Stránka 1 z 2

Kaput servo!!!

Napsal: 09 úno 2014, 19:46
od martancom
Zdar opelaci,

tak som vcera skoro havaroval..... servo mi vyplo pocas jazdy!!!

Auto stalo asi 2 tyzdne od poslednej jazdy mestom cca 15km (inak malo sa na nom jazdi - tak raz za 2tyzdne po meste), mal som cestu asi do 150km.... nastartoval som V POHODE, sli sme v pohode po dialnici (135km pred cielom), ale po zjazde z dialnice (do ciela este 15km) mi zasvietil EPS kontrolka a servo vyplo.... skoro som skolaboval!!! Strach v ociach :shock: Vypol som motor a nastartoval opet a vyzeralo to v pohode, do ciela sme prisli OK..... ale cestov spat, som opet nastartoval v pohode a pri napajani na dialnicu domov mi opat zasvietil EPS a servo KO .... hovorim, zene ze asi domov neprideme... vypol, nastartoval opat... a na pocudovanie potom na dialnici OK ..... az opet pri zjazde z dialnice mi to sprasvilo zas.
Domov (asi 10km z dialnice) som musel 4x startovat aj tak mi servo nenabehlo, tak som prisiel pred dom bez serva. :twisted:

Dnes som napichol Opcom a chyby:
P0500-74
U2103-04
U2103-06

Aj som hladal tu na fore, ze co... vychazdza to na chybu ... Baterky alebo Serva alebo Alternatora!

Viete mi najako poradit co stym????


AD 1: Ak baterka........ podla VIN mam alternator 100A a baterka original bola 60AH ... ja mam uz 2rok vymenenu 72AH .... napadlo mi, ci dlhym statim zafky mi proste altik nedokaze dobit taku baterku.

AD 2: je KO mostik serva? alebo cele servo?

AD 3: alebo je KO alternator?

Za postrehy a pomoc vopred dakujem

Re: Kaput servo!!!

Napsal: 09 úno 2014, 20:00
od david64
Asi bych to dal do opla....at se tam na to podivaji....vim ze toto bych sam neopravil

Re: Kaput servo!!!

Napsal: 09 úno 2014, 20:00
od BikerMarius
špatnej alternátor poznáš podle palubního napětí, na jedné záložce v menu jsou vidět volty jsou tam dvě hodnoty u jedny je ref tak tebe zajímá ta druhá jak bude míň jak 13V dává alternator nízký napětí (zkus zvýšit otáčky jestli se vyskočí nad 13V) mně nedávno odešel diodovej můstek napětí bylo 11V jak spadlo pod 10V tak jak popisuješ rozsvítilo se ESP a vyplo se servo. Ale nevím jak se takhle dá dojet daleko než zdechne baterka.

Re: Kaput servo!!!

Napsal: 09 úno 2014, 20:48
od martancom
zajtra pomeram beterku v klude + pri starte + plyn, uvidim, dam vediet

Re: Kaput servo!!!

Napsal: 10 úno 2014, 07:53
od maxnuke
Přikláním se k diodovému můstku. Můj problém vypadal úplně stejně, až nato že jsem jezdil po městě, takže bylo umění někde zatočit.

Re: Kaput servo!!!

Napsal: 12 úno 2014, 13:57
od martancom
Takze tu sú namerané hodnoty na baterke:

Vklude - 12,12V
Zhavenie (kontrolky) - 11,5V
2000otacok - 13,5V
Voľnobeh a otáčanie volantom na max do prava a lava - 11,5V

Ako vidno tak altik dobíja
Štart na prvú supu bez problémov

Čo to teda môže byt?

Re: Kaput servo!!!

Napsal: 12 úno 2014, 15:27
od falconik
kdepak ....altik papa :?: pokud nemas quickheat dava altik pri natocenem motoru kolem 14V me to dava skoro 14,3 kdyz neni zaply vyhrev okna nebo sedacek.

Necekej nez te auto nekde necha a nech si vymenit diodovy mustek...vlastni zkusenost... driv a nebo jeste driv ti ten altik zdechne :mrgreen:

Re: Kaput servo!!!

Napsal: 12 úno 2014, 17:56
od martancom
Ok, tak a kde to zohnat? :?:

Podla coho to vyspecifikujem, ci musim altik rozobrat?

Re: Kaput servo!!!

Napsal: 12 úno 2014, 18:19
od falconik
staci hledat... :?:

https://www.opel-astra-h.cz/forum/viewto ... t=10#p9289

nech si opravit svuj altik, nekupuj levne nerady ala starline atd

Re: Kaput servo!!!

Napsal: 12 úno 2014, 19:29
od BikerMarius
To jsem měl stejně, světla blinkr začal jsem odbočovat a najednou bez serva... repas (ložiska a diodovy mustek) vyndani zandani z auta 3800kč a 48h v servísu