Stránka 2 z 4

Re: Zafira 10/2008 1.9CDTI 150k

Napsal: 29 pro 2012, 08:36
od Ruzmim
Klapky v řiti byli- mám i fotku. U někoho jsem četl stejný problém u Vectry (stejný ročník) . V autě nic cítit není, jde to rovnou z výfuku. Když nastartuješ či dojedeš a vylejzáš z auta,tak to prostě cítit je- teď to není tak brutální,ale normální mi to nepříjde. Při sešlapnutí se dá dým očekávat, ale mě padají rovnou brigety. Vím kolik stojí DPF a je spousta lidí co demontáž nedoporučuje. Je i spousta firem, co ho dokáží "dokonale" vyčistit za 6 tis. i se zárukou,tak spíš se přikláním ho tam nechat. Dle mého comp špatně vyhodnocuje resp. tím že to kouří víc než má (dle mého) se dříve zanese DPF,než se dá povel k čištění.
Četl jsem tu diskuzi dle čeho počítá kdy spustit čištění a jestli si dobře pamatauji,tak jsou to spíše nějaké default hodnoty, než nějaké aktuální měření.
Takže budu muset hledat proč kouří....

Díky za zájem. Jsem rád, že takové forum existuje 8-) a jakmile bude auto cajk, tak šetřím na PepaSe a tlačítko sport, pakliže to půjde. Taky nevím proč do novějších aut nedávají REC -takhle člověk nemůže nic pořádného naprogramovat :(

Re: Zafira 10/2008 1.9CDTI 150k

Napsal: 29 pro 2012, 08:56
od falconik
Kdyz mas DPF tak dym ani brikety nemuzes cekat, proste to dpf pochyta. Jen kdyz tomu opravdu hodne nalozis preci jen na zlomek vteriny to trochu zakouri....jinak ani prd mam to same jako ty 19DTH. Cisteni DPF je taky resenim, ale ne vzdy to jde pokud do vyfuku sel olej zkrze turbo nevim nevim....jinak ten smradek by mohla byt regenerace, ale pokud ti udelali statickou regeneraci a pak se mohla spustit dynamicka a ty kilaky jsou opravdu malo na ucpani filtru, jezdenim kolem komina v praze a mam min 580KM a nebo pri delsich jizdach po okruhu v kombinaci s prahou kolem 750 km mezi regeneracemi.

nahod nekam ty fotky tech klapek to me fakt zajima....posli vin at se muzeme podivat na cislo motoru......

Re: Zafira 10/2008 1.9CDTI 150k

Napsal: 29 pro 2012, 09:09
od Ruzmim
Jezdí s tím hodně ženská a to nejhůře jak to jde, popojíždění 5-10 km max. a ještě k tomu po Praze - člověk si toho hodně přečte a měl by brát s rezervou- někdo má čištění co 300 km jenom kvůli krátkým trasám a městskému provozu. Jenom mě to utvrzuje, že budu muset jít po dýmu, neboť jak píšeš by to kouřit nemělo!!

Re: Zafira 10/2008 1.9CDTI 150k

Napsal: 29 pro 2012, 09:35
od Jakub
Ahoj.tak ta vítam medzi nami .No neprijemne problémy na začiatok . bohužiaľ to sú moderne jazdene nafťaky :(Čo sa týka tých klapiek tak mam tiež motor po modernizácii klapiek ale tiež to tiahlo odpadlo .Vraj bola navýšená životnosť s 150 000km na 300 000km ale reálne je to zrejme menej.

Re: Zafira 10/2008 1.9CDTI 150k

Napsal: 29 pro 2012, 09:44
od nedy666
V jakých těch servisech jsi po praze byl? Jen pro zajímavost. :?:

Re: Zafira 10/2008 1.9CDTI 150k

Napsal: 29 pro 2012, 10:22
od Ruzmim
Přes kolegu z práce jsem se dostal k Srbovi - nejdřive v Řeporyjich a teď na Jilovišti , kam to mám asi i nejbliže.
Kluk se zdá být fakt v pohodě a nemyslím si, že by mě měl potřebu tahat za rypák ;) je hlavně i časově vstřícnej - bodejť když tam parkuji více jak před barákem :?

