Spoleh už není skoro na nikoho, ale aspoň trochu slušný servis by se dal v Ostravě najít.
Ale měl bych tip k tomuto tématu a obecně k motorům Z18XER. Mám 1.8, ale v Alfě. Zrovna jsem poptával těsnění pod chladič oleje a samozřejmě šel rovnou do Opelu, protože v Alfě ten motor v životě neviděli. Cena za tři těsnění cca 1000Kč,ok. No nedalo mi to a šel jsem zkusit i Alfa servis, jen tak z nudy. Pokládal jsem to za zbytečné (určitě berou díly od GM, tak budou jedině dražší) a ejhle-cena za to stejné cca 600Kč! Neříkám, že to musí platit u všech položek, ale za pokus to třeba stojí....
Z18XER - rachotivý zvuk po startu
Re: Z18XER - rachotivý zvuk po startu
Naposledy upravil(a) vectra11 dne 26 lis 2016, 10:08, celkem upraveno 1 x.
- Reklama
Re: Z18XER - rachotivý zvuk po startu
Nechci nikomu dávat falešné naděje, ale od koupě auta řeším rachotiví zvuk. Který byl vždy po studenem startu. Vyčistil jsem ventily, odstranil malá sítka. Nic se nezměnilo, tak jsem se prostě smířil, že budu muset časem měnit řemenice. V pátek jsem však byl donucen koupit novou baterii. No a rachocení přestalo. Start zní úplně jinak. Přitom i předtím jsem startoval na brnknutí. Výměna baterie měla i další pozitivum. Vždy jsem si stěžoval na Easytronik, že po startu řadí z 1 na 2, až ve 3000. Přitom následně už to řadilo, dle stylu jízdy 2000 - 2500. No a co se neděje po výměně baterie i po startu řadíme krásně po 2000. Tímto se asi potvrdilo, že špatná baterie sice startuje, ale má to vliv na ostatní části auta. V sekci nafta, najdete taky hodně problému, které vyřešila výměna baterie.
Astra H 1.7 74 kw r.v. 2007
Re: Z18XER - rachotivý zvuk po startu
Precital som vsetky fora a temy co som nasiel, ale rozumny udaj o zivotnosti tych remenic som nenasiel. Po kolkych km vam zacali rachotit? Kolko asi vydrzia?
Zafira B Z18XER.