Astra H 1.6 77kw + automat Easytronik
Astra H 1.6 77kw + automat Easytronik
Ahoj,potřeboval bych poradit,jak jede tento motor v automatu a co je to vůbec za automat?kolik má RS?je poruchový?dik za rady
- Reklama
Re: Astra H 1.6 77kw + automat Easytronik
cau tady mas par info o spotrebe a automatech vcetne easytronicu - https://www.opel-astra-h.cz/forum/viewt ... f=44&t=145
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Re: Astra H 1.6 77kw + automat Easytronik
Jsem to tak rychle proletl a zjistil,že to asi nebude ono ,jednak mám raději manuál, ale to auto je za slušný prachy a má jen 48000km nejeto.Do město by byl dobrej ale mimo město a dálnice nevim,když to má jen 4kvalty ,lepší je prí u nafťáku kde jich má 6 a asi i líp řadí.Jinak se mezi příznivce automatu moc neřadím,jestli nebude lepší koupit ho s manuálem.Navíc když se na automatu něco p..a tak je auto rázem nepojizdný.Ale ta cena mě zarazila je to rok 2006 H hatch 1.6 77kw + easytronik,po prvním majiteli,ČR,servisní knížka,jasný původ.Jestě se zeptám,to je klasickej automat s měničem točivého momentu,nebo něco jak má vw se dvěma spojkama.
Re: Astra H 1.6 77kw + automat Easytronik
jo ta cena je 154000Kč
Re: Astra H 1.6 77kw + automat Easytronik
Je to robotizovana prevodovka, a ma 5 rychlosti. Ja mam klasicky automat ale jen 4 rychlosti, ale ty se davaly jen do 1.8.
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Re: Astra H 1.6 77kw + automat Easytronik
Někde sem četl že robotizovné převodovky docela ubírají výkon motora asi o 10-15%,jak je to tady u te 16ky?
Re: Astra H 1.6 77kw + automat Easytronik
To bude nejlepsi aby ti napsal clen Westler, ten ji ma.
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Re: Astra H 1.6 77kw + automat Easytronik
Jestli je z bazaru z České Republiky tak je to na 95% přetočený.
BLACK GTC Irmscher Grill//Remus Exhaust
www.izoperfekta.cz Hydroizolace střech,jezírek..atd..
www.izoperfekta.cz Hydroizolace střech,jezírek..atd..
Re: Astra H 1.6 77kw + automat Easytronik
Jsem tumilosh píše:To bude nejlepsi aby ti napsal clen Westler, ten ji ma.
Takze: K 1.6 se daval automat pouze ve verzi Easytronic. Jak uz bylo napsano, je to robotizovana manualni prevodovka, kterou ovladaji serva. Ma 5 rychlosti, pricemz ta 5ka je celkem dlouha (na dalnici idealni).
Protoze ma Easytronic klasickou spojku, je citit pri prerazeni mirne skubnuti. Pri plynule ustalene jizde nejde citit, avsak pri vetsi akceleraci, zejmena 1-2 a 2-3 skubne. Spotreba se hodne blizi manualu (neztraci se vykon v hydromenici). S Easytronicem se clovek musi szit, proste nesedne kazdemu. Ma svy mouchy a ty clovek musi prekousnout nebo aspon predvidat a "pomoct" mu rucnim prerazenim. Odmenou je potom plynula jizda s moznosti "vyblbnout" se v manualnim rezimu. Automaticky rezim se hodi pouze pro plynulou jizdu, jakykoliv pokus o trochu sviznejsi svezeni kazi nerozhodnost a nepredvidavost Easytronicu. Sportovni rezim tomu moc nepomuze (v automatickem modu radi nahoru az pri 4tis ot.), nicmene v kombinaci sport + rucni razeni se trochu zkrati cas potrebny k prerazeni.
Nekde jsem to tu rozepisoval vic podrobne, zkusim to najit a dat sem odkaz.
EDIT: Uz to mam:
Westler píše:Ja zase muzu pridat zkusenosti s Easytronicem, mam ho uz v druhym aute. Je to robotizovana manualni prevodovka, takze vlastne ma podobny princip jako klasicky manual, ale ovlada ji pocitac. Proti klasickemu automatu ma jednodussi konstrukci a rekl bych ze je mene narocna na servis nez klasicky automat. Poznatky z uzivani Easytronicu se pokusim rozdelit do + a - :
+podobna spotreba jako manual
+moznost radit sam pohybem paky nahoru, dolu
+nenarocny servis (za celou dobu jsem jednou nechaval doplnovat olej kvuli uniku) <- NE u Astry!
+pri rozjezdech z krizovatek dokaze byt velmi rychly
+v automatickem rezimu radi spravne pouze pri klidne, rovnomerne jizde
+ve spojeni s tempomatem uzasna vec, sam si podradi do kopce (i pri konst. otackach, nejen kdyz klesnou)
+pri spravne praci s plynem je mozne brzdit motorem z kopce (ne vzdy ale automatika spravne odhadne pozadavek ridice)
+pokud automatika nekdy zvoli nevhodny stupen, tak to lze velmi snadno "opravit" zarazenim + nebo -
-pri prerazeni cukne (pri plynule jizde se toto neprojevi, naopak pri nizkych otackach a razeni 1-2 cukne vyrazne)
-pri rychle/sportovni jizde v automatickem rezimu radi nevhodne (lze resit prepnutim na manualni rezim)
-pri velmi pomalych rozjezdech muze cukat, hlavne kdyz je studeny motor a taky kdyz se zacne prehrivat (typicky - 5km kolona na dalnici)
-tlacitko Sport opravdu nelze vyuzit ke sportovni jizde (pouze prerazuje ve vyssich otackach a mirne zkrati dobu prerazeni)
Astra • 1.6 • Enjoy • Easytronic • 2009 • 17"
Re: Astra H 1.6 77kw + automat Easytronik
Z bazaru to není,je to od dielera opel,dává na to záruku,nicméně výbava essentia takže skoro základ.Nevím já ty elektronice moc nevěřím ,a řazení manuálně mě nedělá problém ,někdy mě to baví,někdy ne třeba popojíždění po městě kolony a tak,zas pro tu sportovnější jízdu,dáli se to tak říct,bude asi ten manuál lepší nebo ne?Zas ve městě nebo na dálnici by byl lepší automat. Každopádně známej má dsg od vw a to mu odešlo už v 50000km nevím jak s tí ale zacházel a auto musel nechat odtáhnout,stalo se mu to někde v německu,naštěstí nedaloko byl dialer opel. Tak že tak,proto se o to zajímam,protože ta cena na to že to je automat a ještě to má tak málo najeto je docela dobrá,a auta v automatu bývají dražší, nebo ne?Tak jestli ta převodovka není nějak kazová.