Stránka 1 z 2
P1122-01
Napsal: 03 čer 2017, 19:22
od sako1400
Caute chalani na mojej zafire sa mi rozsvietilo auto s klucom a na OP COm u kamarata vyhodilo chybu P1122-01 Pedal Position Sensor 2 High input.
Co by to mohlo byt
Re: P1122-01
Napsal: 04 čer 2017, 08:41
od vasekpetr1
Dle mého odhadu jsou na plynovém pedálu dva potenciometry a jeden z nich (označený jako druhý v pořadí) má přerušenou cestu. Čili zkontrolovat konektory a kabeláž, změřit dráhy poťáků. Stan by ti k tomu mohl napsat (pokud si to tady přečte
), o které barvy vodičů se jedná a kde je najdeš.
Re: P1122-01
Napsal: 04 čer 2017, 08:44
od kratales
Kamarád měl to stejné. Jak píše Vašek, jsou tam dva potenciometry. Stačí je propojit.
Re: P1122-01
Napsal: 04 čer 2017, 12:17
od Stan.
Senzor B22 poloha pedálu akcelerace má dva potenciometry a vodiče jsou vyvedeny do ŘJ motoru
Potenciometr č.1 má vazbu na MAP - senzor absolutního tlaku sací potrubí
Potenciometr č.2 má vazbu na EGR - elaktromagnetický ventil výfukových plynů
Zkrat nebo přerušený obvod - závada může být také přímo v akcelerátoru
Popis Pinů ve svorkovnici u akcelerátoru
Potenciometr č.1
Pin č.2 černočervený vodič - referenční hodnota 5 Volt
Pin č.3 bíložlutý vodič - signál polohy pedálu - pohyblivý jezdec
Pin č.4 hnědočervený vodič - nízká referenční hodnota 0 Volt
Potenciometr č.2
Pin č.1 černožlutý vodič - referenční hodnota 5 Volt
Pin č.6 bílozelený vodič - signál polohy pedálu - pohyblivý jezdec
Pin č.5 hnědobílý vodič - referenční hodnota 0 Volt
Re: P1122-01
Napsal: 04 čer 2017, 13:27
od vasekpetr1
Stane šikula, ale nechceš mu k tomu připsat i piny v ŘJ, aby si to oměřil na obvod pro celou trasu?
Re: P1122-01
Napsal: 04 čer 2017, 17:20
od Stan.
Funkci plynového pedálu je pak možné ověřit v živých datech v diagnostice. Přívod lze vyzkoušet, když se po vypnutí zapalování vyndá konektor, pak znovu zapnout zapalování a u svorkovnice ze strany kabelů mezi Pin č.2 a kostrou musí naměřit 4,8 - 5,2 Volt (1 potenciometr) nebo mezi Pin 1 a kostrou (2 potenciometr). Piny se počítají od 1 ze strany vysouvací pojistky konektoru. Vodiče vedou do ŘJ motoru přes svorkovnice X1 u nohou řidiče a také X125 v UEC. Někdy bývá závada ve vlhkosti konektorů pod pojistkama v motorovém prostoru viz téma: Ikonka ESP a nefunkcny plynovy pedal
Re: P1122-01
Napsal: 05 čer 2017, 16:33
od sako1400
Caute bol som s nou na OP com a pri zivych datach po stlaceni plynu sa menili hodnoty na throttle position sensor 1 a 2 takze kamos hovoril ze pedal by mal byt OK
Ci sa myli ?
Re: P1122-01
Napsal: 05 čer 2017, 17:42
od Stan.
sako1400 píše:Caute bol som s nou na OP com a pri zivych datach po stlaceni plynu sa menili hodnoty na throttle position sensor 1 a 2 takze kamos hovoril ze pedal by mal byt OK
Ci sa myli ?
Pedál by měl být v pořádku, pročti si nejdříve příspěvky tohoto téma:
https://www.opel-astra-h.cz/forum/viewt ... novy+pedal ",možná budeš mít pouze vlhkost na kontaktech pod pojistkovou skříní v motorovém prostoru, je tam také fotonávod a vyzkoušej proměřit přívodní napětí, když se po vypnutí zapalování vyndá konektor plynového pedálu, pak znovu zapnout zapalování a u svorkovnice ze strany kabelů mezi Pin č.2 a kostrou musí naměřit 4,8 - 5,2 Volt (1 potenciometr) nebo mezi Pin 1 a kostrou (2 potenciometr). Piny se počítají od 1 ze strany vysouvací pojistky konektoru.
Re: P1122-01
Napsal: 05 čer 2017, 19:28
od vasekpetr1
sako1400 píše:Caute bol som s nou na OP com a pri zivych datach po stlaceni plynu sa menili hodnoty na throttle position sensor 1 a 2 takze kamos hovoril ze pedal by mal byt OK
Ci sa myli ?
A měnily se ty hodnoty v celém rozsahu pedálu stejně nebo jsou mezi oběma potenciometry odchylky?
Re: P1122-01
Napsal: 06 čer 2017, 21:03
od sako1400
Menili sa rovnako .Takze podla mna je pedal OK.Neviem co by som mal este skontrolovat.Bojim sa rozoberania tej poistkovej skrinki aby som nieco nedo.ebal este viac.