Příčina nouzového režimu

Odpovědět
DavidOPEL
Příspěvky: 39
Registrován: 27 úno 2011, 10:18

Příčina nouzového režimu

Příspěvek od DavidOPEL » 10 říj 2015, 15:22

Ahoj všem, mam astru r.v. 2004, motor Z16XEP, cca před třemi dny mi auto začalo škubat a otačkoměr ne nepustí přes 3000 otáček. Funkcí brzda plyn jsem si vyjel chyby: 014100, 017152, 034000, 044306, 111206, 111606, 148106, 148206, 157100. Některé kódy jsem prostřednictvím tohoto fora rozluštil některé ne. O co se mi jedná je to, co z uvedených chyb hazí auto do nouzáku? Vzal jsem to vylučovací metodou, tedy čidlo vačky jsem měnil již několikrát a to vždy z důvodu pomalého klesání otaček. Chyby sahary(jsou dvě) v podstatě mnou způsobené(jede mi pouze na jednu, nejvyšší rychlost), cca dva roky, bez problému, pouze chyba v RJ. Na co se chci zeptat je, zda za nouzovým režimem stojí vyhřívání lambda sondy či jiná chyba, kterou jsem nedetekoval, děkuji už jen za přečteni mého dotazu a za jakoukoliv radu, hezký den všem.

Reklama
 

Stan.
Příspěvky: 1519
Registrován: 16 pro 2010, 18:58
Bydliště: Jižní Čechy

Re: Příčina nouzového režimu

Příspěvek od Stan. » 12 říj 2015, 18:54

Nevím zda Ti to pomůže, zde je popis chybových kódů pro postupné odstranění:
Těžko dedukovat, kterou z těchto závad v ŘJ vyhodnotí pro nouzový režim
014100 Obvod ohřevu snímače katalyzátoru O2
017152 Systém úpravy paliva (chudá nebo bohatá směs)
034000 Obvod snímače vačkového hřídele (nesprávná funkce)
044306 Odvětrávací ventil palivové nádrže (zkrat nebo přerušení proudového obvodu)
111606 Obvod ventilu termostatu chladící kapaliny (zkrat nebo přerušení proudového obvodu)
148106 Obvod regulace ventilátoru 1
148206 Obvod regulace ventilátoru 2
157100 Nesprávná funkce obvodu brzdového spínače (přerušovací a spínací kontakt spínače dává nepřijatelnou hodnotu)
Astra H Z16XEP HB 10/2006 / Astra F X16SZ HB 5/1993

Uživatelský avatar
exford
Příspěvky: 153
Registrován: 19 črc 2013, 21:36
Bydliště: Česka Lípa

Re: Příčina nouzového režimu

Příspěvek od exford » 12 říj 2015, 19:01

ja bych to tipnul na cidlo na vačce,neco podobnyho se mi stalo ale na jinym aute.....a je to jenom muj odhad :roll: ;)
nyní:Opel Astra Caravan cosmo 1,9CDTI 88kw. r.v 2010 s DPF a s MKJ
ex:Ford Focus 1,6 16V r.v 1999
Ford Escort 1,6 16V r.v1994
Op-Com v okolí Česká Lípa k dispozici

DavidOPEL
Příspěvky: 39
Registrován: 27 úno 2011, 10:18

Re: Příčina nouzového režimu

Příspěvek od DavidOPEL » 12 říj 2015, 20:13

Chlapi diky moc, vypada to, že budu muset chybu po chybě.. :(

Uživatelský avatar
JardaP
Příspěvky: 55
Registrován: 12 srp 2013, 21:18
Bydliště: Kroměříž

Re: Příčina nouzového režimu

Příspěvek od JardaP » 21 úno 2016, 15:19

Čau.
Mě zas nepravidelně během jízdy spadne do nouzáku.Auto s klíčkem.A po několika set metru nebo km zas zhasne a jede jako by nic.Stává se to cca 1-2 měsíčně.Diagnostika nic neuložila.Kromě chyb které tam byly před tím i po tom a nedělalo to nic.Přoč se ta chyba neuloží?I když trvá krátce.Jen pro info .Tyto chyby tam byly:

B1016 - Vehicle Identification Number Not Programmed
(00) - Intermittent

U2141 - Invalid Data from REC (Rear Electrical Centre)
(71) - Present

U2101 - CAN-Bus (Mid Speed) Maximum Configuration List Not Programmed
(00) - Present

U2102 - CAN-Bus (Mid Speed) Maximum Configuration List not Complete
(00) - Present

B2976 - Driver Door Switch Circuit Open or High Voltage
(05) - Present

B2996 - Rear Left Door Switch Circuit Open or High Voltage
(05) - Present

B3001 - Rear Right Door Switch Circuit Open or High Voltage
(05) - Present


Díky.Jo a mám diesel.
Opel Astra H Caravan 1,7CDTi 74kW Z17DTH 2005 ,OPCOM China Clon

Odpovědět