Stránka 1 z 3

Spodni strana kapoty - "odhlucneni"

Napsal: 31 srp 2008, 19:27
od Fazol
Zdarec vsichni,

mozna muj dotaz vyzni blbe, ale k tomu je forum, ze jo? ;) Jelikoz u mne v okoli zadny znamy astru H nema, nemam se kam podivat. Takze, koupil jsem starsi Hacko a kapota nema zespoda takovou "tlumici vec" (nevim jak se tomu presne rika). No proste napr. ve felicii jsem mel na spodu kapoty takovy "filc", fungovalo to jako odhlucneni motoru. Na astre to nemam, je to normalni nebo mi to tam chybi? Dikes.

Fazol

Re: Spodni strana kapoty - "odhlucneni"

Napsal: 31 srp 2008, 19:58
od Oton
Co já vím tak se to dává hlavně do naftových motorů-pač je hlučnější.Ale muj otec ma astru r.v 96 , benzín a má to tam.Takže nevím.|Ale určitě se to bude dat sehnat.Já to tam taky nemám.A jsem rád,protože by mi to dotrhaly kuny jako u mé minulé dieslové astry.Akorát bych byl nasranej :D :x

Re: Spodni strana kapoty - "odhlucneni"

Napsal: 31 srp 2008, 22:07
od Fazol
U naftaku gecka jsem si toho vsimnul.
S kunama(u nas na sidlisti to jsou mysi) mas recht, ve starsim aute mi snedli cele calouneni v motoru a za odmenu mi tam nechali rohlik :)

Re: Spodni strana kapoty - "odhlucneni"

Napsal: 01 zář 2008, 08:14
od Oton
Tak to ti tam aspon neco nechaly :D Mě tam nenechaly ani ten rohlík!!! :D Fakt si myslím že do benzínu je to zbytečný!Hawk

Re: Spodni strana kapoty - "odhlucneni"

Napsal: 01 zář 2008, 16:44
od milanmmm
Hlavně že tam je spodní kryt (pod motorem). V televizi nedávno ukazovali, jak kdesi chlápek nemohl nastartovat, tak zvednul kapotu a tam byl napůl prostrčený pes. Ještě že neřekli, jak ho odtamdut dostávali ven.

Re: Spodni strana kapoty - "odhlucneni"

Napsal: 01 zář 2008, 17:24
od Oton
:D

Re: Spodni strana kapoty - "odhlucneni"

Napsal: 04 zář 2008, 17:28
od atase
asi byla bourana a uz se jim nechtelo se s tim brbat

Re: Spodni strana kapoty - "odhlucneni"

Napsal: 12 zář 2008, 18:18
od Rado77
Kryt pod motorom jemne potiahnut nadol, psa vypacit :-)

Ten tapacir pod haupnu mavaju diesle, to je fakt, a je to tak na vecsine aut. Starsie vozitka to mavali by default, potom ale zacali motory krytovat tymi umelohmotnymi deklami, a tu deku pod kapotu vyhodili prec. Najlepsie bud si kupit Micru, vystrihnut a nalepit, alebo ist na vrakac, a tam nejaku cistejsiu deku utrhnut z kapoty.

Co som ale pocul, tak ta deka moc nepomaha. Hluk sa znizi cca o 5-10%, a zmeni sa na "dunivejsi" ci "basovejsi"

Re: Spodni strana kapoty - "odhlucneni"

Napsal: 31 led 2009, 16:08
od Astra - R@SAG
Ahoj, odhlučnění předni kapoty mají benzinové i naftové motory Astra G, já mám Astru Classic II ( polské výroby ), aby se snížili náklady na výrobu, tak už jsem to tam neměl, proto jsem se rozhodl si to sehnat, v opelu cena 4 123 kč, ale v Gliwicích jsem sehnal zachovalé za pár stovek :D :D :D . U tebe jsou pouze 2 možnosti, buď auto bylo bourane a původni odhlučnění bylo poškozene a proto už tam není a nebo už tam není od výroby.

Re: Spodni strana kapoty - "odhlucneni"

Napsal: 31 led 2009, 17:31
od ivan
Ked som predaval Fabiu, tu odhl. deku som si nechal. Troch som ju obstrihal a dal som ju na Astru. Pripol som ju tými orig. sponami z Fabie. Z vlastnej skusenosti vsak mozem povedat, ze je to uplne zbytočné, hluk od motora rovnaký, plynová vzpera pri otv. kapoty nestiha tlačit kapotu hore. Jedine ked je na plechu na kapote sneh, ovela neskor sa roztopi, takze ta odhluč. deka asi drží teplo.
Podla mna zbytočnost. Asi vačši vyznam na odhlučnenie ma plech pod motorom.

Ahojte.