Re: Zafira 10/2008 1.9CDTI 150k

Napsal: 29 pro 2012, 10:53
od nedy666
Oki to chápu:) Jsi u Srby, tam jsem byl teď naposledy taky, tedy vlastně žena tam byla. Na zaruční závadu která se nakonec neprojevila. Tak na to peču, počkám až se to vysere, de fakto jsem tam byl s prkotinou narozdíl od tebe. Jsou tam prý ale velmi přátelští. Snad na to kapnou no uvidíš no.

Re: Zafira 10/2008 1.9CDTI 150k

Napsal: 02 led 2013, 15:40
od Ruzmim
Hmm,tak to vypadá, že ikdyž mám chybu 2279,tak nic zásadního nenašli a auto jezdí prý normálně....
Kdo mi půjčí v Praze 150k zafiru, abych si to mohl porovnat... :D
Jedině, že tam prý byl nahraný chip, který při opravách smazali.....
Auto když "jezdilo",tak tahalo už kolem 1500 ot. a ted to zabírá kolem 2100 při turbu a přijde mi to celkově líný. Mají tam i 150k astru a ta se chová prý stejně....
Vyměnili Egr a ještě cosi před turbem a prý stále stejné....

Jeslli to bylo chipem,tak to zamrzí a chci to zpět :(

Proč ale teda vyskočila chyba 2279 a i to před tou chybou žralo 8,5 l. Předtím jsem jezdil kolem 6-6,5 l :evil: ??????

Tak zkusím nechat změřit výkon a pak už nevím :(
Turbo je repas,tak asi poslední možnost..... ACH JO......

Re: Zafira 10/2008 1.9CDTI 150k

Napsal: 02 led 2013, 20:51
od samot
Zdravím, mám zafiru 1,9 88 kw, rv 2006, dovoz Belgie ,,,měl jsem kdysi podobný problém, DPF se mi pořát cpal, nakonec jsem ho nechal vykuchat a auto hulilo jak blázen, tak jsme zkoušeli váhu vzduchu, nový egr podezírali turbo, řídicí jednotku a pořád nikdo nemohl přijít na to proč to auto netahá ze spoda a hulí, nakonec borec z brna RomanK, zjistil že mám ometenou vačku !! a to doslova a do písmene vometenou jako když jí obrousíš. Ometená byla na třech sacích ventilech, takže turbo mohlo tlačit jako o život a do válců toho moc nedotlačilo a šlo mi tam moc nafty která špatně hořela- důvod hulení. Takle jsem s ometenou vačkou a hulícím motorem najezdil cca 45 000km !!! I dovolené v Chorvatsku !!!

V prosinci 2012 mi roman vyměnil celý motor a mám pokoj. Takže jsme doma měli hezký dárek pod stromečkem :( .

Auto mám z Belgie a jak tam s mím kdo zacházel a co tam s mím dělali se bohužel už asi nikdy nedovím. Tak ti přeji ať dopadneš o něco lépe než já, výměna motoru není nic levného. Já mám zafiru 4 roky a díky vyměně motoru jí budu dál min 4 roky opečovávat !!

Re: Zafira 10/2008 1.9CDTI 150k

Napsal: 02 led 2013, 21:30
od Ruzmim
Dík za reakci - no tak to je brutus :o . Tak doufám, že to nebude obdobné. Zatím se to chová normálně, ikdyž ten pocit, že by mohlo být lepší už zustane. S autem jsem najezdil tak 2500 km a nechce se mi věřit , že bych řešil stejný pruser když je to u mě tak proměnlivé - . Uvidime - většinou ujedu do 500km a pak směr servis, tak se nechám překvapit.
Uvažuji jít i na test výkonu - zatím to nechám koňovi.... :?: