave. Volal mi technik, ze nic nezistili a ziadne chybove hlasky v pamati ani nenasli, ze mam si zobrat auto a zaplatit cca. 60€. Pytam sa ich na kod P160035 co znamena, odpoved: taky kod nepozname.
Poradte mi co mam robit, ked ani v autorizovanom servise nevedia problem odstranit? Je tu nejaky macher, ktory by vedel pomoct?
Dakujem
Dnes som auto nastartoval lebo bolo nad nulou a rovno zamieril do autorizovaneho servisu Opel na Mierovej 7 v Bratislave. Volal mi technik, ze nic nezistili a ziadne chybove hlasky v pamati ani nenasli, ze mam si zobrat auto a zaplatit cca. 60€. Pytam sa ich na kod P160035 co znamena, odpoved: taky kod nepozname.
Poradte mi co mam robit, ked ani v autorizovanom servise nevedia problem odstranit? Je tu nejaky macher, ktory by vedel pomoct?
Dakujem
Re: Neštartuje pri 0°C Opel Astra H 1,6 16V
60€ za diagnostiku, kde nic nezjistlili?
Asi nějaký studený spoj??
Asi nějaký studený spoj??
Astra H Z19DT caravan
Astra G Z16XE caravan
Fabia 1,2 HTP - služební
Omega A C24NE caravan
Omega A C20NE
Astra G Z16XE caravan
Fabia 1,2 HTP - služební
Omega A C24NE caravan
Omega A C20NE
Re: Neštartuje pri 0°C Opel Astra H 1,6 16V
Zkus se telefonicky spojit s RomanK. viz: http://carteam.cz/
Má hodně práce, tak na fórum nechodí. Domluva pouze přes telefon.
Je z Brna a tak to nemáš po dálnici tak daleko. Věřím, že Ti pomůže.
Co je to prosím Tě za servis, když ani nezná chybu P1600 která se
nachází v sekci "Zdroj napájení a komunikace" za cenu 60Euro?
Nebo neznají chybu šestimístnou P160035 kterou vypisuje Op-com,
ale běžná diagnostika a také diagnostika Opel vypisují pouze chybu
čtyřmístnou P1600. Zatím jsem se nikde nedočetl co znamenají ta
poslední dvě čísla na pozici 5 a 6 u Op-com.l
Překlad popisu chyby P1600 z Google.
P1600 - přeprogramovat či vyměnit elektronická řídicí jednotka (ECU) C-02 se však, jako v tomto případě, že by se zdají být projevuje v současné době pouze jako přerušované chyba, ne terminálu jeden předtím, než se panice, navrhuji, aby vám někdo kontrolovat multi-plug připojení k ECU modulu, a zejména, ujistěte se, že uzemnění na chassisis absolutně pevné a není zrezivělý nebo oxidované žádným způsobem .. ..It by také vhodné ověřit, zda je kryt pevně připojen k pojistkové / reléové skříňce v motorovém a že jeho připojení nejsou vlhké, jako je voda uvnitř krytu může způsobit podivné chyby, které jsou těžko nutit down.Keep nám informováni o tom, váš postup.
P1600 - Reprogram or Replace Electronic Control Unit (ECU) C-02 However, as in this case it would seem to be manifesting itself at the moment only as an intermittent fault, not a terminal one, before you panic, I would suggest that you get someone to check the multi-plug connections to the ECU module, and in particular, make sure that the earth connection to the chassisis absolutely solid and not rusted or oxidized in any way....It would also be worth checking that the cover is firmly attached to the Engine Fuse/Relay Box and that its connections are not damp, as water inside the casing can cause strange errors that are difficult to pin down.Keep us informed as to your progress...
Má hodně práce, tak na fórum nechodí. Domluva pouze přes telefon.
Je z Brna a tak to nemáš po dálnici tak daleko. Věřím, že Ti pomůže.
Co je to prosím Tě za servis, když ani nezná chybu P1600 která se
nachází v sekci "Zdroj napájení a komunikace" za cenu 60Euro?
Nebo neznají chybu šestimístnou P160035 kterou vypisuje Op-com,
ale běžná diagnostika a také diagnostika Opel vypisují pouze chybu
čtyřmístnou P1600. Zatím jsem se nikde nedočetl co znamenají ta
poslední dvě čísla na pozici 5 a 6 u Op-com.l
Překlad popisu chyby P1600 z Google.
