Zafira 10/2008 1.9CDTI 150k
Napsal: 28 pro 2012, 23:21
Ahoj, jenom ve zkratce:)
Auto jsem koupil v srpnu dovezenou z Italie
Než jsem auto převzal,tak mi bylo sděleno, že bylo vyměněno
Čerpadlo, vstřik, váha vzduchu,
No už tehdy mi to přišlo jako spoustu oprav na tak "mladé auto" co má 140 tis. najeto.
No ujel jsem cca 700 km a odešlo turbo. Turbo si prý cucalo olej a zaneslo (prý nevratně) filtr pevných částit.
Auto jsem tedy odvezl zpět a bylo mi vráceno s novým filtrem a repasovaným turbem - zaplatil jsem pouze práci.
Po dalších 500km auto ztratilo výkon - jel jsem do autorizovaného servisu a zjistil, že je opět zanesen DPF - provedli vyčištění a bylo mi oznámeno, že je asi vadné čidlo před DPF a není prováděno "samočištění"
OK, dal jsem tedy za výměnu čidla a oleje 5 tis. a vyfasoval další informaci, že jaksi postrádám škrtící klapky resp. chybí táhlo které by je ovládalo a že jsou zaslepený - v řiti.
Auto přesto jezdilo "dobře",ale to vydrželo dalších 500 km a pak se rozsvítila opět diagnostika= nouzák= bez výkonu.
No dělal jsem přesčasy a před Vánoci dostal prachy navíc,takže jsem nechal objednat nové klapky - v servisu mi bylo sděleno, že je to tutově ono.
Po jejich instalaci a zaplacení 8 tis. jsem opět mohl jezdit,ale ne tak jak jsem byl zvyklí- auto nemělo vůbec sílu v otáčkách do 2 tis. Přitom když auto jezdilo (těch chvil bylo tedy málo),tak bylo uplně jedno, kde jsem byl s otáčkami- sešlápl jsem plyn a jelo to kopec nekopec. Nenajel jsem ani 300 km a už zase svítí diagnostika- jel jsem nejdříve do jiného servisu, abych zjistil i z jiného zdroje co se děje. Chyba je 2279 - už jsem přečetl spousta odkazů a vypadá to, že to bude opět zaneseným DPF . Proč se opět zanesl bude asi zjišťovaní na delší dobu. Klapky jsou nové,tak že by EGR ventil?. Jediné co vím, že ikdyž je to ropák,tak to na můj vkus hodně kouří a je cítit i takový štiplavý zápach po dojezdu a tady bude asi zakopán pes- neustále zanášení DPF - kde hledat ale příčinu??? Už mě to auto stálo 20 tis což na ujetých cca 2 tis km je fakt DOST.... Jsem z toho už otráven
Auto jsem koupil v srpnu dovezenou z Italie
Než jsem auto převzal,tak mi bylo sděleno, že bylo vyměněno
Čerpadlo, vstřik, váha vzduchu,
No už tehdy mi to přišlo jako spoustu oprav na tak "mladé auto" co má 140 tis. najeto.
No ujel jsem cca 700 km a odešlo turbo. Turbo si prý cucalo olej a zaneslo (prý nevratně) filtr pevných částit.
Auto jsem tedy odvezl zpět a bylo mi vráceno s novým filtrem a repasovaným turbem - zaplatil jsem pouze práci.
Po dalších 500km auto ztratilo výkon - jel jsem do autorizovaného servisu a zjistil, že je opět zanesen DPF - provedli vyčištění a bylo mi oznámeno, že je asi vadné čidlo před DPF a není prováděno "samočištění"
OK, dal jsem tedy za výměnu čidla a oleje 5 tis. a vyfasoval další informaci, že jaksi postrádám škrtící klapky resp. chybí táhlo které by je ovládalo a že jsou zaslepený - v řiti.
Auto přesto jezdilo "dobře",ale to vydrželo dalších 500 km a pak se rozsvítila opět diagnostika= nouzák= bez výkonu.
No dělal jsem přesčasy a před Vánoci dostal prachy navíc,takže jsem nechal objednat nové klapky - v servisu mi bylo sděleno, že je to tutově ono.
Po jejich instalaci a zaplacení 8 tis. jsem opět mohl jezdit,ale ne tak jak jsem byl zvyklí- auto nemělo vůbec sílu v otáčkách do 2 tis. Přitom když auto jezdilo (těch chvil bylo tedy málo),tak bylo uplně jedno, kde jsem byl s otáčkami- sešlápl jsem plyn a jelo to kopec nekopec. Nenajel jsem ani 300 km a už zase svítí diagnostika- jel jsem nejdříve do jiného servisu, abych zjistil i z jiného zdroje co se děje. Chyba je 2279 - už jsem přečetl spousta odkazů a vypadá to, že to bude opět zaneseným DPF . Proč se opět zanesl bude asi zjišťovaní na delší dobu. Klapky jsou nové,tak že by EGR ventil?. Jediné co vím, že ikdyž je to ropák,tak to na můj vkus hodně kouří a je cítit i takový štiplavý zápach po dojezdu a tady bude asi zakopán pes- neustále zanášení DPF - kde hledat ale příčinu??? Už mě to auto stálo 20 tis což na ujetých cca 2 tis km je fakt DOST.... Jsem z toho už otráven