![Úsměv :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Motor 1,4
Re: Motor 1,4
jak jsem psal, podle rall, elit....netvrdím opak. jen si asi při objednávání dílů dávat pozor, když u H nemají Z 14xe. ![Úsměv :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Úsměv :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
ZAFIRA 1,8i 16V 2003 Z18XE, TC,AUT.KLIMA, PC,TEMPOMAT,LPG sekvenční BRC
OP-COM v PL, EN, CZ, SK + redukce na starší Oply
Ex Astra F C14NZ LPG, prodáno ve 338000km, nyní 480000km - žel nyní K.O.
OP-COM v PL, EN, CZ, SK + redukce na starší Oply
Ex Astra F C14NZ LPG, prodáno ve 338000km, nyní 480000km - žel nyní K.O.
- Reklama
Re: Motor 1,4
Takže u H byl vždy motor twinport s objemem 1364? A do G jako Classic II se ten motor začal dávat až v roce 2006, je to tak?
Re: Motor 1,4
Na 100% bych to netvrdil, ale mělo by to tak být, příklad z minulosti : koupil jsem nové auto v roce 1999 - Tehdy Astru F jako Classic 1. Motor tam byl X14 NZ, tedy 8-mi ventil. Když jsem chtěl čidlo teploty vody, a prodávající mi dal díl do ruky, řek jsem mu, že tam je jiné. Donesl čidlo z 16-ti ventilu a tvrdil, že to tam nemůže být, že to patří jen do 16-ti ventilových motorů. Teprve až se na to kouknul fyzicky, nevěřícně kroutil hlavou a uznal to.
Takže kdoví, co jim za motory zůstali na skladě .. možná![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Takže kdoví, co jim za motory zůstali na skladě .. možná
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
ZAFIRA 1,8i 16V 2003 Z18XE, TC,AUT.KLIMA, PC,TEMPOMAT,LPG sekvenční BRC
OP-COM v PL, EN, CZ, SK + redukce na starší Oply
Ex Astra F C14NZ LPG, prodáno ve 338000km, nyní 480000km - žel nyní K.O.
OP-COM v PL, EN, CZ, SK + redukce na starší Oply
Ex Astra F C14NZ LPG, prodáno ve 338000km, nyní 480000km - žel nyní K.O.
Re: Motor 1,4
podle téhle stránky http://www.opel-infos.de/modelle/astra_h5t.html se do háčka dával jen motor Z14XEP s objemem 1364 cm3.
Re: Motor 1,4
Podle Světa motorů, kde jsem našel srovnání Astra H vs. Golf V, oba s motory 1.4 16V se do Astry H od roku 2004 dával motor 1.4 s rozvody řemenem a od roku 2006 1.4 s rozvody řetezem. Tak by mě fakt zajímalo, kde je pravda.
- sladas opc
- Příspěvky: 1762
- Registrován: 08 kvě 2008, 09:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,4
ja kdyz jsem to auto kupoval v roce 2008 tak mi bylo receno ze ten motor 1.4 16V je zmodernizovanej nez zname prej z predchozich modelu..ja tenhle motor znam treba z corsy B kde mel tento motor rozvodovej remen,ale jak to bylo pak u gecek to uz nevim..me tenhle motor dost vychvaloval,mozna za ucelem prodeje..ja puvodne chtel 1.6 77KW ten mi ale vymluvil
Opel Astra OPC
Re: Motor 1,4
Podle Opel Infos.de
Motor Z14XE Astra G
Obsah: 1389cm3
Výkon: 66kW/6000ot.
Rozvody: řemen
Vrtání: 77.6mm
Zdvih: 73.4mm
Je to motor podčtvercový
výhoda:menší střední pístová rychlost a menší opotřebení pístu a válců
nevýhoda:velké tlaky na pohyblivé díly (ložiska, pístní čepy, ojnice a kliková hřídel)
Motor: Z14XEP Astra H od 03/2004 (písmeno P= Twinport)
Obsah: 1364cm3
Výkon: 66kW/5600ot.
Rozvody: řetěz
Vrtání: 73.4mm
Zdvih: 80.6mm
Je to motor nadčtvercový (opak výhod a nevýhod motoru podčtvercového)
Již podle jiného zdvihu a vrtání je vidět, že to jsou rozdílné motory.
Od r. 2004 jsou motory Z14XEP (Twinport) montované i do Astry G (Classic II)
Motor Z14XE Astra G
Obsah: 1389cm3
Výkon: 66kW/6000ot.
Rozvody: řemen
Vrtání: 77.6mm
Zdvih: 73.4mm
Je to motor podčtvercový
výhoda:menší střední pístová rychlost a menší opotřebení pístu a válců
nevýhoda:velké tlaky na pohyblivé díly (ložiska, pístní čepy, ojnice a kliková hřídel)
Motor: Z14XEP Astra H od 03/2004 (písmeno P= Twinport)
Obsah: 1364cm3
Výkon: 66kW/5600ot.
Rozvody: řetěz
Vrtání: 73.4mm
Zdvih: 80.6mm
Je to motor nadčtvercový (opak výhod a nevýhod motoru podčtvercového)
Již podle jiného zdvihu a vrtání je vidět, že to jsou rozdílné motory.
Od r. 2004 jsou motory Z14XEP (Twinport) montované i do Astry G (Classic II)
Astra H Z16XEP HB 10/2006 / Astra F X16SZ HB 5/1993
Re: Motor 1,4
V kolika má Z14XEP omezovač otáček? V manuálu se píše o maximálních povolených otáčkách motoru - trvalý provoz 6200, ale dnes jsem vytočil motor na 6500 bez jakéhokoliv zásahu omezovače.