P1600 - přeprogramovat či vyměnit elektronická řídicí jednotka (ECU) C-02 se však, jako v tomto případě, že by se zdají být projevuje v současné době pouze jako přerušované chyba, ne terminálu jeden předtím, než se panice, navrhuji, aby vám někdo kontrolovat multi-plug připojení k ECU modulu, a zejména, ujistěte se, že uzemnění na chassisis absolutně pevné a není zrezivělý nebo oxidované žádným způsobem .. ..It by také vhodné ověřit, zda je kryt pevně připojen k pojistkové / reléové skříňce v motorovém a že jeho připojení nejsou vlhké, jako je voda uvnitř krytu může způsobit podivné chyby, které jsou těžko nutit down.Keep nám informováni o tom, váš postup.
P1600 - Reprogram or Replace Electronic Control Unit (ECU) C-02 However, as in this case it would seem to be manifesting itself at the moment only as an intermittent fault, not a terminal one, before you panic, I would suggest that you get someone to check the multi-plug connections to the ECU module, and in particular, make sure that the earth connection to the chassisis absolutely solid and not rusted or oxidized in any way....It would also be worth checking that the cover is firmly attached to the Engine Fuse/Relay Box and that its connections are not damp, as water inside the casing can cause strange errors that are difficult to pin down.Keep us informed as to your progress...
Astra H Z16XEP HB 10/2006 / Astra F X16SZ HB 5/1993
Re: Neštartuje pri 0°C Opel Astra H 1,6 16V
toto nasel mistr guugl:
https://ecude.cz/opel/%C5%98%C3%ADd%C3% ... html#error
tak se na to podivej ¨
Je zajimave, ze je to jenom u 1,6 motoru.
Tady anglani pisou:
http://www.ecutesting.com/vauxhall/astr ... mt35e.html
Pokud se ti jeste objevuje i jinej kod, nebo vsechny, muze poklesnou napeti na baterce pod 8v pri startu. Pak to nestartuje. Jede, ale neseje Jak mas starou baterii? Pokud mas moznost si nekde pujcit jinou baterii, tak to vyzkousej s ni. A pak uz asi ta nejhorsi verze - oprava rj . Ale pokud startuje za tepla, dal bych to, ze je to baterii.
Po anglicku:
Technical update 21/11/2014:
If you have all or most of the following fault codes stored, then the battery voltage should be checked during cranking, if the battery voltage drops below 8 volts then the Battery and starter motor should be checked/replaced. Also the body control module (on left side of engine compartment) should be removed from its connection cradle and check for connection problems underneath. Only after this has been checked should the engine ECU be considered as a possible cause of these fault codes.
P0201- Injector circuit 1
P0202- Injector circuit 2
P0203- Injector circuit 3
P0204- Injector circuit 4
P1600- Replace electronic control module
U2103- CAN BUS circuit malfunction no communication with can bus
U2104- CAN BUS reset counter overrun
U2108- Anti lock brake system no communication with CAN BUS
U2139- CAN BUS no communication with steering column module
A prekladac od guuglu rika:
" Máte-li všechny nebo většinu z následujících chybových kódů uložených, pak by měla být v průběhu startování kontrolovat napětí baterie, pokud napětí baterie klesne pod 8 voltů pak Baterie a startér motoru je třeba zkontrolovat / vyměnit. Také řídicí modul karosérie (na levé straně motorového prostoru), by měly být odstraněny ze svého připojení kolébky a zkontrolujte, zda problémy s připojením pod ním. Teprve poté, co by to mělo být ECU motoru považován za možnou příčinu těchto chybových kódů byl zkontrolován. "
https://ecude.cz/opel/%C5%98%C3%ADd%C3% ... html#error
tak se na to podivej ¨
Je zajimave, ze je to jenom u 1,6 motoru.
Tady anglani pisou:
http://www.ecutesting.com/vauxhall/astr ... mt35e.html
Pokud se ti jeste objevuje i jinej kod, nebo vsechny, muze poklesnou napeti na baterce pod 8v pri startu. Pak to nestartuje. Jede, ale neseje Jak mas starou baterii? Pokud mas moznost si nekde pujcit jinou baterii, tak to vyzkousej s ni. A pak uz asi ta nejhorsi verze - oprava rj . Ale pokud startuje za tepla, dal bych to, ze je to baterii.
Po anglicku:
Technical update 21/11/2014:
If you have all or most of the following fault codes stored, then the battery voltage should be checked during cranking, if the battery voltage drops below 8 volts then the Battery and starter motor should be checked/replaced. Also the body control module (on left side of engine compartment) should be removed from its connection cradle and check for connection problems underneath. Only after this has been checked should the engine ECU be considered as a possible cause of these fault codes.
P0201- Injector circuit 1
P0202- Injector circuit 2
P0203- Injector circuit 3
P0204- Injector circuit 4
P1600- Replace electronic control module
U2103- CAN BUS circuit malfunction no communication with can bus
U2104- CAN BUS reset counter overrun
U2108- Anti lock brake system no communication with CAN BUS
U2139- CAN BUS no communication with steering column module
A prekladac od guuglu rika:
" Máte-li všechny nebo většinu z následujících chybových kódů uložených, pak by měla být v průběhu startování kontrolovat napětí baterie, pokud napětí baterie klesne pod 8 voltů pak Baterie a startér motoru je třeba zkontrolovat / vyměnit. Také řídicí modul karosérie (na levé straně motorového prostoru), by měly být odstraněny ze svého připojení kolébky a zkontrolujte, zda problémy s připojením pod ním. Teprve poté, co by to mělo být ECU motoru považován za možnou příčinu těchto chybových kódů byl zkontrolován. "
Opel Astra 1,8 103 kW, Z18XER, Caravan, Cosmo, 2009, White Astra H Squadron
Re: Neštartuje pri 0°C Opel Astra H 1,6 16V
Dakujem vsetkym. Mam nove info. Auto skoncilo v neautorizovanom servise a zistili vadnu RJ. Dokazu ju opravit vymenou nejakych obvodov v RJ cena cca.400€ a cakam tyzden. V autorizovanom servise ju chceli vymenit za 1000€ a to uz aj so zlavou vhladom na vek auta. Este potom napisem, ked bude auto doma a skusim blizsie popisat, co vsetko opravovali.
Re: Neštartuje pri 0°C Opel Astra H 1,6 16V
Zdravim, tak zase pisem po dlhsej dobe, aby som popisal ako som dopadol. Auto sa mi vratilo zo servisu a po tyzdni, ked padli teploty pod -3C problem so startom sa opakoval. Vypisalo znovu ECM 160035 a nenastartovalo pri -4C, pri -3C nastartovalo s chybou 160035 a v nudzovom rezime s otackami do 2000 a pri -2C nastartovalo bez chyby bez nudzoveho rezimu, zaujimave . Isiel som to reklamovat a po dvoch tyzdnoch sa mi zase auto vratilo zo servisu. Vsetko bolo v poriadku kym nepadli teploty na -7C, nastartoval som ale v nudzovom rezime s chybou 160035, akonahle sa auto trosku zohrialo, vypol som motom a znovu nastartoval, tak uz vsetko v poriadku. Zatial nebola teplota nizsia pod -7C, tak neviem ako by sa to potom spravalo, ale predpokladam, ze zase nenastartuje. V servise tvrdili, ze menili nejaky cip a po reklamacii menili nejaky este iny cip, ale ako vidim nepomohlo. Pojdem to znovu reklamovat, ale uz prestavam verit, ze mi pomozu. Ludia, uz som naozaj zufaly. Je mozne vymenit RJ vymenit za inu z inej Astry rovnakeho typu s rovnakym motorom bez nejakych komplikovanych zasahov? Nasiel som na Ebay nejake pouzite za cenu okolo 100€. Treba menit imobilizer, budiky? Budem vdacny za akukolvek radu.
Este doplnim reakciu na predchadzajuci prispevok od roberta.68, napatie na baterii pri nastartovanom motore je 13,8V-14,2V a v momente startu klesne na 11,5V. Pri vypnutom motore je napatie 12V a vyssie, tak v baterii to urcite nie je, i ked ma uz skoro 10 rokov a je tam od vyroby.
Este doplnim reakciu na predchadzajuci prispevok od roberta.68, napatie na baterii pri nastartovanom motore je 13,8V-14,2V a v momente startu klesne na 11,5V. Pri vypnutom motore je napatie 12V a vyssie, tak v baterii to urcite nie je, i ked ma uz skoro 10 rokov a je tam od vyroby.